Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde kriisissä

Vierailija
10.05.2024 |

Oletteko kokeneet terapian auttavan parisuhteen kriiseissä?

me ollaan miehen kanssa oltu vajaa 5 vuotta yhdessä, riidat tuntuu vain pahentuvan. Hänen isä kuoli tässä reilu vuosi sitten ja mies ei enää halua tulla mun perhettä tapaamaan ja syyllistää mua siitä että mulla ei voi olla asiat huonosti kun mulla sentään on molemmat vanhemmat elossa:( lisäksi esimerkiksi suuttuu kamalasti jos sanon että toivoisin enemmän yhteistä tekemistä arkeen, kokee että minä yritän rajoittaa hänen menemisiään.. lisäksi olen tosi tunteellinen ja äkkipikainenkin, viime viikolla mies totesi että mun pitäisi olla vähemmän tunteellinen:/

en tiedä mitä tällä aloituksella hain, halusin ehkä vain puhua anonyymisti harmituksesta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut parisuhdeterapiasta olevan juurikaan apua.

Vierailija
2/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka olisi käynyt parisuhdeterapiassa ja saanut avun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jo eron tiellä mikäli ette saa asioista puhuttua ja sovittua. Voi voi. 

Vierailija
4/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette jo eron tiellä mikäli ette saa asioista puhuttua ja sovittua. Voi voi. 

Eikä se asioista sopiminenkaan aina auta kun kyseessä on kuitenkin ihmiset ja keskinäiset kemiallisetkin asiat.

Vierailija
5/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme terapiaan ex-vaimon aloitteesta. Hän lopetti ekan kerran jälkeen, kun kaikki vika ei ollutkaan minussa. Kävin terapian loppuun yksin ja otin eron ja nyt olen keskellä huoltajuusriitaa. 

Vierailija
6/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä, kyllä tässä on pitkään tullut eroa harkittua mutta kun ollaan puitu kunnolla asioita on tilanne aina hetkeksi rauhoittunut ja kaikki ollut hyvin mutta tosiaan vain hetken

Vierailija
7/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menimme terapiaan ex-vaimon aloitteesta. Hän lopetti ekan kerran jälkeen, kun kaikki vika ei ollutkaan minussa. Kävin terapian loppuun yksin ja otin eron ja nyt olen keskellä huoltajuusriitaa. 

Meillä kävi niin päin että mies halusi terapiaan kun koki että minä syytin häntä kaikesta vaikka hänessä ei mitään vikaa ollutkaan. Sen verran terapiasta oli ehkä hyötyä että mies huomasi että asia ei ehkä ollutkaan ihan noin.

Yhdessä ollaan edelleen ja ollaan pian kolmekymmentä vuotta oltu.

Vierailija
8/8 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viesteistä, kyllä tässä on pitkään tullut eroa harkittua mutta kun ollaan puitu kunnolla asioita on tilanne aina hetkeksi rauhoittunut ja kaikki ollut hyvin mutta tosiaan vain hetken

Ei se parisuhde juuri koskaan ole tasaista onnea. Aina tulee eteen erimielisyyksiä ja erilaisia kriisejäkin. Jos vuorovaikutustaidot ei ole kunnossa niin ehkä niitä voi siellä terapiassakin opetella. Mutta muuten ne ongelmat joutuu kyllä ratkaisemaan ihan itse keskenään keskustellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi