Nonbinääri trans voitti Euroviisut!
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Miten minua ei liikuta lainkaan tämän henkilön nonbinaarisuus? Ei ole mitenkään oleellinen asia. Toisekseen esiintymisasu on esiintymisasu ja hän on taiteilija, taiteilijat on erikoisia. Siksi hän tekee taidetta ja sinä et pertti persereikä. Koita jotain muuta kuin farkkuja niin ehkä palleista ei purista niin paljon ja sinäkin keksit kerrankin elämässä jotain tärkeää tai löydät luovuutesi.
Taiteilija? Luovuus? 😆🤣😁😂😄😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella wokea. Jee. Kyllä se vahvasti pojalta kuitenkin näyttää. Wurst oli parempi laulaja ja ei-binäärinen.
Wurst on kylläkin binäärinen.
Parrakas mies joka pukeutuu mekkoihin, ransu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi mennä heiluttelemaan sateenkaarilippua gazaan.
Itse asiassa transsukupuolisilla on oma lippu
Muunsukupuolisuus ei ole sama kuin trans.
Olin yllättynyt, että ammattiraatien suosikki oli tämä
Suomalainen esitys oli suomalaisille niin tyypillistä junttihuumoria; ei välttämättä ymmärretä muualla.
Omat suosikkini Ranska, Italia ja Armenia
Miten voi olla sukupuoleton trans?
Minä tykkäsin Iso-Britannian biisistä ja Ukrainasta myös.
Ranskan olisi pitänyt voittaa, toiseksi Iiisrael ja kolmanneksi Norja. Nyt joku sukupuolestaan pisteet repinyt ohmio voitti.
kyllähän tuo binääri ihan homomieheltä näyttää.
Voittaja
Matki loreenin lintu-visertelyteemaa mikä oli edellisvuoden voittajabiisissä
Esitti lintua vaatteillaan ja keikkui alustalla josta tuli yhdistelmänä mieleen lintulauta
Rikkoi koodin eli oli 'vapaa kuin lintu'
Vierailija kirjoitti:
Oliki homo viisut
Hollannin homo potkaistiin pihalle väkivaltaisuuden takia.
Äärikonservatiivisessa Sveitsissä ei varmaan saa olla avoimesti homppe, ollaanpa sitten vaikka jo binääri? Ööö? Voisko woket vähän selventää..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella wokea. Jee. Kyllä se vahvasti pojalta kuitenkin näyttää. Wurst oli parempi laulaja ja ei-binäärinen.
Niin, mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla sukupuoleton trans?
Ei se ainakaan meissä vihreissä ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? Parrakas nainen, joka pukeutuu mekkoon. Ai niin, nyt ymmärrän, ei vaadi, että hänestä käytetään "they"-pronominia. Sehän se binäärisyyden määrittää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliki homo viisut
Hollannin homo potkaistiin pihalle väkivaltaisuuden takia.
Oliko tuo homppe??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies.
Niin. Yhtä lailla kuin tuo nemokin. Biologisia sukupuolia kun on kaksi. Vain kaksi.
Suomi olisi pärjännyt paljon paremmin jos esiintyjät olisivat laittaneet reilusti huulipunaa.
Eunukki = leikattu kolli, ruuna