onko mitään poppaskonstia maharöllykän hävitykseen?
Kun ei huvittaisi enää laihduttaa, olen nyt 56 kg/ 168 cm. nuorempana olin alle 50 kg mutta jos laihdutan niin paljon, niin raskauksien sivutuotteena saadut hyvät tissitkin katoaa. Aerobista liikuntaa en jaksa harrastaa ja vatsalihastreenit kuntosalilla eivät tunnu purevan. Lisäksi mahani turpoaa ihan raskausmittoihin aina kun syön. Mitäs vois tehrä?
Kommentit (7)
Siinä keskitytään nimenomaan keskikehon lihaksiin.
niin suosittelen kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota. :nod: Samoten syvien vatsalihaksien treenaus suorien ja vinojen lisäksi/tilalta auttaa.
En siis syö eläinkunnan tuotteita oikeastaan ollenkaan enkä myöskään vihanneksia/juureksia/hedelmiä (ekaa ryhmää inhoan, jälkimmäisestä melkein kaikelle allarginen).
Hiilarit turvottaa paljon ja tekee useimmiten just sen inhan pömpön. Varsinki jos huomaat, että aamuisin maha on paljon kivemman näkönen mitä illalla...
Oonkin miettinyt että onko mulla nyt joku keliakia...
ap
Suosittelisin kokeilee vaikka hyväkarppausta ens alkuun. Rajoittaisit vähän niitä hiilareita. Jos kerta epäilet että syömisillä on vaikutus siihen vatsan pömpötykseen.
Pystytkö sä syömään vaikka tonnikalaa/broileria/kalaa? Entä salaattia, tomaattia, kurkkua? Hedelmissähän on aika paljon hiilareita joten ne kannattaa jättää muutenki kauppaan, mutta muuten hevi-osastolla kandeis vierailla enemmän jos vaan ees joitain pystyt syömään!
niin suosittelen kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota. :nod: Samoten syvien vatsalihaksien treenaus suorien ja vinojen lisäksi/tilalta auttaa.