Seirustelukumppsni kääntää pään poispäin, kun yritän suudella
Olen kärsinyt pahan hajuisestahengityksestä vuosia, mutta nyt olen kiinnittänyt erityistä huomiota suuhygienistiaan. Pesen hampaat, kielenkin kolme kertaa päivässä ja langoitan ja ennen treffejä käytän suuvettä reippaasti, myös muulloin.
Häneen olisin kiintynyt, mutta en voi kuvitella seurustelevani ilman suutelemista. Ihan kamalaa, mitä voisin tehdä enää??
Kommentit (33)
Eikös taustalla voi olla joku sairaus? Siis joku sieni suussa tjsp. Oletko yrittänyt saada apua suuhygienistilta?
Ymmärrän. En minäkään haluaisi suudella ihmistä, joka ei osaa kirjoittaa.
Oletko kysynyt miksi ei halua suudella? Jos syynä haju niin mene lääkäriin. Jos joku muu syy, niin . Tiedät kyllä mitä tehdä.
Ei kyseessä ole seurustelu, jos ette ole vielä edes suudelleet :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös taustalla voi olla joku sairaus? Siis joku sieni suussa tjsp. Oletko yrittänyt saada apua suuhygienistilta?
Väittää, ettei mitään ongelmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt miksi ei halua suudella? Jos syynä haju niin mene lääkäriin. Jos joku muu syy, niin . Tiedät kyllä mitä tehdä.
En voi kysyä. Kuulostaidi ksmslta, kun sanoo, että haiset niin pahalle. Mulla menee pullo suuvettä kohta per tapaaminen. Tuntuu niin pahalta.
Laktoosi intoleranssi voi aiheuttaa pahaa hajua hengitykseen. Näin on mun pojalla jolla henki ei haise normaalisti .
Jos hetken aikaa juo tai käyttää tuotteita joissa on laktoosia hengitys löyhkää.
Lopeta se suuvesi. Kuivattaa suuta. Jos hampaat on puhdistettu 1x vuodessa suuhygienistillä eikä proppuja ole nielurisoissa niin et haise.
Huh, onneksi ei ole tuota. Vai onko sittenkin?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se suuvesi. Kuivattaa suuta. Jos hampaat on puhdistettu 1x vuodessa suuhygienistillä eikä proppuja ole nielurisoissa niin et haise.
Köyn poistamassa hammaskiven 3 krt vuodessa.
Nyt vaan kissa pöydälle ja pelkoa päin. Kysyt suoraan. Ei ole mitään järkeä tuossa kärsimyksessä. Kun vaan ylität sen riman, niin huomaat tämän itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyseessä ole seurustelu, jos ette ole vielä edes suudelleet :D
Mutta jos pillu kuitenkin kelpaa?
Moi Anja, mua ei haitannut sun hengitys kun otit suuhun.
Paha haju voi tulla myös vatsasta, eli useimmiten ongelmana on refluksi.
Jos hampaat on tarkastettu, ja hoidat niitä, eikä nielussa ole proppuja, kannattanee selvittää refluksiasia.
Jos ongelmana on se, että kumppani ei tykkää yleensäkään suudella, ei kannata olla suhteessa, jos itse tykkää suudella.
Kun "yrität" suudella. Sehän om molemminpuoleinen juttu. Taidat olla tosi huono suutelija.
Mun miesystävä on surkein suutelija mitä tiedän, siksi en suutelekaan ollenkaan.
Mulla on refluksitaurtiin lääkkeet. Ei kyllä närästä yhtään, mutta syön hajun takia. Mutta ei mitään auta.,
Seuraan