Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra kilahti lopullisesti? Lauleskelee menkää töihin vaalitilaisuudessa

Kommentit (2479)

Vierailija
381/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Narsisti kärsii empatian puutteesta, harhakuvitelmista oman kaikkivoipaisuutensa suhteen, vaatii ihailua, on ylimielinen, kilpailunhaluinen, röyhkeä ja kateellinen eikä hyväksy keskivertaisuutta saatikka huomioi toisten tunteita ja tarpeita. Narsistien tärkeimpiä yhteisiä tuntomerkit ovat tapa olla hyökkäävä muita kohtaan, manipulointi ja kontrollointi."

Loistava kuvaelma tukiloisesta vassari yliopistoihmisestä, joka ei tutkintonsa alempiarvoiseen duuniin mene. Mainehaitta. Ottakaa ilmainen  koulutuksenne ja lähtekää sinne muillemaille.

Kiitos, harva meistä korkeasti koulutetuista on odotellut sinun siunaustasi, vaan tehty jo suunnitelmat ja kamat pakattu :D Heippa, jääkää te oikeistolimanuljaskat tänne keskenänne öyhöttämään.

Vierailija
382/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsekin ollut 30 vuotta sitten töissä McDonaldsilla useamman viikon joten kelpaa lällätellä.

Siis tämä. Nyt on hiton miälenvikast meininkiä. Miksi avohoitopotilas on ministerinä?

Tuo lause muuten on selkeä rikosilmoituksen paikka ja varmasti tuomio tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa Purra. Et ole tehtäviesi tasolla. Oikeasti.

Vierailija
384/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän Purra päätteli että henkilöt olisivat työttömiä?

Varmaan hän ajatteli, että jos on keskellä päivää torilla, niin täytyy olla työtön. 

Kuten Purra ja hänen puolueväkensä. 

Vierailija
385/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistolaisten juttuja kun lueskelee, niin voisi kuvitella, että heillä on joku kamala hätä päällä ja ruoka uhkaa loppua kesken, kun oikeastihan maailmanhistoriassa rikkaat ei ole koskaan ollut yhtä rikkaita kuin tänä päivänä :D Eikö tuloerot ole koskaan ollut näin valtavat. Ihan faktuaalisesti. Eli rahaa kyllä olisi maksaa palkkoja, mutta eivät vaan halua. Se on fakta.

En minä halua elättää kaltaisiasi punikkíluusereita, omat rahat olen ihan itse tienannut. Hanki itse omat rahasi äläkä varasta muilta.

Vierailija
386/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiko Riikkis tullessaan ne valtiovarainministeriön lupaamat 100 000 työpaikkaa? Niihin menemistä se varmaan meinasi. Todella kypsää käytöstä ministeriltä, btw.

Ministeriltä, joka on nimenomaan irtisanomassa valtavan määrän valtion virkamiehiä ja lakkauttamassa monen työt.

Nuo julkisenpuolen loiset joutaakin kenkiä helvettiin, ne kun EI TEE mitään. Töitä nyt kaikista vähiten. Loisivat vain veronmaksajien piikkiin, aukovat suitaan ja heiluttelevat käsiään. Joutavat lähteäkin jatkamaan touhuaan jonkun muun piikkiin. Kuka nyt sitten siitä suostuukaan maksamaan.....

Ilman virkamiehiä tuottamattomat yritykset ei saa tukiaan. Valtava yritystukien määrä paisuttaa byrokratiaa elyissä ja aveissa. 

Vierailija
387/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Työttömien työnhakijoiden osuus työvoimasta (työttömyysaste) oli Oulussa 13,0 % (helmikuussa 13,1 % ja vuotta aiemmin 12,2 %)."

https://www.ouka.fi/tietoa-tyollisyyspalveluista/tyollisyysraportit

Riikka vei työpaikat ja vielä vittuilee kansalaisille. Sieg Heil!

Asun Oulussa, ja kyllä täällä töitä on. Ei vaan työttömille kelpaa. 

Annapa esimerkkejä.

😂 Aina teille pitää olla esimerkkejä. Tai sitten pitää kertoa suoraan työpaikka, mihin pääset töihin heti. Ja vaikka kertoo, seuraa vasta kommentti, ettei siitä makseta palkkaa  tai että sinne ei voi noin vain kävellä töihin. Tai että juuri sitä työtä ei voi tehdä. Tai mitä tahansa.

Itse en asu Oulussa enkä sairauteni vuoksi tällä hetkellä kykenekään mihinkään töihin.  Miksi sitten vaikka ne 600 ihmistä jotka yhtä paikkaa hakee, eivät töihin pääse? Oliskohan esteenä joku pikkuporvari jolle pitäisi ilmaiseksi työtä tehdä? Kyllä tekijä löytyy mihin tahansa työhön kunhan maksetaan käypä palkka jolla elää. Jos ei ketään saa töihin, jokin asia työpaikassa on pielessä, esimerkiksi huono maine joka usein on työntekijöiden aikaansaama tai työnantajan lainvastainen toiminta. Katse peiliin jos ei tekijöitä löydy tai eivät talossa pysy.

Meidänkin kylällä yksi yrittäjärouva kaupan kassalla vinkui kuinka heillä ei nuoret pysy töissä. Ei kait ne pysy kun kilpailijat maksaa tuplasti parempaa palkkaa ja esimies ei ole peräkammarin poika jota äiti paapoo. Jos omaa pomoaan ja tämän käytöstä pitää hävetä niin muualle ne nuoret lähtee. 

Vierailija
388/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista katseltavaa. Siis oikeasti Suomen Vm huutaa torilla ihmisille: Menkää töihin. Tämä olisi toiminut Studio Julmahuvin sketsinä, mutta saksitädin leikkaukset ovat todellisuutta. Erosi aluevaltuustosta, kun ei kestänyt omia päätöksiään ja nyt tämä. Eiköhän joku maalaiseläkeläinenkin siirry takaisin kepuleihin ja demareihin.

Surullisempaa minusta olisi jos Suomen PM heiluisi ja tanssisi kokkelipäissään videolla. Ja tekisi siinä sivussa 50 miljardin lisälainat Suomelle.

No eikös tämä tee 60 miljardin VVM:n laskelmien mukaan. Sitä en tiennytkään että käyttää kokkelia?

Heh, hyvä spinnausyritys. Eiköhän jokainen jo tiedä, kenestä oikeasti on kysymys. 

Jos Marinia tarkoitat niin summa oli 40 miljardia ja hän kävi testissä jossa tulos oli negatiivinen. 

Vierailija
389/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasiunaa, Suomen valtionvarainministeri käyttäytyy kuin joku känninen kat. uhuora. Hyvin kyllä passaa, sen on näkönenkin irvinaama. levitän ulkomaille tämän, näkee maailma meidän sivistymättömän moukkaministerimme. Tyypillinen saastapersu. 

Vierailija
390/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikää nyt hetki miten stressaava tuo oli puolueen puheenjohtajalle: paikalla enemmän vastustajia kuin kannattajia! 

Vierailija
391/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa vaihdannaistalous niin moni menisi mielellään töihin mutta nykyaikana on semmoinen korruptiotalous että huhhuh...

Sinä se jaksat syitä keksiä työttömyydellesi. 

Persut saa täällä meilläpäin joka kapakassa turpaansa, ja se on ihan oikein se. Persuilta pitää kieltää pääsy oikeitten ihmisten joukkoon. Persut poljetaan suohon, persut on paskasaastaa. Puolessa vuodessa persut on saastuttaneet Suomen. Orpo on hullu kun kun tuon mielisairaan äm män otti hallitukseen. 

Kannattaisi ehkä viettää vähemmän aikaa baareissa, jos ajatusmaailma on tämä.

Vierailija
392/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsekin ollut 30 vuotta sitten töissä McDonaldsilla useamman viikon joten kelpaa lällätellä.

Siis tämä. Nyt on hiton miälenvikast meininkiä. Miksi avohoitopotilas on ministerinä?

Tuo lause muuten on selkeä rikosilmoituksen paikka ja varmasti tuomio tulee. 

Höpölöpö. Purran mt-taustahan on julkista tietoa.

Vierailija
393/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikää nyt hetki miten stressaava tuo oli puolueen puheenjohtajalle: paikalla enemmän vastustajia kuin kannattajia! 

Estääkö se asiallisen käyttäytymisen? Jos, niin miten?

Vierailija
394/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, laitetaan kiertoon ulkomaille. Suomella on näin "fiksu" valtiovarainministeri! 

Vierailija
395/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikalla traumaattista taustaa. Yrittäkää ymmärtää! 

Empatia ei kuulu politiikkaan... 

Vierailija
396/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeistolaisten juttuja kun lueskelee, niin voisi kuvitella, että heillä on joku kamala hätä päällä ja ruoka uhkaa loppua kesken, kun oikeastihan maailmanhistoriassa rikkaat ei ole koskaan ollut yhtä rikkaita kuin tänä päivänä :D Eikö tuloerot ole koskaan ollut näin valtavat. Ihan faktuaalisesti. Eli rahaa kyllä olisi maksaa palkkoja, mutta eivät vaan halua. Se on fakta.

En minä halua elättää kaltaisiasi punikkíluusereita, omat rahat olen ihan itse tienannut. Hanki itse omat rahasi äläkä varasta muilta.

Mun jotikaupungissa yksi persusaastaääliö on töissä, kaikki muut on yksiä vitunelättejä, niinkuin sinäkin, te persut ootte sikoja, jokaikinen. 

Vierailija
397/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
398/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella ettei kukaan joudu pyytämään soataan näitä pilkattuja ihmisiä jotka valtiovallan edustajien avustuksella jakaa kansaa kahtia mm. työttömiä. Ihmisten, varsinkin ministereiden kannattaisi välttää tätä, ei pian löydy ihmisiä puolustamaan mitään, jos ei kelpaa kuin pilkan kohteeksi.

Vierailija
399/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä toimialalla yrityksesi toimii? 

Vierailija
400/2479 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Söpö. Ihan kuin jonkun taaperon ensimmäisiä kirosanoja pääsisi todistamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän