Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko kanssa sulla on lapsia?

Vierailija
11.05.2024 |

Mulla on viisi lasta, kaikilla eri äiti. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudessani on 5 lasta huollettavanani vaikka yksikään niistä ei ole minun vaan nainen toi ne tullessaan. Joka toinen viikonloppu täällä käy melkoinen trafiikki kun neljä ex miestä sekä hakee, että palauttelee noita kersojaan kuka missäkin kunnossa.muutaman kerran olen hieman epäröinyt kun on tultu hakemaan selvästi päihteessä ja lähdetty lasten kanssa ajelemaan poispäin, mutta olen ajatellut sen niin, että hittojakos se minulle kuuluu sen kummemmin.

Ei hitto sun kanssas! 

Jätä se SIKA!

Vierailija
22/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään.

Kysymys olikin niille joilla ON LAPSIA 

Kysymys on kylläkin, että "Monenko kanssa sinulla on lapsia", johon henkilö on vastannut, kuten on kysytty. Tarkennus on vasta vastaus hänen vastaukseensa.

Jos haluaa saada kerralla oikean vastauksen, kannattaa esittää täsmällisempiä kysymyksiä.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ootte alapeukuttaneet mun aloitusta??? 😡

Koska olet yliksen TROLLI!

Huutista 😂

Vierailija
24/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 13-vuotias. Aloin katsomaan omaan Angry birds pehmolelua vähän erilaisin silmin. Yhtenä päivänä kuitenkin peenikseni nousi ja ajattelin antaa tälle pehmolelulle mahdollisuuden. Sitten panin sitä ja nuolin mällit pois. Siitä lähtien olen ollut rakastunut siihen leluun - ai että mikä kiima tälläkin hetkellä. Etsin apua!!!! Olen tällä hetkellä 16-vuotias transsukupuolinen heterolesbohomoqueerpansexualasexualmetrosexualtrainsexualbussexualtoystorysexualhitlersexual poika, joka kuuluu lgtvqblmnsdapwhitesupremacymaga yhteisöön, ja tarvitsen apua tämän ongelman päihittämiSEKSI!! Auttakaa niin saatte kireää persereikää :)))))

Vierailija
25/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdenkään, mutta jos olisin saanut päättää niin olisi mieluiten kolme yhden ja saman miehen kanssa.

Vierailija
26/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään.

Kysymys on kylläkin, että "Monenko kanssa sinulla on lapsia", johon henkilö on vastannut, kuten on kysytty. Tarkennus on vasta vastaus hänen vastaukseensa.

Jos haluaa saada kerralla oikean vastauksen, kannattaa esittää täsmällisempiä kysymyksiä.

-eri

Hei et voi olla noin vaativa naiselle.

Nainen on kuitenkin se vajaampi astia.

Vierailija
27/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei yhtään.

Vierailija
28/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 13-vuotias. Aloin katsomaan omaan Angry birds pehmolelua vähän erilaisin silmin. Yhtenä päivänä kuitenkin peenikseni nousi ja ajattelin antaa tälle pehmolelulle mahdollisuuden. Sitten panin sitä ja nuolin mällit pois. Siitä lähtien olen ollut rakastunut siihen leluun - ai että mikä kiima tälläkin hetkellä. Etsin apua!!!! Olen tällä hetkellä 16-vuotias transsukupuolinen heterolesbohomoqueerpansexualasexualmetrosexualtrainsexualbussexualtoystorysexualhitlersexual poika, joka kuuluu lgtvqblmnsdapwhitesupremacymaga yhteisöön, ja tarvitsen apua tämän ongelman päihittämiSEKSI!! Auttakaa niin saatte kireää persereikää :)))))

Onneksi et kuitenkaan ole intersektionaalinenkääpiöhomo vaan uskalsit tulla kaapissa.

Vierailija
29/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään, mutta jos olisin saanut päättää niin olisi mieluiten kolme yhden ja saman miehen kanssa.

Perustele miksi juuri kolme? 1 poika luonnollisesti ja ehkä 1 tyttö jos ensimmäisellä kerralla ei onnistu saamaan poikaa, mutta miksi kolme?

Vierailija
30/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa kahden eri naisen kanssa. Tyttöjä ei yhtään sillä en ole mikään sekatyömies. Teen pelkästään poikalapsia koska panostan laatuun.

Vierailija
31/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme poikaa kahden eri naisen kanssa. Tyttöjä ei yhtään sillä en ole mikään sekatyömies. Teen pelkästään poikalapsia koska panostan laatuun.

Mulla 2 tytärtä ja niistä on välillä pelkkää harmia. Poikia kyllä toivoin, muttei tuo ämmänrähjä osannut sellaisia pyöräyttää.

Vierailija
32/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella hartaasti ettei saataisi ikinä yhtään lasta ja ihan vain sen takia , että naisen vartalo menee siitä ihan hirveään kuntoon. Maha alkaa roikkumaan ja tulee sillaisia järkyttäviä railoja täyteen. Rinnat muuttuu roikkuviksi rukkasiksi ja peffa leviää jne. 

Vierailija
33/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15 lasta 14 eri miehen kanssa, ainoastaan identtisillä kaksosilla on sama isä. T: Nainen 29v.

Vierailija
34/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee vastaukset häntäheiikit ja huo........at ette ole kunnon ihmisiä.

Vierailija
35/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään.

-eri

Hei et voi olla noin vaativa naiselle.

Nainen on kuitenkin se vajaampi astia.

Olen itsekin nainen, mutten näe sukupuolellani olevan merkitystä tässä yhteydessä, kun olen pyytänyt henkilö tarkentamaan aloitus.

Mitä tulee stereotypiseen vastaukseesi naissukupuolen älykkyyden puutteesta verrattuna miessukupuoleen niin näen tämänkin enemmän yksilön haasteena kuin kummankaan sukupuolen yleisesti leimaavana haasteena.

Voinen siten vain vastata sinulle, että haasta itseäsi ja ajatteluasi. Stereotypian käyttäminen tässäkin yhteydessä tekee ajattelustasi laiskaa ja yksinkertaistaa ajatteluasi. Voit kehittää ajatteluasi, vaikkei älykkyyden lisääminen useimmalla aikuisella ole enää useinkaan mahdollista.

Vierailija
36/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksinhuoltajien lapsilla aina eri isät, melkein aina kun olen kysynyt, vaikka 3 lapsen yh lapsilla on 2 tai 3 isää?

Vierailija
37/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eri miesten kanssa. 

Vierailija
38/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden miehen kanssa (3 lasta)

Vierailija
39/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kolmelle miehelle.

Vierailija
40/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele miksi juuri kolme? 1 poika luonnollisesti ja ehkä 1 tyttö jos ensimmäisellä kerralla ei onnistu saamaan poikaa, mutta miksi kolme?

Tasaluvut on tylsiä🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän