Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuuko ihminen enemmän jos osui ja upposi?

Vierailija
11.05.2024 |

Jos sanot ihmiselle suorat sanat hänen inhottavasta käytöksestään ja luonteestaan, suuttuuko ihminen enemmän jos osui ja upposi eli niin sanotusti että pitää paikkaansa ja jäi epärehellisestä toiminnasta ja ilkeilystä kiinni? 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sähän varsinainen Sherlock olet!

Vierailija
2/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu suuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan suutu jos asia mitä minusta sanotaan on totta. Miksi suuttua sellaisesta? Sen sijaan suutun jos minua arvostellaan asiasta joka ei ole totta!

Vierailija
4/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Itse suutun ja loukkaannun todella syvästi, jos mua syytetään jostain, mitä en ole tehnyt ja mikä ei ikimaailmassa sopisi omaan eettiseen maailmaani. 

Vierailija
5/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ehkä olisi muutenkin hermostuva tyyppi tai asperger. Ellei joku nätisti ilmaise, mutta ehkä sama tulos.

Vierailija
6/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palstalla laittaa kovan kuitin jollekin psykoottosele 👵🏻femakolle niin kyllähän se suuttuu. Alkaa pöytäkoneen näppis paukkua lopun iltaa. 

Vierailija
7/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Itse suutun ja loukkaannun todella syvästi, jos mua syytetään jostain, mitä en ole tehnyt ja mikä ei ikimaailmassa sopisi omaan eettiseen maailmaani. 

Hehehe😆 Naiset suuttuu AIVAN mistä tahansa. 

Vierailija
8/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä aina. 

Vierailija
9/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Naisten eettinen maailma : 👵🏻minäminäminä. 

Vierailija
10/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttua voi monesta syystä. Osui ja upposi on yksi syy, myös esimerkiksi pelko voi aiheuttaa agressiivisen vastauksen. Eli loppujen lopuksi ei voi tietää että mikä se syy sille suuttumukselle taustalla on, ellei toinen sitä kerro.

Vierailija
11/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rauhallisesti ja asiallisesti kertoo miksi nainen on väärässä niin varmasti suuttuu. Usein myös mode poistaa.

Vierailija
12/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Päin vastoin ihminen suuttuu yleensä, ja ihan aiheellisesti, perättömistä ja huonosti perustelluista syytöksistä tai moitteista. Jos teen jotain tyhmää ja saan siitä haukut, niin en suutu vaan häpeän. Jos teen ihan oikein ja saan silti haukut, niin silloin voin suuttua.

Vierailija
13/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan suutu jos asia mitä minusta sanotaan on totta. Miksi suuttua sellaisesta? Sen sijaan suutun jos minua arvostellaan asiasta joka ei ole totta!

Et välttämättä huomaa tai tajua toiminnassasi mitään väärää. Joskus näin.

Vierailija
14/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päin vastoin ihminen suuttuu yleensä, ja ihan aiheellisesti, perättömistä ja huonosti perustelluista syytöksistä tai moitteista. Jos teen jotain tyhmää ja saan siitä haukut, niin en suutu vaan häpeän. Jos teen ihan oikein ja saan silti haukut, niin silloin voin suuttua.

-ja jos mielestäsi teet AINA pelkästään oikein niin....?

Vierailija
15/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavat naiset eivät kai ole vakiopalstailijoita, tai sitten jostain syystä eivät tiedä omaa käyttäytymistään. 

Vierailija
16/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu joitakin kun se laitetaan sellaisen eteen. Agressio, vääristely, uhrituminen ja manipulaatio joillakin vastauksina tähän. Koska ei kestä totuutta.

Vierailija
17/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu suuttuu.

🤣

Vierailija
18/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ja jos mielestäsi teet AINA pelkästään oikein niin....?

Miksi minä niin kuvittelisin? Oliko sinulla joku pointti tässä?

Vierailija
19/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus sattuu joitakin kun se laitetaan sellaisen eteen. Agressio, vääristely, uhrituminen ja manipulaatio joillakin vastauksina tähän. Koska ei kestä totuutta.

siis melkein kaikilla naisilla melkein aina.

asiaa pohdittu jo monessa ketjussa

Vierailija
20/43 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin suutun enemmän, jos koen, minua syytetään aiheetta. Minusta on erittäin omituinen ajatus, että syytön vain hymy huulilla kuuntelisi haukkuja ja syytöksiä. Nämä näitä liikoja itsestään kuvittelevien keittiöpsykologien harhoja.