Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko miehen tehdä aloite. Jääkö mies ilman naista jos ei koskaan lähesty ketään?

Vierailija
09.05.2024 |

Niin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset löytää tiensä vain komeiden ja varakkaiden miesten luokse. Niitä naiset lähestyvät, kuin kärpäset paskakasaa. Jos et ole edellä mainittu niin saatava nainen ehkä kiinostumaan sinusta tekemällä aloite. Kuitenkin 80% on huteja, nainen antaa bakit tekosyyn varjolla. Todellinen syy on se, että et vain kelpaa et ole riittävän hyvä, vaikka nainen selittääkin, ettei etsi seuraa nyt, haluaa olla sinkku tai et ole hänen tyyppiään. Tekosyitä.

Vierailija
2/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset löytää tiensä vain komeiden ja varakkaiden miesten luokse. Niitä naiset lähestyvät, kuin kärpäset paskakasaa. Jos et ole edellä mainittu niin saatava nainen ehkä kiinostumaan sinusta tekemällä aloite. Kuitenkin 80% on huteja, nainen antaa bakit tekosyyn varjolla. Todellinen syy on se, että et vain kelpaa et ole riittävän hyvä, vaikka nainen selittääkin, ettei etsi seuraa nyt, haluaa olla sinkku tai et ole hänen tyyppiään. Tekosyitä.

Kylläpä puhut halveksuvasti ja rumasti naisista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset puhuu kauniisti meistä miehistä? 😜

Vierailija
4/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää. 

Vierailija
5/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
6/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä yritin kerran lähestyä baarissa naisporukkaa, heillä oli tyttöjen ilta ja ei mies seuraa. Kohta siellä seurassa oli kuitenkin joku minua komeampi ja varakkaampi mies tarjoamassa näille drinkkejä ja naiset käy ihan kuumina. Mihin jäi tyttöjen ilta?

Vierailija
7/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut olla koko nuoruuteni sinkuna, jos en itse olisi ollut aloitteellinen. Vaan sitten kolmekymppisenä löytyi aloitteellinen nainen, jonka en ikinä olisi kuvitellut olevan kiinnostunut minusta. 

Neiti teki aloitteen ja kyllä minä sitten osasin homman maaliin viedä. Tosin tämä tapahtui ulkomailla asuessani. Mitähän tästä pitäisi päätellä?

Vierailija
8/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset puhuu kauniisti meistä miehistä? 😜

Ja ennen kaikkea onko naisten käytös oikeasti kivaa meitä miehiä kohtaan? Suurinosa ihan suorasti persereikiä ja todella itsekkäitä.

Vierailija
9/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jää ilman haluamiaan miehiä, jos olettavat, että pelkästään miehen pitää lähestyä ja tehdä aloite.

Vierailija
10/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla kaikki seurustelusuhteeni ovat alkaneet naisen aloitteesta. En sano, että tämä on välttämättä usein ollut hyvä asia, mutta niin se vain on mennyt.

Vierailija
11/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen tekeminen on vaikeaa, jos miehen status ei ole korkea. Korkealla statuksella tarkoitetaan rahaa, valtaa ja hyvää ulkonäköä, joskin kolmannesta voi tinkiä, jos kaksi ekaa on riittävällä tasolla.

Jos mies ei tee aloitetta, hän jää yksin. Monien naisten mielestä tämä on hyvin toivottava lopputulos. Samalla vähenee suomalaisten syntyvyys roimasti, ja maailma pelastuu.

Vierailija
12/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni (ex) minä tein aloitteen. Suurin osa suhteistani on tapahtunut naisen aloitteesta. Silloin sentään tietää, että nainen on edes lähtökohtaisesti kiinnostunut sinusta, koska naistenhan ei tarvitse tehdä aloitteita yksin jäämisen pelossa. Se kestääkö suhde naisen alkukiinnostuksesta huolimatta, ei ole kirkossa kuulutettua, koska naisen mieli on muuttuvainen. Lähtökohdat hyvälle suhteelle ovat kuitenkin paremmat kuin itse tekemällä aloitteella, koska siten saa vain perässä vedettäviä naisia jotka ovat alkaneet suhteeseen vain siksi, koska olet tehnyt aloitteen.

Muista, että vaikka nainen joka tekee aloitteen, ei olisi mieleisesi, älä nolaa häntä tai ole ilkeä. Löydät muuten sen edestäsi. Itse olen vain otettu, kun nainen on ollut valmis tekemään aloitteen, vaikken sille lämpenisi. Miehen tekemällä aloitteella ei ole samaa vaikutusta, koska naiset saavat niitä niin paljon ja suuri osa on vain kepillä jäätä, pildeä pitäisi saada, tarkoituksella esitettyjä.

Vierailija
13/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä yritin kerran lähestyä baarissa naisporukkaa, heillä oli tyttöjen ilta ja ei mies seuraa. Kohta siellä seurassa oli kuitenkin joku minua komeampi ja varakkaampi mies tarjoamassa näille drinkkejä ja naiset käy ihan kuumina. Mihin jäi tyttöjen ilta?

Mitä sinä olisit sitten saavuttanut sillä, että olisit päässyt ihan luvan kanssa maksamaan kokonaisen naisporukan juomingit koko illaksi? Naisten "kuumana käymisen" tarkoitus oli varmasti vain ylläpitää komean ja varakkaan miehen maksuhaluja niin kauan kuin kaikki olivat siellä baarissa. Tyttöjen ilta todennäköisesti jatkui jossain muualla sen jälkeen.

Eri 

Vierailija
14/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi tehdä aloite, jos naista lähestyy koko ajan miehiä, sen kun vaan valkkaa niitä lähestyjistä. Jos nausta ei lähesty ketään, tuskin on kovin haluttu

Vierailija
15/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tehdä aloite, jos naista lähestyy koko ajan miehiä, sen kun vaan valkkaa niitä lähestyjistä. Jos nausta ei lähesty ketään, tuskin on kovin haluttu

Kuka nykyään enää uskaltaa lähestyä naisia koko ajan? Torjutuksi tulemisen todennäköisyys on varmasti 90%, ellei ole tosi komea tai varakas.

Jos naista ei lähesty kukaan, syynä on nykyiset vihamieliset asenteet.

Vierailija
16/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolleni (ex) minä tein aloitteen. Suurin osa suhteistani on tapahtunut naisen aloitteesta. Silloin sentään tietää, että nainen on edes lähtökohtaisesti kiinnostunut sinusta, koska naistenhan ei tarvitse tehdä aloitteita yksin jäämisen pelossa. Se kestääkö suhde naisen alkukiinnostuksesta huolimatta, ei ole kirkossa kuulutettua, koska naisen mieli on muuttuvainen. Lähtökohdat hyvälle suhteelle ovat kuitenkin paremmat kuin itse tekemällä aloitteella, koska siten saa vain perässä vedettäviä naisia jotka ovat alkaneet suhteeseen vain siksi, koska olet tehnyt aloitteen.

Muista, että vaikka nainen joka tekee aloitteen, ei olisi mieleisesi, älä nolaa häntä tai ole ilkeä. Löydät muuten sen edestäsi. Itse olen vain otettu, kun nainen on ollut valmis tekemään aloitteen, vaikken sille lämpenisi. Miehen tekemällä aloitteella ei ole samaa vaikutusta, koska naiset saavat niitä niin paljon ja suuri osa on vain kepillä jäätä, pildeä pitäisi s

Selvästikin tiedät mistä puhut. Kannattaa lukea huolella, sillä niin moni ei tajua, ettei se aloite ole mikään sellainen tilanne (naisen kannalta), että siitä voisi lukea kuin kahvinporoista mitä jatkossa tapahtuu. Aloite on aloite vain ja kertoo siitä, että nainen on rohkea ja aktiivinen ja tietää mitä tahtoo. Tahtominen voi tietysti matkalla muuttua moneen kertaan, jo 10 minuutissa, kuten usein tapahtuukin.

Vierailija
17/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että vaikka nainen joka tekee aloitteen, ei olisi mieleisesi, älä nolaa häntä tai ole ilkeä. Löydät muuten sen edestäsi. Itse olen vain otettu, kun nainen on ollut valmis tekemään aloitteen, vaikken sille lämpenisi. Miehen tekemällä aloitteella ei ole samaa vaikutusta, koska naiset saavat niitä niin paljon ja suuri osa on vain kepillä jäätä, pildeä pitäisi s

Jesh bro! 

Vierailija
18/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten tehdä kaikkensa sen eteen, että on varakas. Sitten naisia tulee ovista ikkunoista.

Vierailija
19/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii. Jää. Niin :(

Vierailija
20/30 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kyllä jää. Eikä ole ollut vientiä vaikka olen yrittänyt lähestyäkkin. Välillä mennään aika syvissä vesissä tuon asian takia ja kamppaillaan masennuksen kanssa. Vaikea keksiä mitään merkitystä elämään. Jos en tietäisi että vanhemmat ja siarukset tulee surulliseksi niin olisin jo varmaan lähtenyt tästä maailmasta.