Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ghostaaminen

Vierailija
11.05.2024 |

Siis joltain puolitutulta mieheltä on tullut somessa viesti. Onko ilkeää, jos en edes avaa viestiä? Ei kiinnosta yhtään viestitellä hänen kanssaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ilkeää. En jaksa käyttää aikaani muihin jos ei kiinnosta.

Vierailija
2/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ghostaamista jos et ole itse mitenkään hakeutunut juttusille hänen kanssaan alunperinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksei itsellä ole mitn henk koht tilejä somessa on että välttyy just tuolta että pitäisikö kohteliaisuuden tms nimissä vastata. Mutta ei tarvii on vastaukseni, parempi olla alunperinkin reagoimatta kun väkisin vääntää ja silloin yhteydenpidon lopettamisesta tulee vaan vieläkin ikävämpää kuin jos sitä ei aloitakaan.

Vierailija
4/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ghostaamista jos et ole itse mitenkään hakeutunut juttusille hänen kanssaan alunperinkään

Joo. Jätän vaan vastaamatta enkä ees avaa viestiä.

Vierailija
5/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jätän vaan vastaamatta enkä ees avaa viestiä.

Hyvä suunnitelma. Voihan olla "ettet ole nähnyt koko viestiä" jos joskus tulee kyselemään siitä livenä, jos siis koet että täytyisi selitellä myöhemmin

Vierailija
6/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ghostaamista, se on vain, ettei kiinnosta. Ghostaamista on se, että vuosien yhteydenpidon jälkeen, ei enää soittele,  ei vastaa puhelimeen, "soittamaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", "valitsemanne numero ei ole käytössä", tämä on ghostaamista.

Vierailija
7/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksais vastata. Mulla on instassa siellä toisessa kansiossa viestejä enkä jaksa vastata niihin. 

Vierailija
8/8 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jaksa vastata? Ei se paljon vaadi.