Näkijä, auta näkijää...
Niin, vaikka usein syntyy mielikuva siitä miten jollain menee tai ratkaisu hänen ongelmaan, itse olen nyt tavallaan vanki, omaan itseeni kohdistuva intuitiio on hukassa. Mietin jo että onko loppu käsillä, kun terveyskin murenee vääjäämättä. Askelmerkkejä toukokuun suuriin päätöksiin siis etsin, parikin asiaa tienhaarassa, molemmilla suuri vaikutus loppuelämään ja myös toisiinsa. Jos resonoi, anna tulla.
Kommentit (11)
Älä ylös katso, luo katse maahan.
Onnen tiedän sinun silloin saavan.
Avataan, kyseessä ovat
A) tapaan kirurgin ensi viikolla, leikkaus vai ei
B) talouteni perusta, yritys vai jatko palkkatyössä
AP
Itse sain sinulle sanat: Odota syksyyn ja näin lehden varisevan puusta.
Ihmiskunnan loppu on ihan nurkan takana, tämän voi tuntea äärimmäisiksi käyneistä energioista. Samasta syystä kukaan oikea näkijä ei enää näe.
Miten voi aikuiset ihmiset uskoa joihinkin näkijöihin ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain sinulle sanat: Odota syksyyn ja näin lehden varisevan puusta.
AP tässä. Kumma juttu, samaa syksyn teemaa minulla, mutta lähinnä mietin että onko se kaiken loppu kohdallani. No, en pelkää, tapahtui mitä vain.
En kyllä ymmärrä mitä ajat takaa... yritän kuitenkin...
Olet näkijä = ok... et kuitenkaan näe = etsit tukea toiselta näkijältä, vai? Onko parisuhdeongelma, vai? Palstailette täällä molemmat jotain höpöhöpöjuttuja ja löydätte omia juttujanne ketjuista???
Tiedät kuinka jollain toisella menee - mistä tiedät jos et ole näkijä, oletko saanut viestejä esim tekstareita tai kirjeitä?
Sillä toisella on ongelma = ? luulet tietäväsi että hänellä joku ongelma... itselläsi sama ongelma... yhteinen ongelma mutta pariterapiaan et halua...
Olet jo niin iäkäs että terveys alkanut mureta ja siksi pitäisi ongelma ratkaista mitä pikimmin...
Pari asiaa tienhaarassa... erota puolisosta ja mielikuvitusotus kartalle tämän tilalle???
Olisko tämmönen jonkunlaista resonointia? Jos on niin laitan itseni yleiseen tietoisuuteen että VOIN KERTOA TEILLE ASIOISTANNE KOSKA OLEN NÄKIJÄ... Ei mitään pahaa romaneista, mutta en ole romani, vaan joku mukamas Nobody...
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä ajat takaa... yritän kuitenkin...
Olet näkijä = ok... et kuitenkaan näe = etsit tukea toiselta näkijältä, vai? Onko parisuhdeongelma, vai? Palstailette täällä molemmat jotain höpöhöpöjuttuja ja löydätte omia juttujanne ketjuista??
Tota, nyt menet negaation avulla vähän väärille urille. Ei. Ei, ei. En ole koskaan ollut povari, ei kortteja tai muita välineitä, enkä ole koskaan maksusta mitään kertonut. Ei mitään tekemistä parisuhteiden tai muun sellaisen kanssa.
Pyrit loogisilla ok-ja yhtäsuuruuksilla päättelemään syy-seuraussuhteita. Mieleen tulevat ne ennustajat ja povarit jotka parilla kympillä kyselevät ensin kuulumisia ja sitten tarjoilevat "sopivia" vastauksia.
Minä autan, jos suinkin voin, mutta maksua en ota. Aina on ihmisiä joista en voi kertoa mitään, koska ei resonoi, en näe heistä mitään.
AP
Outoa, syksy tuli mullekin ja varisevat lehdet.
Avaa lisää. Paraskaan kristallipallo ei näytä kuvaa noin yleisellä kertomuksella..