Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas riitaa naisen kans.

Vierailija
10.05.2024 |

Haluaisin rentoutua työpäivän jälkeen ja kattoo teeveetä ja juoda muutaman kaljan. Pitäis muka osallistua kotitöihin, pyh! Se on naisen tehtävä. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vain makaa ja syö 

Vierailija
2/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi moro ja näkemiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vanhenee vauhdilla

terv adonis 77

Vierailija
4/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo hävinnyt sodan, joko teet työt tai häivyt.

M45

Vierailija
5/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisit edes jotain siinä sohvalla ollessasi. Vaikka pierekselyä...

Vierailija
6/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mä välillä oon 🥚 kädes 

Vierailija
7/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain on niin, että naisen täytyy tehdä kotityöt. Miehen ei kuulu niitä tehdä. Meillä nainen yritti vaatia minua tekemään kotitöitä suhteen alussa, mutta kun muutaman kerran tempaisin sitä otsikkoon, niin se oppi olemaan nöyrä ja kuuliainen palvelija.

Vierailija
8/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä inkkelit jaksavat yrittää buustata omaa aloitustaan, eikä kukaan nainen tartu koukkuun. Oi voi.

Vierailija
9/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana aina istua sohvalla tylsistyneen näköisenä ja maiskauttaa suuta kun vaimo ehdottaa siivousta.

Hmjäääm kuuluu suusta kun maiskautan laiskasti alaleukaa ja huulta. Jätän alahuulet asentoon deNiro.

Sitten kohotan vasenta kankkua varovasti, koska alaselkää särkee duunin jälkeen vietävästi ja turautan narisevan pierun ilmakehään. Maiskuttelen taas suutani ja etsiskelen kaukosäädintä. Eihän sitä löydy ikinä mistään.

Luovun hankkeestani vaikka olen toisinaan aika kunnianhimoinen sen suhteen että löydän valtikkani.

Jos en löydä valtikkaa, niin pistän kädet housuihini ja kaivelen muniani ja mietin syviä mietteitä.

Töiden jälkeen pitää levätä.

Vierailija
10/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana aina istua sohvalla tylsistyneen näköisenä ja maiskauttaa suuta kun vaimo ehdottaa siivousta.

Hmjäääm kuuluu suusta kun maiskautan laiskasti alaleukaa ja huulta. Jätän alahuulet asentoon deNiro.

Sitten kohotan vasenta kankkua varovasti, koska alaselkää särkee duunin jälkeen vietävästi ja turautan narisevan pierun ilmakehään. Maiskuttelen taas suutani ja etsiskelen kaukosäädintä. Eihän sitä löydy ikinä mistään.

Luovun hankkeestani vaikka olen toisinaan aika kunnianhimoinen sen suhteen että löydän valtikkani.

Jos en löydä valtikkaa, niin pistän kädet housuihini ja kaivelen muniani ja mietin syviä mietteitä.

tyä ukko stana!!!

ette oo kuallu viäl suku puuttoo! ny saatana tyä ukko!

Vierailija
11/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti aina auttaa kaukosäätimen kanssa. Yleensä se löytyy sohvan välistä tai sohvan alta.

Vierailija
12/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muuta äitisi luo.

Vierailija
13/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä mä välillä oon 🥚 kädes 

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
14/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen voi olla tuollaisen juopon kanssa.

Vierailija
15/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko väsynyt trollausketju

Vierailija
16/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen voi olla tuollaisen juopon kanssa.

Ku-se o ni seksikäs juappo. Nostelee kankkua nahkahousuissa ja irwinin nahkahatussa ilman paitaa pieni pallomaha noin muuten tiukassa raksamiehen vartalossa ja sen silmät hymyilee.

Saalistajan simmut on ja hymyrypyt. Paskanhaju siivilöi todellisen rakkauden olohuonesta. Olohuoneessa ollaan tai lähdetään.

Ota tai jätä.

T: Limppu (slimbe 78 dänä)

Vierailija
17/19 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti aina auttaa kaukosäätimen kanssa. Yleensä se löytyy sohvan välistä tai sohvan alta.

Mut ei pysty ku pitää svaipata ni siks äiti

Vierailija
18/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin nainen aina välillä haastaa riitaa ja nalkuttaa, mutta rauhoittuu, kun sitä tempaisee pari kertaa nyrkillä naamaan. 

Vierailija
19/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossukat uhoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi