*^*^*^*^ Tonskat syksyn haaveisiin *^*^*^*^*
Jos nyt vihdoin pistäis uuden pinon pystyyn kun kesä on niin mennyttä kuin olla ja voi :) Toivottavasti linkitys onnistui.
Kommentit (57)
Eipä ois täälä pitäny hehkuttaa tota nukkumista. Viime yönä 3-4 oli taas aikamoista älinää. Kovasti koitti nukkua, mutta aina välillä huuteli. Oisko ollu masu kipee, kun aamulla väänsi kauheet tortut...tai sit hampaita tulossa.
Hannnah:
Meinaat taktikoida :) . No meillä ainakin tollanen toimis ihan vaan silläkin, että parin viikon eron jälkeen on aika kovat himot päällä ja sillon se kortsu tuppaa jäämään ;) eihän sitä nyt siinä kiireessä ehdi alkaa säätään. Mitenkäs sulla muuten ovis osuis noille tienoille? ;D
Buuffa
Enska G: Eli meidän Enska-Milo täyttää pian 1v9kk, ja on kyllä ollut ihan älyttömän haasteellinen tapaus koko pienen ikänsä. Milo on ihan älyttömän allerginen, kärsii rakenteellisesta refluksista ja alkuun oli vielä kova koliikki. Ja silti me ollaan onnessamme tahkottu tonskaa jo vuoden verran :) Milo on nyt vasta n. 3kk nukkunut täydet yöt. Mutta me ajatellan niin että jos me saadaan toinen yhtä monimutkainen tapaus niin se on jo ihan tuttua puuhaa. Mikään ei enää yllätä meitä ja kaikesta selviää jos pitää mielen positiivisena :)
Niin ja tähän vuoteen on mahtunut tosiaan 1 km (rv10+) sekä tuulimuna joka huomattiin rv 7+3. Mutta eiköhän me vielä joskus onnistuta se tonskakin saamaan.
ON: Vieläkin oireet vaan voimistuvat, silti en uskalla toivoa että olisi tärppi käynyt. Tipahdan varmaan aika tooosi korkealta kun tätsy hyökkää ens viikon alussa viimeistään kimppuun :(
Hermione kp 24/? dpo 10
Hermione:
Kiitos rohkasuista, kiva kuulla että meidän nappula ei oo ainoo haastava tapaus...kuume nousi taas ainakin 0,5 astetta :)
Peukutukset sinne että täti pysyis pois, kun kerran lupaavia oireitakin on. Jos ei ens viikon alussa näy, niin koska oot ajatellu testata? Jospa tossa vyöhyketerapiassa on jotain taikaa. Paljonko sellanen muuten suunnilleen maksaa? Ei oo koskaan tullu käytyä.
Buuffa (muhun on näköjään heti iskeny jonkinlainen palstaterrorismi)
Buuffa. Vyöhyketerapia maksaa n 30-45 e =1.5h Ei ole mitenkään hirveän pahanhintaista. Mä kyllä varasin ens viikolle jo ajan ihan varmuuden vuoksi jos se täti sieltä hyökkää.. niinkun se varmaan hyökkääkin. Ja on kyllä tehokasta tosiaan. Tässä kierrossa ei ole enää ollut merkkiäkään mistään kummallisista hormonihäikistä. Mulla jäi viimeisestä tyhjennyksestä jotain häikkää. Kierrot veny ja aina loppu kierosta oli sellainen olo että maitoa nousis tisseihin ja toinen tissi ihan järkky kipeä.
Ajattelin ehkä testata sunnuntaina, koska silloin olisi oviksesta just se 14 päivää aikaa, taikka sitten maanataina jos en aikaisemmin uskalla. Mutta uskoisin että tiistaina viimeistään täti hyökkää, kun silloin olisi se 16 päivää täynnä.
Äh, mä tuun hulluks tämän oloni kanssa.. Jännittää..
Kyllä sen näköjään tää kuumeilu mikä koukuttaa... Samalla lailla ravasin esikosta kuumeillessani täällä vähän väliä kyttäämässä että eikö ole taaskaan uusia viestejä tullut. Odotusaikana ja Esikon synnyttyä tuli vielä suht ahkeraan palstailtua, mutta jotenkin se on vaan viime aikoina jäänyt. Aikaa kyllä olisi ollut, mutta jotenkin ei ole vaan jaksanut. Kai se on vaan tää aihepiiri, tästä kuumeilusta kun ei oikein kehtaa tuttujen kanssa jauhaa. Neitokaisen päivän puuhista kun joutuu välillä kertomaan vähän liiankin kanssa ihmisille, niin ei sitten aina jaksa olla kertomassa niistä täälläkin. Itse kun on päivät kotosalla neidin kanssa, töitten jälkeen isi kyselee päivän kuulumiset ja oma äitini soittelee lähes tulkoon joka ilta ja kyselee kuulumisia ja päivittäin puistossa/kaupassa/kerhossa jne on joku tuttu jolle saa kertoa samoja juttuja. Välillä sitä oikein odottaa että neiti alkaisi itse puhua, niin että saisi itse kertoa kuulumisensa kaikille kyselijöille.
Buuffa: Eipä tuo minun taktikointi nyt ihan suoraan toimintaan vielä johda eli ei se pikkukakkonen alkuaan saa heti isännän kotiuduttua työreissusta, mutta jos saisi edes jonkinsortin lupausta siitä että sellainen puuha tässä lähikuukausina aloitettaisiin. Mä oon jälkitarkastuksesta asti meinaan syöny Cerazette-pillereitä, joten kiireessä ei voi ehkäisy "unohtuakaan". Tai olisihan se mahdollista, mutta en halua, olen meinaan luvannut miehelle että sellaista "vahinkoa" ei satu. Miehelläni kun on neljä tenavaa exän kanssa, joista yksi on tällainen ex-vaimon tahallinen pilleri"unohdus". Pieni taktikointi on mun mielestä ihan sallittua tässä miehen suostuttelussa, mutta tuo ex-vaimon toiminta ei mun mielestä ole kauhean suvaittavaa, niin helppoa ja kivaa kun se oliskin...
Ja tosiaan kun mun oviksen ajotuksesta kyselit, niin täytyy todeta et ei mitään hajua kierron kulusta vai kulkeeko mussa enää edes mitään kiertoa?!? Kuten sanoin aloin sillon jälkitarkastuksen jälkeen syödä noita cerazette-pillereitä, sillon alotuksen yhteydessä tuli joku parin päivän vuoto, mut sen jälkeen ei oo mistään vuodoista mitään tietoa. No ei oo kyllä ollu ikäväkään vuotoja :)
hannnah
Hannnah:
Joo no jos pillereitä syöt niin eipä sitten tollanen pikanen mielenhäiriö taida olla mahdollinen. Joo ja mäkään en voi ymmärtää tollasta kusetusta, että jättäis vaan pillerit pois eikä sanois mitään toiselle. Mutta noista Cerazeteistä sen verran, mitä oon ottanu ite selvää ja kuullu muualta. Niiden lopettamisen jälkeen voi olla kierto aika hakusessa pitkän aikaa ja kiertoväli voi pidentyä jonnekkin 40 päivän tietämille. Näin ei käy kaikille, mutta on kuulemma aika yleistä. Saattaa mennä puolikin vuotta ennen kun kierto palaa normaaliks. Mäkin sain näihin reseptin, mutta päätin sit kuitenkin olla aloittamatta niitä just noiden syiden takia. Eli jos vaikka aloittasit miekkosen pehmittämisen sillä, että saisit jättää pillerit pois ja olis pipo käytössä. Pääsisit ainakin ite ensin kartalle kiertos kanssa, vaikka eihän ne menkat kivoja oo.
Hermione:
Varsin kohtuu hintaiselta kuulostaa. Hyvä jos sulle on siitä apua. Täytyykin pitää mielessä, jos joskus tuntuu että itelläkin ois tarvetta. Ja toi on paska juttu, että ensin on km ja sit joutuu viä sen jälkeenkin kärsiin. Ihan kun siinä ei ois jo tarpeeks.
Tuuhan sit heti ilmoitteleen testin tulokset, mäkin jänään täällä jo ihan kympillä sun puolesta :)
tästä päästäänkin aasinsillalla meikäläiseen...Piti tosiaan vaan vasta haaveilla. Noh, eilen sit vähän innostuttiin ja kuvittelin että mun ovis oli jo viime viikolla joten pipo jäi. Tänään testailin sit ovislaskurilla että mitenköhän suunnilleen tossa joulu-tammikuussa noi ovispäivät osuis. Huomasin sit samalla että mun ovispäivät olikin nyt 29-31.10. heh,heh. Eikä sillon viime viikolla niinkun luulin. Joopa joo aina pitäis tarkistaa ensin kalenterista. Joten pääsen minäkin sit vähän jännäileen tossa 10.11. tienoilla. Vaikkakin toimitusta ei ihan perille saakka vietykään, niin ainahan joku karkulainen on saattanut olla matkassa. Noh, tänäänhän voi tietenkin korjata senkin epäkohdan ;D
Ja te luihut enskat siellä jotka käytte välillä kurkkimassa (Gaiole ja Dajm), mukaan vaan rohkeesti. Ei täällä vielä kaikilla muillakaan ole niin selvät sävelet tässä tonska hommassa. Saatais vähän eloo tähänkin pinoon.
Buuffa
Buuffaa, onhan tänne tullut jo paljon eloa esim. kesän pinoon verrattuna.. ;)
Hermionelle peukut ja varpaat pystyssä että saisit testata plussan! :)
Meillä enska-Eveliina on nyt 1v 10kk ja 2pv noin suunnilleen.Mä olisin halunnu paljon lyhyemmän ikäeron, mutta raha pisti lykkäämään suunnitelmia. (Olin siis minimi äippärahalla Evestä..) Nytten olen yrittäjänä, tosin onneksi alihankkijana, eli ainakin vähän paremmat rahat tulossa jos tässä joskus tärppää..
Nyt odottelen piinaviikkoa, masussa on tänään välillä tuntunut oudolle.. No, niinhän niitä on oireita ollut ennenkin.. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :) Jos täti parin viikon päästä tulee, niin vois miettiä tuota vyöhyketerapiaa..
Bejpi kp 16/28-29 (-33) yk 4
Tosi kiva että tänne on saatu eloa taas! Tervetuloa vaan tonskailemaan tekin joilla on yritys vasta haaveiluasteella!
G: Meidän tyttönen on nyt 1v ja 5kk ja on ollut koko ajan aika helppo tapaus. Tosi vauhdikas kyllä eikä hetkeäkään ole paikoillaan, mutta muuten kiltti. Syö hyvin, nukkuu kohtalaisesti ja on melkein aina hyväntuulinen :) Oonkin miettinyt että ei varmaan käy niin hyvä tuuri että toinen yhtä helppo tulis. Ja sitten onkin kauhea järkytys jos saa kokea sitä oikeasti hankalaa vauvaelämää...
Hermionelle täältäkin kovasti peukkuja! Testaa nyt vaan jo sunnuntaina ;) Ja Hannahille tsemppiä miehen taivutteluun!
ON: tätiä ei oo vielä näkynyt, joten mä alan uskoa että ne jälkimmäiset menkat oli "oikeat" ja nyt on menossa vasta kp 26. Positiivista siinä mielessä, että sitten on pientä toivoa että ovis olis ollut ja pupuilutkin osuneet kohdalleen. Mahassa on pientä jomotusta, mutta sitä on ollut kyllä viime aikoina ihan joka kierrossa, joten en nyt vielä innostu.
T: Meriheppa kp 26 (tai 31)/?, yk 5
Meriheppa:
Sullakin alkaa sit ens viikolla jännät paikat vai kuinka? Mä en oikeen ottanu tosta selvää minkä pituisia kiertoja sulla on ollu. Koska meinaat testata?
Bejpi:
Onhan se niin, että tosiaan joskus kannattaa ensin vähän järkkäillä asioita. Mulla on nyt taas silleen, että kun oon nyt hoitovapaalla ja jos enskan ja tonskan lasketun ajan väli olis yli 3 vuotta niin äippärahat tippuis ihan älysti, ellen sit olis siinä välissä töissä. Nyt saan joka tapauksessa saman kun enskastakin vaikka oonkin hoitovapaalla.
Sullahan vois osua sopiva testipäivä kivasti isänpäiväks. Ois mahtava isänpäivälahja jos plussa pärähtäis tikkuun. (Joo, en mä muuten näitä laskeskele, mut mulla on samanlainen kierto kun sulla)
On se nyt kumma kun vaikka ei oo yritys käynnissä niin mäkin oon eilen ja tänään tuntenu jomotusta alavatsassa : ) . Varmaan alan kuvitteleen itsekin kun teillä on oireita. Niin tai sit eilisellä salitreenillä on osuutta asiaan...tai sit se on se ovis.
Mites muuten onko kuinka monella käytössä ovistestit?
Mukavaa viikonloppua kaikille.
Buuffa
Täällä on satanut melkein koko päivän, parin tunnin tauko taisi olla puolen päivän aikaan..
Jäi viimeksi Evestä kirjoittamatta, meillä on ollut ehkä liiankin helppo lapsi. Alkuun oli kyllä vaikeaa imetyksen kanssa, mutta kun päästiin korvikkeen käyttöön kunnolla, niin kaikki kääntyi paremmaksi. Neiti on aina nukkunut hyvin, yösyötöt jäi 5kk ja 1vko:n iässä, sitten 1v 2kk iässä tutin jäädessä pois on nukkunut ilman yhtään herätystä. Kaikki sanookin ettei me tiedetä vauvan hoidosta mitään. :) Nyt tosin alkaa kahden vuoden uhma ja vahva luonne tulemaan esiin, tulee siis äitiinsä.
Buuffa, en varmaan isänpäivänä uskalla testata, kuitenkin ennen paria viime kiertoa on ollut kp:t 32-33.. Yritän sinne odotella jos tätiä en ennen näy..
Nyt viettämään rauhallista koti-iltaa!
Bejpi
Buuffa: Juu en oo tarkemmin kyselly/selvittäny mistään miten just noi Cerazetet vaikuttaa kiertoon yms, mut oon kyllä varautunut siihen et ei se tärppi ihan heti tulekaan. Ennen tuota esikkoahan olin syönyt Femoden-pillereitä yli kymmenen vuotta ja niittenkin jäljiltä kierrot huiteli parhaimmillaan yli 60p:n. Yllätyin kyllä kun sillon tärppäs jo kolmannesta kierrosta, kun ne pituudet oli tosiaan joku noin 60p, toinen noin 50p ja se kolmas tärppikierto oli sit joku noin 40p. Tai saattoi se olla vähän pidempikin, ultrien mukaan ois ollu tota 40p:n luokkaa mut ite vaan mietin et ku neiti ei meinannu haluta lähtee syntymään (käynnistettiin 41+3) niin voi olla et saikin alkunsa vähän myöhemmin... Mut niin, ei meillä kyllä mitään kumia käyttöön oteta missään vaiheessa, mä en tykkää, eikä kyllä mieskään, joten se vaihtoehto ei ole käynyt edes mielessä. Mä oisin ihan tyytyväinen et saisin miehen suostuun siihen et lopetan noitten Cerazettejen nappailun ja sit vaan tjottailtais ainakin jonkun aikaa ennen ku selviäis paremmin noi kierrot.
Meriheppa: Mulle on kanssa useampi oikein "pelotellut" että toinen lapsi on varmasti aivan älyttömän haastava tapaus kun tämä ensimmäinen on ollut niin helppo. Hullujakohan tässä ollaan, kun halutaan kokeilla, että pitääkö tuo väite paikkansa :)
Bejpi: Tosi kiva kuulla että muillakin on mennyt asiat hyvin vauvan kanssa. Toki olen iloinen siitä miten vähällä olen itsekin päässyt. Välillä tosin nolottaa osallistua livekeskusteluihin kavereiden kanssa, jotka silmät ristissä valittavat että kun ei ole saanut viikkokausiin nukuttua kunnolla tms. Hävettää oikein tosissaan sanoa että ... "noo mikäs tässä... tyttö menee iltaisin nukkumaan klo 22 ja herää aamulla klo 10-11 aikaan... ja nukkuu lisäksi sellaiset 5-6 tunnin päiväunet...." (näin siis oli viime talvena... nykyään nukutaan enää "vain" klo 21-8 ja sit parin tunnin päikkärit...) Tai entäpä kun jotkut kaverit kyselee et mitä ruokia kannattais kokeilla antaa, et mitkä sopis allergioitten pelossa parhaiten ja et mitkä maistuu tenaville parhaiten.... Koita siinä nyt sitten kannustaa huonosti syövien lasten äitejä et "en mä vaan osaa sanoa, ku ei meillä ole mitään allergioita ja kaikki ruuat maistuu vallan mainiosti.."
Nyt nukkumaan!
hannnah
Oletteko te hylänneet mut? Kuumeilenko täällä nyt ihan yksikseni? Vai missä te kaikki kaverit olette?
hannnah
Eiolla hylätty sua Hannah.. :)
Eilinen tuntui menevän taas niin nopeasti, ettei ehtinyt koneelle. Tänään ollaan menossa Hämeenlinnan HopLopiin leikkimään! Pitäisi vielä vähän siivota ennen lähtöä. Tulen illemmalla paremmalla ajalla..:)
Bejpi kp 19/28-29 (-33)
Hannnah:
No eipä mekään siitä piposta kumpikaan tykätä. Olisin ottanu tavalliset pillerit heti käyttöön jos olis voinu, mut kun ne ei käyny imetyksen kanssa. Mä söin niitä kans 10 vuotta ennen Neeaa ja silti tärppäs nopeesti. Mut noissa Cerazeteissa on jotain eri hormoonia. Tai en enää muista mitä se lääkäri sillon höpisi.
Hermione:
Jokos on testit tehty?
No niin, mulla loppu ne "oireet" tai olla vaan oviksesta. :)
Buuffa
Buuffa
Puhdas nega testattu tänä aamuna. Harmittaa, mutta ei nyt mitenkään ihan hirveästi, koska nyt mulla on taas vähän lisäaikaa laihduttamiseen. Sain vajaassa 3 kk tiputettua 3 kiloa ja lisä tiputus ei olisi pahitteeksi. 10 kiloa olisi vielä liikaa.
Joten nyt täytysi saada tsempauttua taas itseään eteenpäin vaikku itku polttelee kurkussa...
Hannnah: Ei olla sua hylätty ;) Olin vaan eilen niin jännittynyt etten pystynyt edes kirjottamaan :)
Hermione kp 28/ ? dpo 14 ja toivo mennyt... tulis se täti nyt vaan äkkiä..
Voi Hermione, pahoittelut! Olipas tylsää... :( Mutta jospa nyt ainakin olisit päässyt niistä km:n jälkeisistä hormonihäiriöistä eroon kun kerran tämä kierto ainakin sen puoleen meni jo hyvin. Ja onhan tuo laihdutuskin hyvä asia. Laiha lohtu tietysti...
Hannah, ei olla kadottu mihinkään! :) Tänään ja eilen on vaan ollut ainakin täällä niin hieno auringonpaiste että on pitänyt olla oikein urakalla pihalla. Ihan riittävästi on viime aikoina tullut seisoskeltua sellaisessa pikku tihkusateessa kuraisen ja rapaisen lapsen kanssa...
Buuffa, mulla ei oo oikein kierrot vielä tasaantuneet imetyksen lopettamisen jälkeen. Ne alkoi 24:stä ja on pidentyneet aika tasaisesti 32:een asti. Jos tässä kierrossa ovis oli silloin kun toivoisin että se oli, niin tästä vois tulla 34-päiväinen. Eli ajattelin kärvistellä ainakin ensi viikonloppuun ennen kuin alan kaivella testejä kaapista. Niin ja kyselit ovistesteistä, mulla on ollut nyt parissa kierrossa käytössä. Eka kerralla näyttivät hienosti oviksen, mutta tää kierto nyt on ollut kaiken kaikkiaan ihan seko. Silloin olivat käytössä myös kun tuo meidän tyttö sai alkunsa.
T: Meriheppa kp 28 (tai 33)/?, yk 5
Siis että ette ole kadonneet mihinkään. Meilläkin meni tämä päivä pihahommissa, kun aurinko paistoi. Nyt vaan pikaiset heipat teille ja sitten vällyjen väliin kullan kainaloon, hän kun lähtee aamulla ennen kuutta ja tulee parin viikon päästä takaisin. Te olette täällä seuranani toivottavasti tuon parin viikon ajan...
hannnah
Buuffa, täälä nöyränä ilmottautuu yksi luihu kurkkija enska-pinosta! :) En oo viittiny tänne kirjotella kun ei olla vielä vauhdissa, enkä esikoisen aikaan ikinä tänne kotiutunu. On siis ihka-uusi pino meikäläiselle.
Hannnahille myös moikat, pidetään sulle seuraa!
Siis meillä ei tonskailua vielä käynnissä, mutta kuumetta mulla ollu jo kesästä saakka. Varsinkin pari viimeistä kuukautta oikein mahottoman paljon! Vielä ei kuitenkaan ala tapahtumaan, koska meillä on häät tulossa ensi kesänä ja sovittiin miehen kanssa että jos niitten jälkeen sitten. Millä sinne asti jaksaa ikinä oottaa?!? Blaah...
Taustoja sen verran että meillä on 10 kk ikäinen kiltti ja hyväntuulinen mutta varsin energinen poika. Ikinä en oo ollu tietoinen omasta kierrosta enkä oviksen ajankohdasta, koska nuorena plikkana jo alotin pillerit (menkat alkoivat pillereiden myötä kellontarkkaan ja kierto suoraan kun oppikirjasta) ja niitä popsinu siis useat vuodet. Imetys loppui 3 kk sitten, toiset menkat juurikin nyt menossa. Tässä nyt yritänkin opiskella oman itseni toimintaa kovasti. Vinkkejä ja niksejä tähän seurailuun otetaan vastaan! :)
Bejpille pidän peukkuja jännäämiseen! Kerrohan mielipiteitä HopLopista, aattelin mennä joskus pojan kanssa kattomaan.
Hermionelle pahoittelut myös munkin puolelta.
vasta haaveilija -Pia
En saanut enää unta kun mies lähti töihin ja ajattelin tulla jotain raapustamaan. :)
Tervetuloa Pia! Mistä päin muuten olet?
Juu, HopLop oli ihan kiva paikka, oltiin ensimmäisiä siellä kun mentiin melkein heti kymmeneltä. Evestä meni se 6€ maksu, ja sanoi että saadaan mennä myös sinne isojen puolelle kun oltiin ekoja. Siellä neiti meni hirveää kyytiä isin ja minun kanssa! Pallomeri oli kiva, pehmeiden pallojen ampuminen tykillä ja tosi iso liukumäki missä pystyttii laskemaan kaikki kolme vierekkän. Kerran käytiin katsomassa sitä pienten aluetta missä olisi pitänyt olla ja täytää sanoa että siitä en välttämättä olisi maksanut.. Monta kertaa pienempi, paljon kapeampi kulkea.. Siellä oli yksi liukumäki mikä laske pallomereen..
Olimme siis pari tuntia isoje puolella, ja hyvin meni! Kuitenkin kun neitiä ei voisi päästyy yksin mihinkään, niin ihan sama (paljon) parempi olla isojen puolella..
Tulipas sepustus.. :D Mutta kannattaa käydä katsomassa, kun eikös alle 1v pääse ilmaiseksi..? Niin, me on käyty ennen vain pari kertaa Hyvinkään Villen Viidakossa, joka on kyllä halvempi, mutta paljon pienempi..
Ei yhtään innostais lähteä töihin, mies just soitti että tiet on ihan jäässä ja meillä kesärenkaat alla.. Kun joku kivenkovaan väitti että tällä viikolla sataa vettä... No, onneks mulla on neliveto! Ja muutenkin, tänään aloittaa uusi työkaveri.. Saa nähdä millainen on..
Blääh, nyt pakko rueta kirjoittamaan lasku pomolle ja sit ruokkimaan tuo paha äänisesti maukuva kissa tai "hauva" kuten neiti sanoisi.. :)
Bejpi 20/28-29 (-33) (periaatteessa eikös huomenna ala piinaviikko!)
Kuumeilun myötäköhän mustakin tulee taas ihan palsta-addikti?!? Onhan tässä jo useempi kk menny niin että hyvä kun on ehtiny edes sillon tällön vauvapuolen juttuja käydä lukeen.
Toi Buuffan mainitsema esikon haasteellisuus hymyilytti. Lähinnä siis siinä mielessä, et mä olin kuvitellu et mä oisin tuttavapiirissä se joka nopeimmin ois pikkukakkosta tekemässä, nimenomaan siks et mulla esikon odotusaika oli helppo, synnytys oli helppo, imetys sujui helposti, neiti on nukkunut aina tosi hyvin, on noin 95% ajasta hyvällä tuulella jne. Kaikki on siis menny paremmin kuin hyvin, mut siitä huolimatta en ihan viä ois valmis pikkukakkosen odotukseen tai ehkä pikku hiljaa voisi aloittaa sen yrityksen, mutta en olisi vielä kovin paljon aiemmin edes halunnut. Tänään juuri kuulin kolmannesta tutusta jolle on keväällä pikkukakkonen tulossa. Ja kaikki nämä kolme tuttuani ovat sellaisia joilla on kuta kuinkin samanikäinen lapsi kuin tuo meidän neiti, mutta jokaisella heillä on ollut enemmän tai vähemmän haasteita joko vaikeaa odotusaikaa, paljon valvottuja öitä, sairastelua, imetysongelmia, allergiaepäilyjä, huonoa syömistä jne. Täytyy vain toivoa että he selviäisivät tällä toisella kertaa helpommalla. Samaa toivon myös sinulle Buuffa, pikkukakkosestanne tulee maailman helpoin lapsi!!!!
Olenkohan ilkeä kun ajattelin hiukan yrittää taktikoida tuota isännän käännytystä?!? Nyt en ole hetkeen puhunut asiasta mitään ja ajattelin etten tälläkään viikolla hiisku asiasta mitään. Sitten mies lähtee pariksi viikoksi työmatkalle, ajattelin kokeilla kuinka parin viikon aiheuttama ikävä (sekä minusta että tytöstä) saisi miehen herkistymään ja vihjailen hänelle pikkukakkosasiasta työmatkaltapaluuiltana...
hannnah