Vaatteiden kestävyys: ostin HM:stä
Muutama vuosi sitten kesäfarkut, joita olen käyttänyt todella vähän, ovat olleet päällä ehkä 10 kertaa. No, tänään huomasin, että takataskun vieressä on pitkä "viilto"! Eli roskiin menevät.
Täytyy kyllä sanoa, että vaikka HM on roskaa, odotin sentään farkuilta enemmän.
Miten pitkään te käytätte HM farkkuja?
Kommentit (10)
Ajoittain laatu on ollut huonoa ihan kaikissa paikoissa, ei vain H&M:llä.
Nyt olen huomannut H&M:lle tulleen kivoja edullisiakin farkkuja. Kannattaa mennä ostoksille.
Kävin tänään H&M:llä ja oli kyllä hirveitä lumppuja. Eipä kyllä Lindexiltäkään löytynyt yhtikäs mitään. Yhdet mustat H&M:n housut jotain pellavasekoitetta ovat kyllä kestäneet monta kesää, eipä mulla kohta muita housuja olekaan, kun uusia vaatteita ei vaan löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään H&M:llä ja oli kyllä hirveitä lumppuja. Eipä kyllä Lindexiltäkään löytynyt yhtikäs mitään. Yhdet mustat H&M:n housut jotain pellavasekoitetta ovat kyllä kestäneet monta kesää, eipä mulla kohta muita housuja olekaan, kun uusia vaatteita ei vaan löydy mistään.
Huomasin myös että vanhaa on vielä jäljellä mutta uuttakin on tullut. Täytyy toivoa vain että ottaisivat jo opiksi kaikki vaatekaupat.
Ei ole ollut ongelmia, hyvin ovat kestäneet. Kuten muut halpikset (Zaran farkut myös hyviä).
Itsellä ihan sama kokemus kuin aplla. HMn farkkuihin tuli muutaman käyttökerran jälkeen takataskuun viereen pitkä viilto. Onneksi taitava anoppi paikkasi niin olen käyttänyt niitä kotona kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako vaatteita noista halpisketjuista.
Mun lempparifarkut maksaa 26€ ja todella hyvin kestäneet, näillä tuloilla on tyytyminen halpikseen ja ei oo mitään valittamista laadusta..
T. 6
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako vaatteita noista halpisketjuista.
Ei ole pelkoa, kun ei mitään niistä enää löydy. Toinen toistaan omituisempia riepuja, huonot valikoimat ihan joka paikassa nykyään.
Mulla oli mustat perusfarkut H&M:stä ja kestivät ehkä 15-20 pesua, kunnes haalistuivat kulahtaneiksi. H&M:n farkut eivät istu minulle, koska siellä on todella vähän eroa vyötärön ja lantion välillä. En ole siksi enää ostanut sieltä farkkuja.