Katsokaa tästä valokuva siitä Roihuvuoren naurettavasta kirsikkapuutarhasta!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Roihuvuoren kirsikkapuutarha= 👧🏻Animehuoriksi pukeutuneet naislapset ottamassa selfieitä Tiktokiin.
Voi mites me saataisiin sut nyt paremmalle tuulelle. Olisko lohtupupusta apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap:n mielestä mahtaa olla näkemisen arvoinen suomalainen nähtävyys?
AP:ta ärsyttää nuo Hesarin kuvat joissa on ystäväporukoita koska AP tietää ettei hänellä ole yhtään ystävää eikä tule olemaankaan.
Kannattaa vanhanpiian siellä Kemissä keksiä välillä muita kommentteja.
Olen naimisissa ja Kampissa mutta muuten oikein.
Kaikista maailman paikoista sitten Kampissa 🤣
Mä luulin, että siellä käy vaan teinit myymässä itseään setämiehille.😂
Onko se nyt niin, että joku luulee Kampin olevan vain se kauppakeskus eikä kaupunginosa, vai mitä tässä haetaan takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihuvuoren kirsikkapuutarha= 👧🏻Animehuoriksi pukeutuneet naislapset ottamassa selfieitä Tiktokiin.
Voi mites me saataisiin sut nyt paremmalle tuulelle. Olisko lohtupupusta apua?
Pistettäiskö Gofundme pystyy ja kerättäis aloittajalle yhteistuumin vaikka rahat pillimehuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:ta ärsyttää nuo Hesarin kuvat joissa on ystäväporukoita koska AP tietää ettei hänellä ole yhtään ystävää eikä tule olemaankaan.
Onko se nyt niin, että joku l
Yksi niistä kolmesta kaupunginosasta joka Kemiläisen vanhallepiialle tulee mieleen kun Helsingistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt niin, että joku l
Mulle Kamppi on aina ollut se köyhällistön asuinalue.
Teillä mummoilla on tapana kiertää busseilla ympäri Suomea ties missä keramiikkapuodeissa ja huovutuspajoissa ja ne kaikki on nIiN hIenOjA EttÄ🤣. Sopiihan tuo Roihuvuori niiden perään.
Miten köyhälistöllä on varaa asua Kampissa?
Vierailija kirjoitti:
Teillä mummoilla on tapana kiertää busseilla ympäri Suomea ties missä keramiikkapuodeissa ja huovutuspajoissa ja ne kaikki on nIiN hIenOjA EttÄ🤣. Sopiihan tuo Roihuvuori niiden perään.
Sulla taas on tapana käyttää kaikki päivät jankkaamalla vauvapalstalla mummoista ja villasukista. Kyllä mun mielestä keramiikkapuodeissa, huovutuspajoissa ja Roihuvuoren kirsikkapuistossa käyminen kuulostaa äkkiseltään mukavammalta kuin sun harrastus. Jotenkin se elämän kokeminen vaikuttaa terveemmältä kuin tuntemattomien ihmisten elämästä jatkuvasti itkeminen. Anteeksi vain, jos tämä huomio sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taas on tapana käyttää kaikki päivät jankkaamalla vauvapalstalla mummoista ja villasukista. Kyllä mun mielestä keramiikkapuodeissa, huovutuspajoissa ja Roihuvuoren kirsikkapuistossa käyminen kuulostaa äkkiseltään mukavammalta kuin sun harrastus. Jotenkin se elämän kokeminen vaikuttaa terveemmältä kuin tuntemattomien ihmisten elämästä jatkuvasti itkeminen. Anteeksi vain, jos tämä huomio sattuu.
Ok, täti.