Oon ollut sängyssä 3miehen kanssa eron jälkeen, onko paljon?
Kommentit (46)
Perussuomalaisena suvaitsevaisena miehenä olen sen verran edistyksellinen jotta minusta tuo ei ole paha, paitsi tietenkin jos miehet ovat tummia tai ulkomaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset looraa ja sitten itkee kun hyvää miestä ei löydy. Sellasta se on. Hyvä mies, mene thaimaaseen. Tasa-arvoa.
Mihin hiton Thaimaaseen?
Itellä oli tossa vaiheessa saman verran. Mielenkiinnolla seuraan mitä muut on mieltä koska mietin tätä asiaa usein. Kamalaa että munkaltasii ikisinkkuja rankaistaan, koen että on pakko yrittää roikkua jossain miehessä/miehissä et sais kumppanin ja sais harrastaa synnitöntä s. Oon ollut nyt 5v sinkkuna ja ei vaan kumppania tunnu löytävän. Kamalaa kun kuitenkin olen nuori, 28v
Ei ole paljon. Itsellä oli saman verran tuossa tilanteessa ja sen kolmannen kanssa olen ollut pian 10 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Itsellä aina ollut melkein heti eron jälkeen uusi mies.
Niinhän se aina on naisilla valmiiksi katsottuna.
En usko että maailma tästä ainakaan paremmaksi osaltasi muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu itsestäsi mikä on paljon ja mikä vähän. Minä ainakin otin eron jälkeen takaisin menetettyjä vuosia ihan mielelläni. Hauskaa oli ja en kadu mitään mitä tein 🙂
Jotkut sanoo että selibaatti puhdistaa. Mistä? Ja mitä ne tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Itsellä aina ollut melkein heti eron jälkeen uusi mies.
Niinhän se aina on naisilla valmiiksi katsottuna.
Tosi etuoikeutettua puhetta jos jollain toimii noin. Osa, kuten minä, joutuu toiveikkaana deittailemaan ja nostattamaan bodycountiaan ja sitten onkin miesten mielestä jo pilalla. Eikä miestä löytynyt edes silloin kun bc oli pieni. Ja nyt en puhu mistään iltiksen saroista joilla 100+ bc
Mulla oli eron jälkeen kymmenkunta miestä. Joidenkin kanssa oli hauskaa, joidenkin kanssa nuivaa eikä seksi onnistunut kaikilta. Eipä siinä mitään, otin takaisin hiljaisia vuosia ja opin lajista nimeltään mies. Ketään ei pakotettu mihinkään koskaan.
Pari vuotta ja nyksä ilmestyi kuvioon. Sängyn kautta. Kaikki hyvin, jo 10+ vuotta.
Siirtykäämme tästä taas kerran aborttikeskuteluun jota jotkut täällä nyt pyörittää...
Siis uusia partnereita saa olla kasapäin parisuhteesta eron jälkeen. Olkaa rehellisiä - mistä uusi partneri abortin jälkeen... kuinka monta... Entäs jos haluaa heti uuden lapsen sen abortoidun tilalle... TÄSSÄ TEILLE TAITAAKIN OLLA UUSI SOPPA! Kommentteja kiitos vai vaikenetteko taas ja hiljaisuus kertoo omaa tarinaansa?
Miksi pitäisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei aio pariutua?
Miksi erota ja heti perään samaa uudestaan
Mun mittapuulla, kyllä. Erosta 13kk ja petikumppaneita pyöreä nolla. Ei mitään mihinkään läheisyyteen viittaavaakaan ole ollut. Joskus olen vahingossa halannut työkaveria liian innokkaasti, koska en ole vielä täysin sisäistänyt, että eihän tässä ole ketään, jota voisi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä niiltä miehiltä sama. Vai miten miehen sais pakotettua suhteeseen? Onko jotain tietoa mitä en tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa seksiä.
Jokaisen oma asia. Olen nuorena harrastanut muutaman kerran irtoseksiä eikä se ollut mua varten joten näin yli 40 v. en enää etsi seksiseuraa vaikka haluja toki on. Varmaan vielä kelpaisikin, muttei kiinnosta. Omaa kivaa kuitenkin pidän säännöllisen epäsäännöllisesti.