Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristinmerkin teko ilman sanoja on jo rukous. Sitä voisi käyttää ruokarukouksena. Ottakaamme tämä käyttöön! Valitsetteko ristinteon suunnan?

Vierailija
12.05.2024 |

Mikä Raamatun kohta kertoo 10 käskyä? Mulla vuonna 1965 saatu vuoden 1938 Raamattu, joka kappalenumeromerkitty joku nr 1000 eli voisi olla mahdollista, että se ei ole sama kuin vuoden 1938 Raamattu joka yleisesti käytössä. Olen myös saanut sen ev.lut. taholta, jossa Neitsyt Maria korkeasti kunnioitettu = NAISEN ASEMA ERINOMAINEN... Kerran olen lukenut teologisen sisäänpääsykokeeseen ja siellä oli joku kirja Lutherista ja voisin jopa antaa sivunumeron missä Neitsyt Mariaa kutsutaan suoraan sanoen h-ksi... Mitä ev.lut. kirkko tehnyt naisen asemalle - miksi ja kenen tulkintojen toimesta? En ole koskaan ymmärtänyt mitä tarkoitetaan korkeakristillisyydellä. Nyt olen tajunnut että sellaisissa piireissähän minä olen KASVANUT KRISTINUSKOON eikä niin että olisin TULLUT USKOON kun tunnen kuinka paatunut todellakin olen... Pienten lasten pitää antaa KASVAA KRISTINUSKOON... iloiseen ja positiiviseen ajatusmalliin... Monta vanhaa kivikirkkoa rakennettu Neitsyt Marian kunniaksi??? Mitä ymmärrätte nk korkeakristillisyydellä? Onko sellaista enää meidän yhteiskunnasamme ja miten se on hävinnyt? 

Minkälainen iltarukous sinulla itselläsi? Minkä iltarukouksen opetat jo aivan pienelle lapsellesi? 

Ristinmerkin teko ilman sanoja on jo rukous. Sitä voisi käyttää ruokarukouksena. Ottakaamme tämä käyttöön! Valitsetteko ristinteon suunnan kuten idän kat. kirkko = ORTODOKSIT vai lännen kat. kirkko = ROOMALAISKATOLISET? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukin tarinastakin on monta erilaista versiota, mihin sinä uskot? Asuuko pukki Korvatunturilla vai pohjoisnavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi