Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtoseksiä harrastaneet! Tiedättekö kaikkien näiden 'kumppaneiden' nimet? Jos ette niin homma on aika riskaabelia jos tulee raskaaksi. Itse

Vierailija
09.05.2024 |

Irtoseksiä harrastaneet! Tiedättekö kaikkien näiden 'kumppaneiden' nimet? Jos ette niin homma on aika riskaabelia jos tulee raskaaksi. Itse mietin kuinka monta kertaa olisin tämmöseen päätynyt ja todellakin inhottaa ja paljon. Yksikin kertakin on liikaa... Luin näes että ennen vanhaan sellaisen makaamisen tultua ilmi raskauden muodossa jossa isä tuntematon nainen joutui puhutteluun koska tämä on rikoksen tasoinen. Sitten hän sai merkinnän itselleen että ryvettänyt ja liannut itsensä ja roska silmässä... roska silmässä = ei ole edes 'nähnyt' kenen kanssa maannut...

Minä todella tunnen että olen ryvettänyt itseni ja roska ollut silmässä.

Onks joku törmännyt tämmöseen omassa sukututkimuksessaan?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vain kerran eli kyllä, huolestuttavaa olisi jos en muistaisi. Seksi itsessään oli ihan kivaa, mutten kokenut saavani siitä niin paljon kuin vakiintuneesta suhteesta. 

Vierailija
22/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden niistä kolmesta panosta yli 20 vuotta sitten. En oo vieläkään tullut raskaaksi. Kuinka kauan kestää, ennen kuin tulen heistä raskaaksi? Onnistuuko, vaikka mulla ei ole enää kohtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa nimi selville ja ei heti sellaisiin touhuihin, vaarallista muutenkin. 

Vierailija
24/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri joutui isyystesteihin. Siinä heitä oli neljä äijää odottamassa vuoroaan. Arpa ei osunut hänen kohdalleen.

Erikoista. Samaan paikkaan ja samaan aikaan oli varattu ajat koko konkkaronkalle?

Tarina lienee tapahtunut ns. kaverille Seuran tai Apu-lehden hauskalla witsipalstalla. 

Yhdet jatkot, yksi nainen, neljä miestä.

Vierailija
25/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri joutui isyystesteihin. Siinä heitä oli neljä äijää odottamassa vuoroaan. Arpa ei osunut hänen kohdalleen.

Noloa, kyllä hävettäisi ja paljon. Onneks ei ole tyyliäni.

Vierailija
26/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtopanojeni nimet:

Sanna

Tiina

Katja

Laura

Päivi

Irina

Johanna

Sanna

Minna

Soile

Minna

Sari

Maarit

Sanna

Maria

Päivi

Anniina

Sanna

Marika

Marjo

Minna

Susanna

Muistin kaikki. Vielä en ole tullut raskaaksi.

M

Nimien perusteella olet syntynyt 1978-1984 ja irtosuhteesi ovat tapahtuneet 2000-2015

Ensimmäinen osui. Irtosuhteilu on jatkunut kyllä tälle vuosikymmenelle.

Vierailija
27/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän irtopanot

Antti 

Jukka

Jyri

Samuli

Tiia

Nina

Helena

Mikko

Leena&Sami

Näistä vain yksi on sellainen, jonka ajantasaisia yhteystietoja minulla ei ole. On mukavaa olla vapaamielinen ja samanlaisten kanssa tekemisissä :)

Vierailija
28/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Samaan paikkaan ja samaan aikaan oli varattu ajat koko konkkaronkalle?

Tarina lienee tapahtunut ns. kaverille Seuran tai Apu-lehden hauskalla witsipalstalla. 

Yksi satu, yksi kuulija :)

Vierailija
29/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika

Heikki

Esa

Jari

Jari

Harri

Hannu

Janne

Olli

Ilkka

Teemu

Vierailija
30/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut useampia naisia jotka eivät saaneet nimeäni tai puhelin numeroani. Ei se tuntunut heitä haittaavan. 

Miten tällaiseen tilanteeseen päädytään? Eikö olisi ihan normaalia käytöstä ensin kertoa edes etunimensä ennen sänkyyn menoa?

Tai vaikka kertoa väärän nimen sensijaan että inttää en kerro nimeäni, en kerro nimeäni. Tosin tämä kyseinen panijaksi itseään väittävä ei ole koskaan ketään pannut. Tai no kättään.

Yllytät valehtelemaan. Lisäksi valehtelet asioita toisen puolesta.

Olet siis tuplavalehtelija.

Vierailija
31/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla irtosuhteita on ollut alle 10 enkä rehellisesti muista läheskään kaikkien nimiä. Joku oli ainakin Aleksi. Ei ollut mun juttu. Parisuhteessa saa paljon parempaa seksiä. Ehkä kymmenen vuotta sitten olisin vielä muistanut useamman nimen. No tuskin enää tulen raskaaksi heille.

Vierailija
32/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä otettiin testitkin, ja lapsikin ehti syntyä?

Vierailija
33/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtopanojeni nimet:

Sanna

Tiina

Katja

Laura

Päivi

Irina

Johanna

Sanna

Minna

Soile

Minna

Sari

Maarit

Sanna

Maria

Päivi

Anniina

Sanna

Marika

Marjo

Minna

Susanna

Muistin kaikki. Vielä en ole tullut raskaaksi.

M

Sanna on otoksessasi yliedustettuna. Tarkoittaako tämä sitä (näin ylitieteellisesti), että Sannoilta heruu?

Terkuin, itsekin yhtä Sannaa nusauttanut

Vierailija
34/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni noista aloittajan paheksumista entisajan naisista on todellisuudessa raiskattu?

Vierailija
35/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50v kun aloin eron jälkeen harrastaa irtosuhteita. Ei pelkoa raskaudests enää.

Vierailija
36/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista puolienkaan seksikumppaneiden nimiä. En harrasta enää irtojuttuja mutta joo. Ei muistikuvaa kun suurin osa täysin mitäänsanomattomia. 

Vierailija
37/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden irtopanot: Risto, Matti, Miika, Rami, Jani, Lauri, Sami, Juha ja Jari. 

Vierailija
38/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kaikkia enää muista yli 30 v takaisia. 

Vierailija
39/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan kaikkia enää muista yli 30 v takaisia. 

Eiköhän noin vanhat siittiötkin oo jo kuukahtaneet

Vierailija
40/61 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ennenvanhaa yritettiin päätellä kuka on lapsen oikea isä niin mistä kehon osista asiaa tutkittiin? En enää muista yhtään mutta korvat tulivat mieleen.

Kyllä se on lapselle hirveää että isää ei voida edes selvittää. Sen vuoksi sitten kait on ollut niin tärkeää että lapselle tulee isän nimi. Enää ei tietenkään ole mitään väliä nyky-yhteiskunnassa. Kaikki asiat sekaisin - tämäkin!