Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla muiden sopimukset esillä?

Vierailija
11.05.2024 |

Työntekijöiden työsopimuksia muiden löydettävissä. Eikö tuo ole laitonta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaka-ala?

Vierailija
22/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne on esihenkilön toimistossa lukitussa kaapissa.

Paperilla? Vuonna 2024? 

Kyllä. Samoin allekirjoitetut vaitiolosopimukset ja lääkeluvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja ja olen nähnyt pöydillä lojuvan sairauslomatodistuksia ja työsopimuksia. En tietenkään lue niitä, mutta todella vastuutonta jättää paperit kaikkien nähtäville. Ne voivat joutua vääriin käsiin. Oma sairauslomatodistuksenikin joutui kerran hukkaan, kun esimies oli huoleton sen kanssa. Ottaa päähän vieläkin. 

Vierailija
24/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näkisit työsopimuksen tai minkä tahansa dokumentin kiireisen pomosi pöydällä, niin se ei tarkoita että se on sinun luettavaksi tarkoitettu.

Vierailija
25/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siivooja ja olen nähnyt pöydillä lojuvan sairauslomatodistuksia ja työsopimuksia. En tietenkään lue niitä, mutta todella vastuutonta jättää paperit kaikkien nähtäville. Ne voivat joutua vääriin käsiin. Oma sairauslomatodistuksenikin joutui kerran hukkaan, kun esimies oli huoleton sen kanssa. Ottaa päähän vieläkin. 

Siivoojana sinä pääset usein paikkoihin, joihin muilla ei ole asiaa.  Esim. lukittuun työhuoneeseen. 

Vierailija
26/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näkisit työsopimuksen tai minkä tahansa dokumentin kiireisen pomosi pöydällä, niin se ei tarkoita että se on sinun luettavaksi tarkoitettu.

Aijaa, niinkö? Vau, kiitos tiedosta. Salassapitovelvollisuudesta ei siis pomon tarvitse välittää, koska muut voivat vain jättää lukematta levälleen jätetyt henkilökohtaiset asiat. 

Vierailija
27/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, niinkö? Vau, kiitos tiedosta. Salassapitovelvollisuudesta ei siis pomon tarvitse välittää, koska muut voivat vain jättää lukematta levälleen jätetyt henkilökohtaiset asiat. 

Tarvitsee välittää. Niin tarvitsee kaikkien muidenkin ja siihen kuuluu myös se, ettei mennä penkomaan ja vakoilemaan toisten asioita. Muotoilen ymmärrettävämmin: Älä työnnä nokkaasi sinne minne se ei kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän