Paras sipsi (eli perunalastu) mielestäsi nyt? Mitä sipsua tekisi mieli?
Mun täytyy keskiviikon perusteella vastata että grillimaustettu Lay's merkkinen. Sillon ostin noita ensi kertaa, ja kyllähä se pussi tyhjeni siinä aika äkkiä kahessa erässä.. Tottakai hyviä on paljon, mutta noita haluun ostaa lisää heti huomenna.
Ja pussin koko on inhimillinen. Ei harmita vaikka menee kaikki samana iltana.
Kommentit (43)
Tällä hetkellä suosikki on Crunzees tms. juustonaksut.
Musta Grills ja Kartanon tilli-kermaviili.
Vierailija kirjoitti:
En osta koskaan sipsejä. Epäterveellisiä.
Ei niitä kilotolkulla tarvitse syödä.
Etiikkalastuja tekisi mieli. Taidankin ostaa tänään kaupasta.
Estrellan paprikasipsit. Tosin Lay's ketsuppisipsit on yhtä hyviä.
Sour Cream onion on kestosuosikki. Hetki sitten maistoin etikka suola sipsejä ja olivat koukuttavia.
Nyt on kyllä pakko saada sipsejä. :D Ostan noin kerran kahdessa vuodessa.
Estrellan etikkasipsit. Olen ihan hulluna niihin. Jos sorrun ostamaan pussin, mun on pakko syödä se samana iltana. Siis koko pussi tyhkäksi 😳 Siitten on kyllä suu ja kieli ihan turrana etikasta ja kauhea morkkis. Joo, ei kovin tervettä. Sorrun näihin aika harvoin onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Estrellan etikkasipsit. Olen ihan hulluna niihin. Jos sorrun ostamaan pussin, mun on pakko syödä se samana iltana. Siis koko pussi tyhkäksi 😳 Siitten on kyllä suu ja kieli ihan turrana etikasta ja kauhea morkkis. Joo, ei kovin tervettä. Sorrun näihin aika harvoin onneksi.
Tyhjäksi ei tyhkäksi 😭 onko tuo edes sana? Mistähän puhelin sai tuollaisen väännettyä?!?
Vierailija kirjoitti:
Ja tulit tämän kertomaan ketjuun jossa luetellaan suosikkisipsejä. Asia selvä.
Olenko tylsä, jos vastaan, että maustamaton Taffelin poimu-/sileä sipsi? Dipin kanssa ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Estrella Ruskistettu voi & chili. Nam!
Tää on ihan superhyvä. En oo mikään sipsien ystävä, ostan todella harvoin, mutta tätä ostin kahdesti kahden viikon aikana.
Estrellan merisuolasipsit. Tykkään maustamattomista sipseistä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estrella Ruskistettu voi & chili. Nam!
Estrellan Kypsytetty juusto ja merisuola, ai jestas miten hyvä combo onkaan
Minusta nämä ei maistuneet parmesanilta, vaan vain suolaiselta.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010432977.html
Sipsiäänestyksen kärkisijat meni sourcream & onion sipseille. Mä äänestin Oikian juusto & punasipuli sipsejä.
Ei ole Sweet Chili Pringlesin voittanutta.
löytysköhän sissijuuston makusia ikäänkuin vastakappaleeksi
https://www.iltalehti.fi/palat/cacc71fa-5780-4d32-9f40-40955343395e
Tykkään tortillasipseistä
Tekis kyllä mieli Oikia merkin tavallisia sekä niitä kermaviili sipsejä.. Toisaalta Raffelitkin ois aika kovaA