Käärijästä meni maku. (tanssi Israelin edustajan kanssa).
Olikin tuollainen pelkuri. Ei minkäänlaista selkärankaa. Ihme selittelyjä ja videon poistovaatimuksia. Onko kiva aiheuttaa paha mieli viattomalle tytölle? Hävettää, somessakin saanut nyt "cowardin" maineen.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ulinaa heti aamusta, aaah :)
En kyllä ole vasemmistoa todellakaan t. Ap
Eli olet n atsi?
Sinä ehkä v en älä inen. Sujuu just samaan tyyliin nyt..
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiseen suhtaudutaan kuten kehen tahansa ihmiseen, ei kansallisuuden kautta. Tuossa tapauksessa toki hän edustaa Israelia, mutta ei hän ansaitse silti huonoa käytöstä, on vain ihminen. Toivon, että ap ei ole niitä ihmisiä, jotka kohtelee Suomessa asuvia venäläisiä rasistisesti päin naamaa.
Aa, ongelma olikin se, mitä Käärijä on kommentoinut aiheesta. Olen vähän samaa mieltä, olisi kommentoinut, että olemme ihmisiä kaikkia eikä kansalaisuus määritä poliittisia arvoja. Mutta sitä tämä nykyaika on, pitää julkisesti olla yhtä hyväksyttyä mieltä, muuten tulee kohu ja menee ura.
Kun yhteen suuntaan kumartaa, pyllistää toiseen suuntaan.
Israel tulee pärjäämään näissä bileissä. Euroopassa on joka maassa lisääntyvä is l am-ongelma, väkivalta rehottaa ja terr orismin uhka tuli sivistyneeseen Eurooppaan näiden myötä. Vihdoin joku on laittanut kovalla kovaa vastaan ja nämä maistamaan omaa lääkettään. Olen aika varma, että toisin kuin somekiihkoilijoiden huutelusta voisi päätellä, Israel noteerataan positiivisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Israel tulee pärjäämään näissä bileissä. Euroopassa on joka maassa lisääntyvä is l am-ongelma, väkivalta rehottaa ja terr orismin uhka tuli sivistyneeseen Eurooppaan näiden myötä. Vihdoin joku on laittanut kovalla kovaa vastaan ja nämä maistamaan omaa lääkettään. Olen aika varma, että toisin kuin somekiihkoilijoiden huutelusta voisi päätellä, Israel noteerataan positiivisessa valossa.
Toivon näin. En olle ikinä Viisuissa äänestänyt mutta jospa nyt antaisi äänen Edennillle, Venäjältä paenneen juutalaisen perheen jälkeläiselle joilla upea olemus ja huikea ääni. Biisikin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä hyväksyy lasten tappamisen. Se kuuluu hänen arvoihinsa
Miten monta se Eden on tappanut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisi edes taiteen pitää irti politiikasta. Nyt on hollannin edustaja kadonnut, kun ei voinut istua samassa huoneessa israelilaisen kanssa. Noin sitä rauhan työtä tehdään.
Typerä ja lapsellinen veto. Pisteitä kerää itselleen olemalla mukamas hyvän puolella. Tiesi kuitenkin että Israelin edustaja on mukana joten täysin naurettavaa touhua.
Mulla meni maku kyllä terroristeihin ja lapsensieppaajiin ja raiskaajien ymmärtäjiin
Mulla meni terävin kärki ihailusta kyllä nyt. Se tanssi ois ollu itsessään ihan ok. Jos jokin selitys olisi tarvittu niin vaikka niinkin simppeli kuin että, "tanssi euroviisukollegan kanssa EI ole poliittinen kannanotto." Ja piste
Parikymppinen nainen ja EBUN kutsuma eli ns työkaveri. Onhan monilla meilläkin erään sotaa käyvän maan kansalaisia työkaverina emmekä saa työpaikoilla käyttäytyä miten huvittaa.
Sen sijaan hirveetä heikkoa uikutusta "olen yrittänyt saada sitä poistamaan videota yms yms yms" Voi hyvänen aika sentään. Muutama tanssiaskel käytävällä. Luulin että Käärijä ei selittele, mutta tuommonenhan sekin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni terävin kärki ihailusta kyllä nyt. Se tanssi ois ollu itsessään ihan ok. Jos jokin selitys olisi tarvittu niin vaikka niinkin simppeli kuin että, "tanssi euroviisukollegan kanssa EI ole poliittinen kannanotto." Ja piste
Parikymppinen nainen ja EBUN kutsuma eli ns työkaveri. Onhan monilla meilläkin erään sotaa käyvän maan kansalaisia työkaverina emmekä saa työpaikoilla käyttäytyä miten huvittaa.
Sen sijaan hirveetä heikkoa uikutusta "olen yrittänyt saada sitä poistamaan videota yms yms yms" Voi hyvänen aika sentään. Muutama tanssiaskel käytävällä. Luulin että Käärijä ei selittele, mutta tuommonenhan sekin sitten on.
Jep, samat ajatukset. Ja olen sitä mieltä että kun kerta tiedettiin, että Israel kisaan osallistuu, niin ne jotka sinne menivät esiintymään osoittivat osallistumisellaan hyväksymisensä EBU:n päätökselle ja heidän olisi pitänyt sitä kunnioittaa olemalla kiusaamatta Israelin edustajaa. Jos Israelin osallistuminen oli osalle niin vaikea pala, että piti alkaa syrjiä ja käyttäytyä ilkeästi heidän nuorta laulajaansa kohtaan niin olisivat jääneet kotiin jo alun perin.
Lukutaito. Moni ei kykene lukemaan noin pitkää aloitusviestiä saati että ymmärtäisi mistä oli kyse, koska et edestainnut nimitellä ketään. Mainitsit Israelin joten saat alapeukkuja ja solvauksia sekä Israelin puolustajilta että vastustajilta.