Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 5.87€. Jääkaapissa 4 makkaraa, maitoa, kananmunia ja ketsuppia. Mitä ostaisit lähikaupasta?

Vierailija
11.05.2024 |

Tyhjää on. Rahaa tulee vasta ensi kuussa,

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on malliesimerkki toisten rahoilla elävästä hyväksikäyttäjästä joita pitäisi pitää nälässä niin kauan että työnteko alkaa kelvata. Mistähän tätä vastenmielistä joukkoa oikein syntyy? Vanhemmat olivat varmaan sossutuilla eläviä narkkeja tai muita työtä vieroksuvia luusereita.

Vierailija
102/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loispskat työttömät saisivat suksia vtttuun Suomesta. On rumaa elää toisten rahoilla vuodesta toiseen.

Niinpä. Heidän olisi kannattanut säästää rahaa ennen kuin jäävät kotiin työttömiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä koskaan osaa ostaa ite niin, että rahat riittää... kymmeniä avauksia samanlaisia!!!🥱🥱🥱

Tuet on niin pienet ettei ne yksinkertaisesti riitä

Ap

tosi hyvä et tuet on pienet.

Vierailija
104/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat 50e jos saan vetää sua perseeseen.

Vierailija
105/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ruoka-neuvojen kyselijä se sama pökiö, joka tinkaa niistä X-tra-tuotteista, että hän kun on yh-äiti ja kaikki tuet on leikattu ja  sopiiko em. elintarvikkeet  ne teinille? 

Siis että, josko hänellä on peräti kaksi eri persoonaa kyselemässä.

Ja sinulle ap: Kun kerta jatkuvasti kyselet riittääkö summa x ruokakauppaan, miksi et koskaan ota täältä annettuja neuvoja onkeesi? 

Kirjoita vaikka lapulle, mitä neuvoja olet saanut.

Ja mihin ihmeessä onnistut tupeloimaan rahasi niin, että jo ennen puolta kuukautta rahasi ovat jo siluvei?

Itse olen niitä pienituloisimpia mutta edes ruokajonossa en ole tarvinnut käydä.

Vastaapas meille.

Vierailija
106/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuilla elävät ovat tämän maan syöpä pesäke numero yksi. Kela vaan kiinni niin alkaa työnteko kiinnostaa tuilla eläviä. Toinen vaihtoehto on alkaa yrittäjäksi. Suomen kansa vihaa tukien varassa notkuvia työtä vieroksuvia laiskureita. 

Vierailija
107/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikortti 70??? Wtf. Itse maksan 10 egee ja voin sanoa, että nostan enemmän kuin sinä + mulla on parempi cardio.

Kyllä ja käsittääkseni hän treenaa siellä vain kestävyyttä juoksumatolla ja kuntopyörällä...

muistan tämän sieltä ketjusta missä hän valitti ettei jaksa kantaa muuttotavaroita ja ihmeteltiin että mitä helvettiä se tekee oikein siellä salilla kun ei jaksa kantaa tavaroita ja vastaus oli tuo..

Vierailija
108/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin luottokortilla kuten ostan nytkin. Palkkapäivänä ensin laitan rahaa sijoituksiin, sitten maksan laskut pois, kuten luottokortin nollille (ei mene korkoja) ja jätän vähän tilille hätävaraa.  jos hätävara menee 0, ei haittaa kun kaiken tarpeelisen voin ostaa luottokortilla ilmaiseksi.

Tosin ei minulla ole koskaan tilannnetta että viikon aika ei tulisi rahaa jostakin. Miksi olet vain yhden kerran kuussa tulevan tulolähteen varassa?

Vierailija
109/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs tunnu ap:jaa  vastaaminen huvittamaan. Mutta tuskinpa hänellä onkaan mitään hinkua vastata kun hänet asetetaan ns.selkä seinää vasten.

Ei hän näitä vastauksia lue, suunnittelee jo seuraavaa trollia, että ilkeäisköhän jo huomenna jankata samaa.

Vierailija
110/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonia, porkkanoita, laputettua leipää, perunoita

Vierailija
111/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuo tuilla sikaileva pummieliitti saataisiin lähtemään tästä maasta. Miksi karhuryhmä ei tee mitään näitten kansanvihollisten poistamiseksi? Saksassa osattiin aikoinaan poistaa maalle vahingolliset ainekset tehokkaasti. 

Vierailija
112/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan allle vaan tuolllaiset . Kansa kiittää kun päästää tukien käyttäjistä eroon. Ei ne ihmisiä ole.

Vierailija
113/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 900 euroa vuokraa niin oma vikasi kun asut siellä eikä jää rahaa muuhun. Minun vuokra 387 euroa ja tuet tonnin. Käteen jää 500 euroa vuokran jälkeen ja sitten maksan netin ja sähkön vielä 60 euroa. eli minulle jää yli 400 euroa josta laitan säästöönkin vielä 80 euroa. Tienaan myös rahaa kalastamalla kuten että litkaan silakkaa ja myyn sitä. Kalastan ahvenia ja myyn niitä, saan kokonaisesta ahvenista 8 euroa kilo ja fileestä 20 euroa kilo. Kuukaudessa voin saada 20 kg filettä jos on hyvä kuukausi eli 400 euroa lisää rahaa. Virveleitä kannattaa ostaa koska jigaamalla kalastan  aika paljon ahvenia.

En saa halvempaa asuntoa joten ei ole minun vika, muuttaisin heti jos saisin halvemman

Ap

Eihän sinulla ollut varaa muuttoon, kun tarvitset rekan ja vähintään 4-5 muuttomiestä. Itse et pysty kantamaan, kun treenaat salilla vain juoksua ja pyöräilyä. Käsissäsi ei ole tarpeeksi voimaa kantamiseen. Isäsi ja vanha mummosi on viimeisen muuttosi hoitanut. Kyllä vika on vaan sinusta! Itse et vaan sitä älyä.

Vierailija
114/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisi ihan niitä halvimpia 5 pennin nalle karkkeja koko rahalla. Voi poika rukka miten sinusta on tullut tuollainen lapamato?

Vierailija
115/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä autistipaskiaisilla on TaAs NiiN HAuSkAa EttTä. 🤦🏻

Vierailija
116/121 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
117/121 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha mennä sanomaan, mutta eipä tuo varmaan kenelläkään ole tilanne.

Kyllä normaalilla ihmisellä rahaa on ruokaan.

Jos olet dokannut ja röökannut rahasi, niin syö kynsiäsi.

Hah, aika paha. :D

Mutta siis joo, totta turiset.

Vierailija
118/121 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loispskat työttömät saisivat suksia vtttuun Suomesta. On rumaa elää toisten rahoilla vuodesta toiseen.

Niinpä. Heidän olisi kannattanut säästää rahaa ennen kuin jäävät kotiin työttömiksi.

Useimmat säästävät kyllä.

Mutta valitettavasti on vieläkin sellaisia "ihmisiä", jotka vetävät tilin tyhjäksi joka kuukausi ja ovat kohta pyytämässä lisää (vastikkeetonta) rahaa.

Vierailija
119/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat säästävät kyllä.

Mutta valitettavasti on vieläkin sellaisia "ihmisiä", jotka vetävät tilin tyhjäksi joka kuukausi ja ovat kohta pyytämässä lisää (vastikkeetonta) rahaa.

Näin se valitettavasti menee.

Vierailija
120/121 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on malliesimerkki toisten rahoilla elävästä hyväksikäyttäjästä joita pitäisi pitää nälässä niin kauan että työnteko alkaa kelvata. Mistähän tätä vastenmielistä joukkoa oikein syntyy? Vanhemmat olivat varmaan sossutuilla eläviä narkkeja tai muita työtä vieroksuvia luusereita.

No tälläisiä on Vasemmistoliitto täynnä, ja varmaan osin Vihreätkin.

Ihmisarvo ja niin edelleen, kaikille pitäisi saada sama tulo, on sitten töissä, tai kotona makaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän