Onko naisen ammatilla väliä miehille pariutumisessa?
Onko naisen ammatilla väliä miehille pariutuessa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen akateemisesti koulutettuja naisia, kun tulin aikuisikään aloin karttamaan näitä, poikkeuksena lääköri tai eläinlääkäri tai terveys/hoitotieteiden maisteri.
Nykyään akateemisesti koulutettuna haluan ehdottomasti ammatillisen koulutuksen omaavan naisen sillä he omaavat oikeaa osaamista kaiken tämän käsien heiluttelun sijaan. Lisäksi naiset ovat liian alttiita etenkin yliopistojen indoktrinaatiolle ja hullulle wokelle. Kaikki tuo rumentaa naista.
Mutta koulutuksen luomalla statuksella ei ole mitään merkitystä miehelle. Naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat empatia, hänen menneisyys sekä sivistys.
Inhottaa kun meidät yliopistokoulutetut naiset niputetaan samaan punavihernippuun. Eivättoisenlaisiakin. kaikki ole, itse äänestän perussuomalaisia. Olen silti myös feministi, mutta se kohdistuu lähi-idän naisiin joita kohtaan työssäni, sekä arkielämän feminismiin (olen kaikkea turhapuroismia vastaan). Liian monet akateemiset naiset toki ajattelevat "kuten kuuluu ajatella", ettei vain kukaan kyseenalaistaisi heidän olevan modernin tiedostavia. Herra paratkoon ja äänestäisikö vielä perussuomalaisia, eihän kukaan älykäs nainen voi niin tehdä. Parviäly ei kyllä ole hedelmällinen alusta tutkimusuraa ajatellen, mutta onneksi on meitä toisenlaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä oikein ole merkitystä kun nainen kuitenkin jättäytyy pois työelämästä ja kaataa miehelle elatusvelvollisuuden kun suuren osan naisten mielestä työnteko on liian rankkaa ja vaativaa että sitä ei halua tehdä ja kaataa taloudellisen vastuun miehen niskaan
Asutko kenties Japanissa, sillä täällä Suomessa tuo ei ole tapana?
On. Kun tapasin miehen, olin työtön ja mies halusi paljon seksiä.
Kun sitten työllistyinkin koulutustani vastaavasti ja aloin tienata 4 x enemmän kuin mies, niin mies lopetti seksin kokonaan, eikä ole halunnut seksiä nyt 1,5 vuoteen lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Monesta miehestä tuskin se tuntuu kivalta, jos nainen tienaa huomattavasti enemmän. Sinällään ammatilla ei ole väliä, mutta tämä on jokin luolamiesjäänne, että miehen on oltava ns. perheen elättäjä ja jos naineen investointipankkiiri ja vetää kahdeksaa tonttua duunissa, kun mies tienaa 2500, niin tällaista harvoin näkee.
Tuohan olisi typerä asenne. Jos esim. syntyy yhteisiä lapsia, hyvähän se vaan olisi, jos äiti toisi kunnon palkan kotiin, niin muksuilla olisi varaa harrastaa jne.
Ammatinvalinta kertoo yleensä ihmisen arvomaailmasta, joten siinä mielessä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
"Vaikuttajat", OF yms työt on este
Jep, sama minulla.
On sillä. Kaikki sosioekonomisesti paremmassa asemassa olevat swaippaan vasemalle, koska en voi tehdä heitä todennäköisesti onnelliseksi. M29v
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pariudutaan vahvasti koulutus-, ja tulotason mukaan. Myös miehet.
Miehet voivat kyllä jonkin aikaa seurustella alemman koulutustason naisen kanssa, jos tämä on kaunis, mutta vaimoksi valikoituu kyllä se oman tasoinen. Pätee niin duunareihin kuin akateemisiinkin.
Työttömiä naisia voidaan käyttää seksiin, mutta ei niiden kanssa kukaan naimisiin mene.
Tuo on taas yritys solvata naisia. Kaikki työttämät naiset olette pelkkiä patjoja, tämä oli kommentin tarkoitus. Onneksi kukaan ei usko noin ilkeitä kommentteja. Ihminen voi elämässään olla työmarkkinoilla monessa roolissa, myös työttömänä. Se ei kerro ihmisestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesta miehestä tuskin se tuntuu kivalta, jos nainen tienaa huomattavasti enemmän. Sinällään ammatilla ei ole väliä, mutta tämä on jokin luolamiesjäänne, että miehen on oltava ns. perheen elättäjä ja jos naineen investointipankkiiri ja vetää kahdeksaa tonttua duunissa, kun mies tienaa 2500, niin tällaista harvoin näkee.
Tuohan olisi typerä asenne. Jos esim. syntyy yhteisiä lapsia, hyvähän se vaan olisi, jos äiti toisi kunnon palkan kotiin, niin muksuilla olisi varaa harrastaa jne.
Niin mutta ymmärräthän, että tämä saa miehen tuntemaan itsensä surkeaksi, sillä perinteisesti mies on luolamiesajoista alkaen ollut se osapuoli, joka hoitaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kun sitten työllistyinkin koulutustani vastaavasti ja aloin tienata 4 x enemmän kuin mies, niin mies lopetti seksin kokonaan, eikä ole halunnut seksiä nyt 1,5 vuoteen lainkaan.
Vastauksesi kertoo asenteesi ja asenteesi on syy siihen miksi mies ei halua seksiä, ei varsinaisesti työllistymisesi.
Eipä niitä ole paljon tuntunut kiinnostavan. Varmaan jotain rikkaita kiinnostaa. Ulkonäön perässä ovat. Ja sit jos rakastuvat, niitä kiinnostaa vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole niin tylsää seuraa kuin kasvatustieteilijät. Parin harharetken jälkeen ohitan kaikki opetusalalla työskentelevät.
Mä taas olisin halunnut yhden opettajan mutta ei huolinut. Ehdin silloin jo pohtia että ope puolisona olis tosi käytännöllistäkin jos ja kun olis tarkoitus perhekin perustaa. Lyhyet päivät ja puolet vuodesta lomaa :D Ei tarvitsisi koskaan miettiä loma-ajan kuvioitakaan kun vaimo olis aina lomalla kun lapsetkin. No ei se ollut syy siihen miksi olisin tuon naisen ottanut mutta ehdin sitäkin silloin miettiä.
Meillä meni niin, että mies on opettaja ja minä puutarhuri. Silloin, kun itsellä on kiireisin aika työssä, miehellä on vapaata. Toimii hyvin lasten kannalta. Aina toisella vanhemmalla on enemmän aikaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan osalle on ja osalle ei. Minä kuulun niihin miehiin jotka ei välitä naisen ammatista, pääasia että nainen käy töissä jottei minun tarvitse elättää sitä.
Naisen ammatilla ei ole minulle mitään väliä siksi koska se ammatti ei kerro siitä naisesta yhtään mitään eikä sillä ole mitään merkitystä missään asiassa.
M32
Saattaa ammatti jotain kertoakin. Tyttäreni on kemisti ja nai dippainssin. Ehkä heillä on samantyylinen tapa tarkastella maailmaa. Tosin epäilen kyllä, että tyttäreni pitkät vaaleat hiukset, kauniit kasvot ja sievä vartalo olivat ne ensimmäiset asiat, jotka vävy aikanaan huomasi. Sitten vasta tajusi, että ainakin tämän kemistin kanssa hän on samalla aaltopituudella.
Mulle olis ongelma jos nainen on seksityöläinen. Mutta en keksi muita ammatteja jotka olisi ongelma.
On.
Tällä tietyt tahot väittävät muuta, mutta kyllä esim. lakimies tai lääkäri mies mieluiten on saman akateemisen tason naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen akateemisesti koulutettuja naisia, kun tulin aikuisikään aloin karttamaan näitä, poikkeuksena lääköri tai eläinlääkäri tai terveys/hoitotieteiden maisteri.
Nykyään akateemisesti koulutettuna haluan ehdottomasti ammatillisen koulutuksen omaavan naisen sillä he omaavat oikeaa osaamista kaiken tämän käsien heiluttelun sijaan. Lisäksi naiset ovat liian alttiita etenkin yliopistojen indoktrinaatiolle ja hullulle wokelle. Kaikki tuo rumentaa naista.
Mutta koulutuksen luomalla statuksella ei ole mitään merkitystä miehelle. Naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat empatia, hänen menneisyys sekä sivistys.
Höpölöpö, kunhan yksinäisen lauantaisi kuluksi tarinoit, lisäksi taidat olla persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan osalle on ja osalle ei. Minä kuulun niihin miehiin jotka ei välitä naisen ammatista, pääasia että nainen käy töissä jottei minun tarvitse elättää sitä.
Naisen ammatilla ei ole minulle mitään väliä siksi koska se ammatti ei kerro siitä naisesta yhtään mitään eikä sillä ole mitään merkitystä missään asiassa.
M32
Saattaa ammatti jotain kertoakin. Tyttäreni on kemisti ja nai dippainssin. Ehkä heillä on samantyylinen tapa tarkastella maailmaa. Tosin epäilen kyllä, että tyttäreni pitkät vaaleat hiukset, kauniit kasvot ja sievä vartalo olivat ne ensimmäiset asiat, jotka vävy aikanaan huomasi. Sitten vasta tajusi, että ainakin tämän kemistin kanssa hän on samalla aaltopituudella.
Tyttäresi kiinnitti huomiota dippainssin leveisiin hartioihin, tiukkoihin pakaroihin, pullottavaan etumukseen ja lempeään hymyyn.
Sitten vasta tajusi, että opiskelijatoveri on myös samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään porttoa panisi.