Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päivähoidon tätit ei ole lasten psykologeja!!!

Vierailija
25.01.2007 |

tunnetteko päivähoitajia? ihan oikeasti? monet heistä, mukavia ja fiksuja ihmisiä. mutta ei ne kyllä mitään ammattilaisia ole sanomaan mun lapsista yhtään mitään. naapurin päivähoitajakin aina karjuu omille lapsilleen kuin hinaaja ja haukkuu niitä millon milläkin nimillä. ei ne oo sen parempia kasvattajia kun me muutkaan äidit, ja niitten ohjeiden perusteella en menis lastani leimaamaan yhtään mikskään. eri asia sitten käydä kysymässä lasten kehityksestä joltain oikealta lasten psykologilta tms.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi on kyllä neuvonnan seurannassa. Ikää on tarkalleen ottaen 2 v 4 kk ja puhetta siis tulee jonkin verran, ei ole täysin " mykkä" . Olen itse kielialalla, saanut kahden lapsen kanssa pitkän adoptioneuvonnan ja tiedän koko lailla paljon tukitoimista (ja osaan myös niitä vaatia, jos on tarvis, vaikka asunkin kunnassa, joka säästää ja pihistää kaikessa) ja tämä lapsi on jo kolmanteni. Meillä päin on surkeat päiväkodit, enkä todellakaan usko, että niissä pystytään tarjoamaan yhtään mitään sellaista, mitä lapsi ei saisi sisarusten ja leikkipuiston ja kaverien kanssa.

11

Vierailija
22/22 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla