IS:"Riikka Purra piikitteli mielenosoittajia Menkää töihin!"
Kommentit (36)
Projektio. Ei itse näköjään ymmärrä sitä.
Tuskinpa ymmärsivät edes tuota lausetta. Ruuhkatukat kun eivät varsinaisesti ole tunnettuja kovasta työnteostaan.
Riikalle sopisi hermojen lepuuttamiseksi sijata nyt pehmoinen paikka lauteiden alta ja kantaa sinne ämpäripäin kyykkyviiniä ja suklaata.
Työntekoa vartenhan sitä on ilmaiseksi opiskeltu. Yliopististako suoraan eläkkeelle pitää nyt päästä. Eipä vaan Riikka hommaa tähän maahan yrityksiä jotka työllistäisi. Taisi mennä vituiks koko talouspuoli. Konkurssit lisääntyy.
Olen alkanut epäillä, että se "Menkää töihin!" -trolli tällä palstalla onkin itse asiassa Purra.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut epäillä, että se "Menkää töihin!" -trolli tällä palstalla onkin itse asiassa Purra.
Persujen eduskuntaryhmä muodostaa ehkä 80 prosenttia palstahulluista. Kukahan mahtaa olla kuka?
Riikkq Purra on kaunis ja viisas nainen.
Vittuileva valtionvaraiministeri voisi pyytää sopimatonta käytöstään Anteeksi ja erota!
Mielenosoittajat voisivat laittaa vahvaasordiinia. Mistöönoitasikiöö? Osataan jo ulkoasloganinsa kyllästymiseen saakka.
Tynkkystä vaalitapahtumassa uhitellut poliisin taltuttama joukko on radikaalivasemmistolainen, kapitalismin kaatamista tavoitteleva anarkistiryhmä, joka pitää työn tekoa väkivaltana
https://www.suomenuutiset.fi/tynkkysta-vaalitapahtumassa-uhitellut-poli…
Vierailija kirjoitti:
Riikkq Purra on kaunis ja viisas nainen.
Viisas...? Mistä kulmasta katsottuna?
Vierailija kirjoitti:
Tynkkystä vaalitapahtumassa uhitellut poliisin taltuttama joukko on radikaalivasemmistolainen, kapitalismin kaatamista tavoitteleva anarkistiryhmä, joka pitää työn tekoa väkivaltana
https://www.suomenuutiset.fi/tynkkysta-vaalitapahtumassa-uhitellut-poli…
Tuskin anarkisteja. Jotain kommunistiporukkaa lie. Suuret anarkistit eivät olleet itse työtä vastaan, vaan etsivät uusia tapoja järjestää yhteiskuntaa ilman pakkovaltaa.
Riikka puhui rehellisesti ja suoraan asiasta, Suomen kipupisteestä, laitostumisen kaltaisesta passiivisesta tukien vinkumisesta. Kaikki mulle nyt heti!!!