Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva näläntunne

Vierailija
09.05.2024 |

Söin ihan normiannoksen, en ole jättilautasten ystävä, mutta vatsa tuli selkeästi täyteen, otin vielä 2 palaa leipää ja nyt on jo sellainen nälkä kuin en olisi syönyt mitään pitkästä aikaa, jääkaapin pitää aina olla TÄYNNÄ jotain ruokaa, muuten tulee orpo ja ahdistunut olo, siitä huolimatta olen täysin normaalipainossa, jopa hieman alle suosituksen. Mikähän tauti minulla on ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaista kaksi viikkoa ennen menkkoja. Ihan pohjaton nälkä koko ajan.

Vierailija
22/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä siihen auttaa syöminen. Mulla ainakin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jokin uusi lääke? Monet aiheuttaa nälkää, useat mielialalääkkeet pahimmin. 

Vierailija
24/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nälkä siihen auttaa syöminen. Mulla ainakin auttaa.

Jos on nälkä koko ajan niin kannattaa syödä koko ajan? Ei ihme, että ihmiset pyöristyy.

Vierailija
25/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jano? 

Vierailija
26/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastriitti aiheuttaa itsellä joskus tuollaista ja myös sellaista epämääräisempää "hiukomisen" tunnetta.

Vierailija
27/29 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollaista kaksi viikkoa ennen menkkoja. Ihan pohjaton nälkä koko ajan.

Itselläni helpotti, kun aloin kiinnittämään huomiota verensokerin tasaisena pitämiseen. Samalla se auttoi myös mielialan vaihteluihin. 

Vierailija
28/29 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon ainakin itsellä tuo hirveä nälän tunne tasoittui gluteenittoman ruoan myötä, nyt 1 kuukausi.  Tänään kanakeittoa ja tattaripuuroa.  Kannattaa kokeilla.

Oikeasti moni luulee että on nälkä vaikka onkin jano. Gluteeniton ruokavalio on täysin turha jos ei ole keliakiaa. Oikeasti tee muuta kuin saa suolistosyövän. Ihminen aikojen alusta asti syönyt viljaa, jopa jäämies öziltä löytyi vatsasta viljaa ja lihaa.

Kärsin vatsakivuista ja muusta tyypillisestä keliakiaan viittaavasta niin kauan, että tein oikein.  Tattari on viljaa.  Uskon että kokeilu ei ole pahitteeksi.  Nykyään en syö enää iltapäivän klo 15 jälkeen.

Vierailija
29/29 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon ainakin itsellä tuo hirveä nälän tunne tasoittui gluteenittoman ruoan myötä, nyt 1 kuukausi.  Tänään kanakeittoa ja tattaripuuroa.  Kannattaa kokeilla.

Oikeasti moni luulee että on nälkä vaikka onkin jano. Gluteeniton ruokavalio on täysin turha jos ei ole keliakiaa. Oikeasti tee muuta kuin saa suolistosyövän. Ihminen aikojen alusta asti syönyt viljaa, jopa jäämies öziltä löytyi vatsasta viljaa ja lihaa.

Oliko se näin, ettei jäämiehen kuolinsyytä löydetty? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi