Tilillä 5.87€. Jääkaapissa 4 makkaraa, maitoa, kananmunia ja ketsuppia. Mitä ostaisit lähikaupasta?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta virveli ja mene kalaan. Tänään olin ja sain 15 ahvenia verkoilla ja kaikki oli 300 g ahvenia. Saan niistä ruokaa ja minulla on nyt myös verkot meressä ja menen nostamaan ne aamulla joten saan varmasti lisää kalaa. Olen tässä 2 viikon aikana saanut 50 kpl ahvenia eli noin 4 kg ahven filettä. Niistä saa aika monta ateriaa. Osan ahvenista myyn 25 eurolla kilo filettä sitten kun olen kerännyt 15 kg filettä pakastimeen. Itse syön myös ahvenia 3 kertaa viikossa.
Ei ole varaa virveliin ja muihin kalastus välineisiin, eikä Helsingissä voi oikein kalastaa missään.
Ap
Onneksi ei tarvitsekaan olla, kun pysyt hengissä spämmin voimalla. Joka kuukausi on rahat loppu mutta silti vain roikut täällä ulvomassa. Aika paljon saisit ruokaa, jos irtisanoisit nettiliittymäsi ja käyttäisit sen hinnan ruok
Minulla ei ole netti liittymää pelkästään puhelimen netti ja se maksaa 30€/kk, ei sillä saa kun 2 päivän ruoat
Ap
Ostaisin perunoita ja kaurahiutaleita. Kaikki ei mene heti noihin mutta sitten tarpeen vaatiessa hakisin jotain mihin raha riittää. Esim. Maito tai lisää perunoita.
Vierailija kirjoitti:
makaronia 1€
Tumma soijarouhe 3,59€ (voi käyttää jauhelihan sijasta makaronilaatikkoon, spagettikastikkeena, tortillatäyte)
Pakastepinaatti 0,50€ (keitto, pinaattiletut)
kuivatut herneet 0,50€ (keitto)
Ei ole mitään mausteita millä maustaa soijarouhetta
Ap
Perunoita (paistetut perunat ja kananmuna, pyttipannu ketsupilla)
Porkkanoita (peruna-porkkana-makkarakeitto)
Kaurahiutaleita (puuro)
Lisää kananmunia
Säilykepapuja (peruna-papu-sipuli-munamaito-uunivuoka ketsupilla)
Sipuli tai valkosipuli (mausteeksi kaikkiin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta virveli ja mene kalaan. Tänään olin ja sain 15 ahvenia verkoilla ja kaikki oli 300 g ahvenia. Saan niistä ruokaa ja minulla on nyt myös verkot meressä ja menen nostamaan ne aamulla joten saan varmasti lisää kalaa. Olen tässä 2 viikon aikana saanut 50 kpl ahvenia eli noin 4 kg ahven filettä. Niistä saa aika monta ateriaa. Osan ahvenista myyn 25 eurolla kilo filettä sitten kun olen kerännyt 15 kg filettä pakastimeen. Itse syön myös ahvenia 3 kertaa viikossa.
Ei ole varaa virveliin ja muihin kalastus välineisiin, eikä Helsingissä voi oikein kalastaa missään.
Ap
Onneksi ei tarvitsekaan olla, kun pysyt hengissä spämmin voimalla. Joka kuukausi on rahat loppu mutta silti vain roikut täällä ulvomassa. Aika paljon saisit ruokaa, jos irtisanoi
No niin. Eli sulla olisi hyvin rahaa ruokaan, kun irtisanoisit kalliin puhelinliittymän ja ottaisi prepaidin. Nettiähän et tarvitse kotona mihinkään olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
makaronia 1€
Tumma soijarouhe 3,59€ (voi käyttää jauhelihan sijasta makaronilaatikkoon, spagettikastikkeena, tortillatäyte)
Ap
Suola, ketsuppi ja ostettava sipuli tai valkosipuli.
Rökittäkää mua oottehan te naisia? Moittikaa mua? Käskyttäkää please. Oon konalan kundi.
Mä tykkään siit, et te neidit moititte mua. Kovinkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
makaronia 1€
Ap
Ketä kiinnostaa, mitä sinulla on tai ei ole? Me vastaamme vain kysymykseesi, emme anna sinulle vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
makaronia 1€
Ap
Ruikkaa joukkoon siemennestettä niin saat vähän umamista aromia.
Ostaisin perunoita ja porkkanoita, pilkkoisin ne makkaroiden kanssa pellille ja tekisin pyttipannua ison satsin. Päälle paistettu muna ja ketsuppia.
Perunoita ja tekisin pyttäriä. Ja leipää.
Ostaisin Aino-jäätelöä kinuski-karpalo makuisena ja söisin koko rasiallisen tänään. Taidanpa itseasiassa tehdäkin niin ihan oikeasti.
Kilpailuta liittymä uudelleen, joskus on saanut siitä hyvästä lahjakortteja ja kuukausihinta on paljon edullisempi.
Ostaisin mitä mieli tekee. Palkka tulee taas ensiviikolla. Se mitä sinä ostat on oma päätöksesi. Ei kait minun tarvitse aikuista ihmistä neuvoa?
No, valtion säilössä saa ainakin ruokaa, mutta sitä en ala neuvomaan miten sinne pääsee.
En tiedä. Itsellä ei ole koskaan jääkaapissa makkaraa tai ketsuppia. Sen sijaan on kaikenlaista edullista ja hyvin säilyvää, millä nälkä lähtee, vaikka maku ei ole ihmeellinen.
Hae sossusta lisää hamerahaa.