Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkennusta siihen, missä tää työpaikka on, jonne kaikki käsketään töihin

Vierailija
11.05.2024 |

Voisiko Purra vastata tähän? Hän komensi töihin. Missä tää hänen tehdas tai what ever sijaitsee?

Mahtaa olla iso laitos. Sinne nyt kävelette kaikki työttömät. Se oli julkinen kutsu/komento.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä. Menin luennoimaan markkinoinnista ja yrityksen visuaalisesta ilmeestä, niin minut heitettiin ulos. Sen jälkeen menin mainostoimistoon ja otin ADn paikan haltuun, niin taas tuli lähdöt. No ensi viikolla uudestaan. Onneksi minulla on myös toinen koulutus ja työkokemusta kolmannelta alalta.

Täytyyhän sitä toimia miten "viisaammat" käskee.

Itse asion huomenna mennä kirurgin hommiin. Hyvä palkka ja pyhälisätkin vielä kaupan päälle. 

Minä olen "mennyt" vain oman alani töihin, mutta onhan tuossa ideaa. Minä menen silmäkirurgiksi. Se on varmaan helpompaa, kun on niin pieni alue kyseessä.

Vierailija
42/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oikein tyypillinen ulisija jolle ei työ eikä raha kelpaa. Tämmöiset tyypit joista ei ole kuin naputtamaan tietokonetta kun ei jaksa muuta tehdä.

Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta minulla on työpaikka. Tienaan noin 3800€/kk naputtamalla tietokonetta, joten miksi ihmeessä vaihtaisi 2000€/kk hommiin johonkin perähikiälle.

t. se, jolle mesoat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koski ja Elisabeth Rehn tietävät ainakin parhaat risuapajat, jos niitä ajattelit lähteä keräämään. Varmaan puhelimella löytää.

Vierailija
44/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin meen maanantaina persujen puoluetoimiston ovelle ja cv kainalossa.

Vierailija
45/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ois 3 työpaikkaa tarjolla. Maaseutu, pieni kylä mutta halpaa asua,palkka 2000€ brutto. 

Metalli töitä,kuormaaja töitä, raivaussaha hommia riittää. Eipä ole yhtään hakemusta tullut kun ei kelpaa maaseutu ja palkkakin on kuulema aivan liian pieni.

No onhan 2000e brutto nyt ihan naurettavan pieni palkka fyysisistä töistä. Turha ihmetellä, jos ei hakemuksia tule. Ei se ruoka maaseudullakaan ilmaista ole. 

Tässäpä oikein tyypillinen ulisija jolle ei työ eikä raha kelpaa. Tämmöiset tyypit joista ei ole kuin naputtamaan tietokonetta kun ei jaksa muuta tehdä.

Minä olen niin hyvä ja ahkera tekemään töitä, että kyllä siitä saatavalla palkalla on tultava toimeen. :)

Vierailija
46/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuet pois, niin alkaa töitä löytymään

Mistä löytyy?

Kyllä sinä sitten viimeistään sen löydät, kun alkaa sillan alla pakkanen puremaan ja nälkä kalvaa, kun sinua ei enää elätetä työssäkäyviltä veroilla riistetyillä tuilla

Löydän minkä? sillan alunen on aika huono paikka elää asunnottomana mutta meillä on monia lakeja mikä käytännössä estää olemasta "irtolainen". Ja mikäli noin harmittaa maksaa veroja niin lopeta hyvä ihminen verojen maksu ja nouse riistoasi vastaan sano verottajalle EI EN MAKSA VEROJA ENÄÄN!

Vierailija
47/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ois 3 työpaikkaa tarjolla. Maaseutu, pieni kylä mutta halpaa asua,palkka 2000€ brutto. 

Metalli töitä,kuormaaja töitä, raivaussaha hommia riittää. Eipä ole yhtään hakemusta tullut kun ei kelpaa maaseutu ja palkkakin on kuulema aivan liian pieni.

Maaseutu ei kelpaa koska Helsingissä voi asua asumistukea nauttien.

Saa sitä asumistukea maaseudullakin. Vähän nyt meni pieleen provoilusi, persupieni. 

Vierailija
48/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa linkin niin saa 300000 hakemusta.

Lähettäkää ne kaikki Purralle.

Vierailija
49/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin meen maanantaina persujen puoluetoimiston ovelle ja cv kainalossa.

Tarviiko siellä CVtä. Kirjoittelet vain vihamielisiä viestejä nettiin, niin saatat löytää itsesi ministerin pallilta.

Vierailija
50/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sano, missä on, kun en kelpaa edes henkilökohtaiseksi avustajaksi, vaikka täällä aina sanotaan, että niihin hommiin pääsee kuka vaan. Tämän vuoden puolella olen käynyt 10 haastattelussa ja yhdellekään en kelvannut. 

Vierailija
51/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sain uusia neuvoja. Minä olen katsellut metsään, eikä mitään ole tapahtunut. :(

Nyt voikin vaan mennä töihin, kun tämä on ministeritasolla vahvistettu. :)

Vierailija
52/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte jankuttaa tätä samaa? 

Jäikö levy jumiin vai mitä ihmettä? 

Ei tuo tyhjänpäiväinen jankutus auta teitä yhtään mitenkään. Eikä muuta mitään. Teette vain itsenne typeriksi

Oisko sulla töitä tarjota, mistä saa palkkaakin?

Vierailija
53/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä saa normaalia tuntipalkkaa (kuvittelevat jotkut) eli sinne vaan töihin.

Vierailija
54/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy?

Suomesta. Juuri eilen allekirjoitin työsopimuksen. Aloitan työt maanantaina. 

Riikkulin perseennuolijana I presume?

Moi vaan sullekin! Mitäs persulandiaan tänään kuuluu?

Et taida ymmärtää mitä luet?

Vierailija
55/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti kun joku kertoo osoitteen.

Vierailija
56/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen massivinen työttömien kansainvaellus TÖIHIN mutta missä tämä työ on?

Ei ole ihme ettei töitä löydy kun pitää laiskoille hakea työpaikatkin valmiiksi-.

Vierailija
57/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt uhriudu, yli 90 %:lla työvoimasta ei ole vaikeuksia löytää jotain töitä, joten pitää olla aikamoinen erikoisosaaminen, että on vuodesta toiseen siinä pienessä porukassa, joka ei mitenkään löydä mitään työtä.

Vierailija
58/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy?

Suomesta. Juuri eilen allekirjoitin työsopimuksen. Aloitan työt maanantaina. 

Riikkulin perseennuolijana I presume?

Moi vaan sullekin! Mitäs persulandiaan tänään kuuluu?

Et taida ymmärtää mitä luet?

Hyvin ymmärrän. Ja se nyt on lukemattakin selvää, että sinä olet persu :D

Vierailija
59/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pääse töihin niin pitää perustaa firma.

Tämä on hyvä pointti mutta miten työtön perustaa firman kun te-nöyryytyspalvelut katsoo yritys toiminnan hyvin äkkiä kokopäiväiseksi vaikka yritys ei tuottaisikaan mitään niinkuin uudet yritykset ei tuota mitään ensimmäisinä vuosina, kuinka selvitä laskuista ensimmäisinä vuosina tässä on ensimmäinen sudenkuoppa. Toimeentulotuki sekä muut tuki muodot alottavalle yrittäjälle on myös harmaitahiuksia aiheuttava aihe joka voi tuhota koko toiminnan ennen kuin pääse edes alkamaan. Uusi yel uudistus myös laskee motivaatiota aloittaa yritys esim 1 vuoden tuotto 18k€/v sitten yel -4k€/v sekä yhteisövero -20% jäljelle jää suunnillen sama kuin työttömänä sekä tämä nykyinen järjestelmä kiemuroineen on passivoittava, mutta melko kannustavaa eikö? niin minustakin. Ja sitten ihmisillä ei ole rahaa ostaa mitään niin miten sen yrityksen saa pyörimään?

Vierailija
60/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä tämä "Täällä" sijaitsee ja laitatko vähän tarkempaa infoa, itselläni on metallialan koulutus, luokkia hitsattu sekä levyille että putkille eri materiaaleille, kuormaajan en osaa ajaa, saha pysyy kyllä kädessä. Veikkaan että tätä paikkaa ei oikeasti ole mutta kokeillaan nyt!

Miten et tuolla osaamisella saa töitä mistään. veikkaan, että keksit joko jutun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi