Katsotko euroviisut tänään ja kännäät yksin kotona kuten minä?
Joo minä kännään yksin kotona koska ei ole muuta tekemistä ja katson niitä viisuja myös.
Kommentit (35)
En katso euroviisuja enkä kännää.
Euroviisujen kohdalla on käynyt niin, etten ole koskaan katsonut ja tuon kännäämisen kohdalla taas niin, että silloin harvoin kun olisi ollut aikaa sitä harrastaa, olen unohtanut käydä alkossa ja olutta tai lonkeroa ei juopumistarkoitukseen kannata ostaa koska niitä saisi iso mies juoda ämpäritolkulla. Siitähän lähdetään, että ensin juodaan pullo vodkaa ja sitten aletaan ryyppäämään.
En kännää, en ole yksin kotona, enkä katso euroviisuja.
Vierailija kirjoitti:
Oliskin alkoa kotona mutta ei.
Miksi et hae kaupasta pari koppaa kaljaa? Kyllä 48 tölkillä jo pienen kännin saa aikaiseksi mikäli kusemiseltaan ehtii juomaan.
En katso virsuja, juopottelen kylläkin ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta haetaan olutta kaupasta. Hyvä ilmakin. 👍🏻
Olutta? Et siis ajatellutkaan kännätä lainkaan? Vai noinko ne amatöörit ryyppää?
Katson mutta juomaa on vain 2 olutta ja yksi siideri ja huomenna äitienpäivä, ei voi haista vanhalle viinalle.
Ollaan mummon luona. Katsotaan viisujen alku ja siinä pari lasia proseccoa.
Kai se on katsottava ne koska siitä tulee katastrofi. Joku mellakka on tulossa.
En kännää, mutta viisut katson kotona.
Vierailija kirjoitti:
En katso. Irvokkaat pippalot.
En halua edes vilkaista mitä ne tänä vuonna on.
Jotain muuta saatan katsoa, esim aloittaa sarjan.
Kännään, mutta en katso euroviisuja. Ne on nykyään jo ihan sirkusta eikä kiinnosta yhtään. Kävin tänään pesemässä eräälle ihmiselle ikkunat ja samalla vähän grillattiin. Nyt on hyvä olla kotona.
Suomi ei saa asiantuntija raadilta pisteitä. Kalsari pelle pilaa koko viisut suomen osalta. Miksei sinne lähetetä sellaista joka osaa laulaa eikä ole kuin pelle.
Kännään koska olen aina yksin eikä kukaan pidä minusta.
Ostin yhden oluen, ja nyt harmittaa, etten enempää. Viisut aion kyllä katsoa, ettei naapuri V-maa saa trolleineen ja kolmannen maailmansodan aloitushumuineen pilattua iltaani yhdessä Hamasin kanssa.