Te jotka tienaatte yli 4000€/kk, mitä töitä teette?
Itse olen lähihoitaja ja palkka 4000-4500€/kk. 😊
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja. Teen ihan normityöaikaa työterveydessä. Peruspalkka 9200€/kk.
Mitäpä töitä teet työterveyshuollossa?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin SAATANA!
Juu, menen. Aloitin vasta maaliskuun alussa ihan uudessa työpaikassa. Työhaastattelut oli ihan kauheat, monta kierrosta piti käydä. Mut mä sain paikan.
t. Alex
Vierailija kirjoitti:
Professori
Firenzessä?
Vierailija kirjoitti:
Rakennusalan asiantuntijahommia. Peruspalkka on 4500€/kk, mutta saamme laskutusproviisiota, joten todellisuudessa palkka on ollut keskimäärin 6000€/kk viimeiset vuodet.
Eikö niillä aivoilla olisi kannattanut valita tuottoisampi ala ja ammatti!?
Mikä lähihoitaja se oikein on, joka ei yllä lääkärin palkkoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennusalan asiantuntijahommia. Peruspalkka on 4500€/kk, mutta saamme laskutusproviisiota, joten todellisuudessa palkka on ollut keskimäärin 6000€/kk viimeiset vuodet.
Eikö niillä aivoilla olisi kannattanut valita tuottoisampi ala ja ammatti!?
Älykkyystestien mukaan minun pitäisi varmaan tehdä jotain kunnianhimoisempaa. Vaan kun olen koko ikäni ollut patalaiska. Reputin kirjoitukset ja hyvä kun pääsin tekuun (amk:n edeltäjä). Siihen nähden on käsittämätöntä, että olen päässyt ensin työnjohtajaksi, sitten yksikönpäälliköksi ja siitä hyväpalkkaiseksi konsultiksi.
Ps. Hyvä ystäväni on Mensan jäsen ja kunnianhimottamuuttaan tekee kirvesmiehen hommia.
Sosionomi lähihoitajana 5000€-6000€/kk.
Päätoimi+keikkatyö. Yhteensä n. 53h/vko.
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi lähihoitajana 5000€-6000€/kk.
Päätoimi+keikkatyö. Yhteensä n. 53h/vko.
Huh mikä määrä tunteja. Miten jaksat ja jaksatko kaikkea muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Professori
Firenzessä?
Ihan sama missä. Kyllä Suomessakin professori tienaa yli 4000 e/kk
Vierailija kirjoitti:
Prosessinhoitaja. Teen 12 tuntisia päiviä 4 päivää putkeen ja sitten 6 päivää vapaata.
Minkälainen laitos?
Seuraavan kerran kun Tehy tms ruikuttaa hoitajien palkoista, täytyy laittaa tämän viestiketju heille tiedoksi palkkojen todellisesta tasosta.
Yläkoulun aineenopettaja. Kaikki ikälisät, 7 ylituntia. Olen palkkakehitykseni huipulla. Tästä se ei enää nouse seuraavaan 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun Tehy tms ruikuttaa hoitajien palkoista, täytyy laittaa tämän viestiketju heille tiedoksi palkkojen todellisesta tasosta.
Peruspalkka ei ole yli neljän tonnin. Sinua ärsyttää ylityölisät. Niitä saa menetetystä vapaa-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkka ei ole yli neljän tonnin. Sinua ärsyttää ylityölisät. Niitä saa menetetystä vapaa-ajasta.
Ei ole mitään ylityölisiä. On sekä ylityökorvauksia, että vuorolisiä. Kyllähän noista melkoinen summa peruspalkan päälle kertyy.
OF kuukausitulot vähintään 10 000 €/kk
IT ala, front-end devaaja pitkällä monipuolisella työkokemuksella ja siis nimenomaan en yllä tuohon...
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin SAATANA!
Olen kuullut huhuja, että Saatanalla on jo työpaikka. Kuulemma käskyttää äärioikeiston maksullisia nettitrolleja.
Nettoansiot on yli 6.000 e/kk, kehittämishommia teen pääsääntöisesti etänä.