Ihan naurettavaa pelleilyä kuntakokeilussa jos on 60-vuotias ja työtön
Kommentit (10)
Käy kokeilemassa. Saa siitä 9€ päivässä lisää rahaa.
Kivaa pikku puuhastelua seniorityöttömälle. Eihän sitä kukaan enää palkkaa, ja työstäkin on todennäköisesti kymmenien vuosien kokemus, mutta kiusallaankaan ei voi eläkkeelle päästää.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa pikku puuhastelua seniorityöttömälle. Eihän sitä kukaan enää palkkaa, ja työstäkin on todennäköisesti kymmenien vuosien kokemus, mutta kiusallaankaan ei voi eläkkeelle päästää.
Miksi NS alaikäisenä pitäisi päästä eläkkeelle?
Mun anoppia piinattiin tällaisella eläkkeelle asti. Joutui joka päivä lähtemään "työpajalle" jotain helvetin muttereita siirtelemään laatikosta toiseen 😳
Olet ilmainen työntekijä sille firmalle. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi NS alaikäisenä pitäisi päästä eläkkeelle?
Koska on vanha ja kukaan ei enää töihin ota. Daa??? 🙄
Ei siinä ole minkään ikäisille järkeä. Nehän vievät mummotkin päivätoimintaan, ellei joku sano ei sille, jos haluaa elää jotain muuta elämää. Jotain normaalia.
Olin nuorempana työkokeilussa..ai nyt on taas.Olin vajaakuntoinen työnhakija niin sitten keksittiin "työ kokeilu"🙄.Olin kokeilussa kyllä,kun halusin tehdä jotain "työtä"..vaikka sitten työkokeilussa.Ja siitä sai tosiaan vähän lisää rahaa..tuli tarpeeseen.Oli mulle ok juttu.Olin monessa työkokeilussa.
Mut siihen aikaan se oli poliittisesti taktinen veto..kun olit työkokeilussa puoli vuotta niin olit pois työmarkkinoilta,eli työttömyys "väheni" tilastollisesti.Kettuja nämä päättäjät.Siis tilastollisesti oli vähemmän työttömiä!
Voi viddu mitä ihmisten huijausta..mitä shittii!
Riippuu minkä aikaa ollut työttömänä.