Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että PS:n äänestäjät ovat vähemmän puolueuskollisia kuin muiden puolueiden äänestäjät

Vierailija
11.05.2024 |

He ovat myös liikkuvampia äänestäjiä ja myös kriittisempiä äänestämäänsä puoluetta kohtaan kuin muiden puolueiden äänestäjät keskimäärin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut oli kaupan edessä kojussa myymässä makkaraa, viereisessä teltassa mytiin silakkaa.

Vierailija
2/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole miettinyt Persujen äänestäjiä tai äänestänyt tätä puoluetta koskaan itse. Olen kuitenkin liikkuva äänestäjä ollut koko ikäni, koska riippuen vaaleista niin itselleni merkitsee puolueohjelma ja/tai kyseisen henkilön arvot ja päämäärät.

Eniten ehkä nykyisin vaivaa poliittisessa keskustelussa se, että haetaan tietoisesti vastakkainasettelua ja syyttelyä teemoista, joihin jokainen eduskunnassa oleva puolue olisi voinut vaikuttaa hallituksessa istuessaan niiden parin vuosikymmenen aikana. Teemat ja huomet eivät ole mitenkään uusia vaan sama kramppi (velkaantuminen) on ollut taloudessa jo 90-luvulta lähtien.

Parhaat päätökset on tehty historiassa yli puoluerajojen käydyllä keskustelulla niin Suomessa kuin Pohjoismaisen hyvinvointivaltion verrokkimaassa Ruotsissa (jossa on myös kaivettu omat kuopat, en kiellä tätä vaan vertaa hyvinvointivaltiokehityksen samankaltaisuutta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäjillä ei ole mitään aatteellista selkärankaa. He vain juoksevat kaikenlaisten helppoheikkien ja ihme-eliksiirien myyjien perässä.

Vierailija
4/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos tiputan nenäliinani, noukitko sen hitaasti pyllistäen?

Vierailija
5/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei ole mikään oikea puolue

Vierailija
6/6 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaaleissa persujen kannatus on lähes identtinen eli ei juuri muutosta edelliseen kertaan sen jälkeen, kun 1. jytky Timo Soinin johdolla tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä