Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffailu ja Tinder

Vierailija
11.05.2024 |

Hei!

Kaipaisin mielipidettä arvoisat palstalaiset.

Olen eronnut ja viisikymppiset hiipii kulmantakana. Olin päättänyt aikaisempien treffikokemuksieni ja eroni jälkeen, että uutta parisuhdetta/naista en halua enään koskaan. Nykyään on hankala tutustua naisiin, kun de facto tuntuu olevan tinder, joten menin itsekkin ensimmäistä kertaa sinne ja järkytyin.

Ensin minulla oli profiili ilman ammattia ja koulutusta, koska en niitä halua yksinkertaisesti kertoa netissä. Tinderi oli muutaman viikon aivan kuollut. Täydensin profiiliini ammattini ja koulutuksen, sekä lisäsin kuvan työstäni. Tinder heräsi tämän jälkeen aivan vastakohdaksi aikaisrmpaan.

Kysynkin, että onko todellakin niin, että koulutuksella ja ammatilla on ratkaiseva vaikutus kiinnostavuuteesi tinderissä. Minä en halua "kaatoja", vaan antaa vielä mahdollisuuden parisuhteelle. Voikohan tinderistä löytää oikeasti naisen, jolle sinä itse olet tärkeä ilman materiaalia, koska elämässä voi tapahtua mitä vain, jolloin esimerkiksi ammatinharjoitus ei ole mahdollista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin että työ (työikäisellä) kertoo todella paljon tekijästään. Sulla ilmeisesti hyviä asioita. Se ei mitenkään poista sitä mahdollisuutta että löydät naisen joka rakastuu sinuun sellaisena kuin olet. Päinvastoin, sun kohdalla se todennäköisesti (näköjään) nostaa sitä mahdollisuutta. 

Kyllä minäkin naisena halusin löytää miehen joka rakastuu minuun sellaisena kuin olen mutta huomasin että kuvat kasvoista ja kropasta nostivat kovasti mahdollisuuksiani saada osumia - vaikka kasvot vanhenevat ja kroppa rapistuu. Ymmärrätkö yhteyden? 

Vierailija
2/2 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan katso ammattia ja koulutusta, paitsi poliisit/sotilaat/virkamiehet ei käy siksi kun asun maassa jossa näiden kanssa jostain syystä napit vastakkain joutuminen ei olisi hyvä asia. Muuten katson ihan muita asioita, tärkeää että on profiilissa tekstiä ja muuta tietoa itsestä kuten mielenkiinnon kohteita. Vaikka olisi kuinka hyvät kuvat muttei tietoa niin ohitan. Toivottavasti löytyy seuraa, itse olen deittaillut mutta ketään pitempiaikaista ei toistaiseksi ole löytynyt. Sen voin sanoa että Suomessa on vakavampaa ja asiallisempaa porukkaa tinderissä mitä olen suomalaisten profiileja katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla