Paljonko painat?
Mikä on sinun painosi?Mitä vaaka näyttää nyt?Oletko N vai M?
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mikki Hiiriä nää "miehet" ovat.
150-kiloiselle tonnikeijukaiselle toki aina shokki, että maailmassa on myös normaalipainoisia ja terveitä ihmisiä, niin naisissa kuin miehissä.
43kg 165cm Ei syömishäiriötä mutta erittäin huono ruokahalu ja kova stressi jatkunut liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
57-58kg välillä. Pituus 170
Nainen olen
Vierailija kirjoitti:
43kg 165cm Ei syömishäiriötä mutta erittäin huono ruokahalu ja kova stressi jatkunut liian pitkään.
Oletko siis pieniruokainen?
En tiedä. En ole painoani mitannut enää kymmeneen vuoteen, enkä tee tiedolla mitään. Minulla on syömishäiriötaustaa, ja painon mittaamisen lopettaminen on auttanut siitä toipumisessa. Näen kyllä peilistä, minkä kokoinen olen, ja terveyttäni osaan edistää terveellisillä elintavoilla ihan ilman vaakaakin. Itsensä punnitseminen kannattaa lopettaa, jos ei pysty suhtautumaan lukemaan täysin neutraalisti, eli jos se aiheuttaa pienintäkään ahdistusta tai tarvetta aloittaa laihdutuskuuri. Omaa painoaan ei ole mitään velvollisuutta tietää. Ja jos terveydenhuollossa on jostakin syystä välttämätöntä tarkka painolukema tietää, mittausta voi pyytää niin, ettei itse näe lukemaa.
Tnä aamuna punnittuna painoin 52,3 kiloa. Eilen 52,4. Näissä lukemissa se pyörii.
Olen aikuinen nainen ja pituutta 167 cm.
Ja ei, en laihduta, en ole syömishäiriöinen. Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Väkisin en puputa kun ei maita, säännöllinen ruokarytmi nelj ateriaa päivässä. Aamiainen, lounas, päivällinen ja illalla vielä jotakin että jaksaa nukkua. Välipaloja en syö, turhia aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
278 kg.
Nyt on jo kyllä liikaa läskiä.
Vierailija kirjoitti:
+150 kg
Kylläpä on lihaavaa sakkia täällä.
170 ja 70. Ylimääräistä on selvästi ja koko ajan hävettää. Paino kertyy mahaan. Optimi olisi siinä 62-65 jos urheilee.