Paljonko painat?
Mikä on sinun painosi?Mitä vaaka näyttää nyt?Oletko N vai M?
Kommentit (340)
72 kg, pituus 175 cm, housujen vyötärönympäys 31'', M54
57kg ja olen 173cm pitkä nainen.
Käytän kokoa xs, en tiedä mitä teen jos koot tästä vielä kasvaa. Minulle ei ole sopivan kokoisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kokoa xs, en tiedä mitä teen jos koot tästä vielä kasvaa. Minulle ei ole sopivan kokoisia vaatteita.
Miten voi olla mahdollista? Mun mitat 58 kg ja 175 cm, vaatekoko 38/M. Käytät varmaan liian pieniä vaatteita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista? Mun mitat 58 kg ja 175 cm, vaatekoko 38/M. Käytät varmaan liian pieniä vaatteita..
Käyn myös salilla 4-5 kertaa viikossa. Minulla on paljon myös lihasta ja lihas menee pienempään tilaan.
Näin se nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn myös salilla 4-5 kertaa viikossa. Minulla on paljon myös lihasta ja lihas menee pienempään tilaan.
Näin se nyt vaan on.
Taitaa olla toisinpäin :D Ei mun hartiat tai reisi- ja pakaralihakset mahdu xs-kokoon millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se nyt vaan on.
Silloin kun en juuri liikuntaa harrastanut, niin lantionympärys oli 90 cm, nyt parin vuoden treenin jälkeen 97 cm ja paino on samoissa lukemissa.
Eipä se paljoa mitään kerro ellei sano samalla pituutta ja sitä onko lihaksia.
En tiedä. En tee mitään sillä tiedolla.
67 kg/166 cm
Liikkuva nainen, jolla lihasta
Jännää, että noin puolet suomalaisista on ylipainoisia kuten itsekin olen, mutta täällä palstalla kommenttien perusteella suurin osa on normipainoisia tai hoikkia. 😅
Terveisin 75 kg n
60,2kg näytti, kun juuri kävin vaa'alla. Pituus 169cm, jos jotakuta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
60,2kg näytti, kun juuri kävin vaa'alla. Pituus 169cm, jos jotakuta kiinnostaa.
Ja olen nainen.
En tiedä, ehkä 90 kiloa, toivottavasti alle. Rybelsusta syön, ainakin ruokahalu on mennyt.
Viimeksi lääkärin vastaanotolla kävin vaa'assa noin puoli vuotta sitten. 47kg silloin mutta olen kai lihonut pari kiloa. Lääkärin mielestä olen liian hoikka ja koska hemoglobiini on laskenut ja ulosteessa on välillä verta, pitäisi tehdä tähystys joka saatanan reiästä. Ei pidä.
Olen ollut huono syömään koko ikäni koska en saa ruoasta mitään mielihyvää. Syöminen on pakollista tankkausta. Ikä 48