Monenko kanssa sulla on lapsia?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdenkään.
Kysymys olikin niille joilla ON LAPSIA
Mulla on viisi lasta, kaikilla sama isä.
0 kpl. Oon 45v. Pelottaa oliko lapsia jossain edellisessä elämässä ja miksi. En ole tottunut ajatukseen lainkaan että olisi ollut lapsia.
Minulla on neljän eri naisen kanssa yhteensä seitsemän lasta joista en maksa lainkaan elatusmaksujakaan. Parisuhteessa en näiden naisten kanssa en ole ollut koskaan vaan olen ollut aina poikamies, eli sinkku.
Miksi ootte alapeukuttaneet mun aloitusta??? 😡
Tarina alkaa kanariansaarilta eikä lopu koskaan luultavasti 500 lasta olen siittänyt kun kortsut ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ootte alapeukuttaneet mun aloitusta??? 😡
Otan osaa! Toivottavasti saat kriisiterapiaa.
5 - 9. Tuli nuorena ja vanhempanakin sekoiltua ilman ehkäisyä. Naiset antoi kuitenkin. Kaikista vahingoista en ole varma.
Mulla on 4 lasta, ja kaikki saman puolison kanssa.
Ihan varma ei voi miehenä olla, mutta 3 vaimon kanssa.
On ollut muitakin kumppaneita...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 4 lasta, ja kaikki saman puolison kanssa.
Samoin itsellä. Yleinen utelun aihe on se, onko kaikilla sama isä. Aika tökeröä mielestäni.
3 lasta kikilla eri isät, villi nuoruus.
Taloudessani on 5 lasta huollettavanani vaikka yksikään niistä ei ole minun vaan nainen toi ne tullessaan. Joka toinen viikonloppu täällä käy melkoinen trafiikki kun neljä ex miestä sekä hakee, että palauttelee noita kersojaan kuka missäkin kunnossa.muutaman kerran olen hieman epäröinyt kun on tultu hakemaan selvästi päihteessä ja lähdetty lasten kanssa ajelemaan poispäin, mutta olen ajatellut sen niin, että hittojakos se minulle kuuluu sen kummemmin.
Ei yhdenkään.