Poistan oman Youtube tunnuksen
Mikä pointti kun kerta kaikki normaalit kommentit shadowbannataan sielläkin? Niitä ei laiteta näkyviin, ne näkyy vaan kirjoittajalle.
Normaalit kommentit, mitkä saattaa ehkä kyseenalaistaa jotain, mutta ihan järjellä varustettuna ja ilman mitään voimasanoja.
Tää menny ihan sairaaks tää toiminta. Sä et saa kirjottaa mitään minnekkään enää
Minkä takia mä maksan ihmisille ketkä ei anna mun edes puhua?
Kommentit (13)
Miksi sulla oli Youtubessa tili? Ei sinne tarvi olla että voi katsoa videoita.
Mulla on kyllä tili yt:ssä, ei ole koskaan bannattu tai estetty kommentoimasta.
On niillä joitain sanoja, jotka joskus tunnistavat kielletyiksi väärin perustein, kun ei kone ymmärrä kaikkia erikoisalojen sanojen merkitystä.
Esimerkiksi kissan häntä (tail) sanaa käytetään joskus merkitsemään miespuolisinen henkilön elintä, ja se on joskus bannattu häntämerkityksessä.
Ystävän lähettämä kuva mustasta kissasta häntä kippuralla, oli hämärretty kerran. Selitys oli, että kuvassa musta karvainen eläin, todennäköisesti kissa.
(siis joku automaattihan niitä tulkitsee).
Ne on tosiaan koneita ja algorytmit mitkä ettii " haitallisia" sanoja yms
google, youtube yms. kaikissa algoritmit on säädetty niin että ne tukevat aina meneillään olevia rahastusagendoja ja esim. haut toimivat niin että löydät aina vain hakutuloksen missä kerrotaan tasan tarkkaan se mikä tukee rahastusta ja vallansiirtoa riikkaalle eliitille...
Eli taidat olla niitä jotka laukoo "totuuksia" kommenttiosioissa videosta toiseen. Olet säälittävä.
Se on tätä aikaa kun ainoastaan ihmisvihan, naisvihan ja oikeistopropagandan annetaan näkyä ja sille annetaan alustat.
Olet siis kommenttihäirikkö. Sinun pitää pysyä poissa kanavilta, missä sinusta ei tykätä. Ongelma ratkaistu!