Onko elämässä mitään järkeä
Joskus mietin onko mulla mitään virkaa tässä elämässä. Oon yli 30 v. Ollu sinkku useamman vuoden, kaverit seurustelee ja elää omaa perhe elämäänsä, joten oon jääny vähän taka-alalle. Nähdään kyllä, mutta harvoin. Vietän siis aina lomat ja viikonloput yksin. Nyt vielä kun on ollu lomautettu ja rahat ihan finaalissa, mietin onko mulla mitään virkaa koko maailmassa. Alkaa tuntua tulevaisuus todella pelottavalta. Olenko työtön, yksinäinen... Köyhä. Todella masentunut ihminen siinä tapauksessa. Nyt jo välillä tuntuu siltä että olisi jotain masennusta, mutta jaksan kyllä ulkoilla ja pitää kotini siistinä. Mutta ajatukset siitä että olen täysin turha.
Kommentit (28)
Lue Frank Martelan elämän tarkoitus, nyt vaikka ensalkuun. On helppolukuinen.
Eletään täällä jonkin aikaa ja sit kuoleman tullessa huomataan et kaikki on ollut TURHAA.
Vierailija kirjoitti:
Eletään täällä jonkin aikaa ja sit kuoleman tullessa huomataan et kaikki on ollut TURHAA.
Turhaa on jättää elämättä kun niin pieni aika tässä maailmassa palloillaan. Turhaa pelätään mokaamista, pakkien saamista yms kun ketään ei kiinnosta sun mokat edes yhden vuoden saati 100 vuoden päästä. Oppmimassa täällä ollaan.
Luin jostain että suurin moka minkä ihminen voi tehdä on se, että hän alkaa pelkäämään mokaamista. Ihan hyvä ohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa on jättää elämättä kun niin pieni aika tässä maailmassa palloillaan. Turhaa pelätään mokaamista, pakkien saamista yms kun ketään ei kiinnosta sun mokat edes yhden vuoden saati 100 vuoden päästä. Oppmimassa täällä ollaan.
Höpö höpö saatana täällä mitään olla oppimassa, tuollaiset paskajutut pitäisi kriminalisoida! Ihmiset kituvat, kärsivät, sairastavat, pidetään lapsiseksiorjina, kidutetaan. Sitten täällä joku reikäpää lässyttää mokaamisesta ja pakeista! Missä vtun lintukodossa ja kermapersekuplassa sinä pällikkä elät!
Elämässä on järkeä, ihmisissä ei. Virhe. Ns syntiinlankeemus.
Maailman ja elämän tarkoitus on kehittyä, ja virhe on ihminen joka viruksen lailla tuhoaa elämää. Ne harvat fiksut löytävät tarkoituksen elämälleen ja pyrkivät sillä luovimaan ja rakentamaan osaltaan parempaa maailmaa. Näen asian näin.
Pyrin olemaan sellainen ihminen, en tiedä olenko? mutta siihen pyrin. Siksi koen vaikean elämäni ja tämän oudon maailman merkitykselliseksi. Kärsimyksilläni täytyy olla tarkoitus kun tässä vielä olen. Ja kärsin traumoista muun muassa.
Moi, näin humanistina sanon että, ei, elämäsi ei ole turha, kaikella on tarkoituksensa. Uteliaisuus on hyvä motivaattori, pitää vain itse sammuttaa se tietsikka ja lähteä ulos. Älä jää tyhjäkäynnille kotiin tai lähiökapakkaan.
Ei ole järkee kun naisille ei kelpaa kiltti mies. Naiset aina haluaa jonkun jännä pahis miehen ja sitten naiselle käy huonosti.