Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mesessä jutellan???

Vierailija
25.01.2007 |

Vai jutellaanko siellä vai lätkitään vaan hymiöitä ruutuun? Meseilyn kultaisia sääntöjä? Valaiskaahan vähän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitä itse haluat. Mua välillä kieltämättä ärsyttää se jatkuva kuvien lätkiminen..

Vierailija
2/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kaveripiirissä ihan kunnolla jutellaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumme kaikkia juttuja maan ja taivaan väliltä, vert. puhelimessa/kahvilla puhuisimme.

Mesen etu on se, että siinä voi jutella samalla kun tekee jotain muuta, käy laittamassa pyykit ja palaa koneelle, kokkailee ja samalla vilkuilee meseä jne.

Mesen etu on myös se, että sillä voi lähettää tutuille esim. valokuvia, laittaa linkkejä erilaisiin nettisivuihin, lähettää musiikkia jne. jota ei pysty tekemään yhtä näppärästi esim. puhelimen välityksellä.

Vierailija
4/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se onkin tavattoman kätevää jos ystävä asuu ulkomailla. Voi vaihtaa pitkätkin pätkät kuulumisia ilman tähtitieteellisiä puhelinlaskuja. Ja nopeampaa kuin perinteisten kirjeiden kirjoittaminen.

Vierailija
5/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni asuu kaukana ja minun lapseni monesti puhuvat enonsa kanssa mesessä. Samalla veli näkee lapsia ja niiden kehitystä. Välillä hän soittaa kotonaan kitaraa ja minun lapset täällä laulaa sen mukana. Aika suloista.