Lue keskustelun säännöt.
En uskalla aloittaa enää uutta suhdetta. Olen 50+
09.05.2024 |
Olen ollut nyt 3v sinkkuna ja mitään pienintäkään säätöä ei ole ollut. Mitä enemmän aikaa menee, sitä enemmän mietin, että en ehkä pysty enää. Mies ystävänä on alkanut tuntua houkuttelevammalta, mutta kuka mies alkaa yli 50v naisen ystäväksi? Ja ystävän löytäminen on yhtä vaikeea kuin kumppaninkin. Mieleni taistelee kaikkia vakavia suhteita vastaan, koska minua on satutettu tarpeeksi, enkä ole saanut niissä haluamaani läheisyyttä. Tässä iässä alkaa jo myös miettimään, että loppuuko se suhde sitten jo toisen kuolemaan. En kestä enää mitään surua, mutta haluaisin hymyillä ja olla vielä onnellinen. Sitä en todellakaan tällähetkellä ole. Ompa vaikeaa.....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on taas se ongelma että näen miehet kylminä ja vähän "samanlaisina". Monilla sama arvomaailma ja käsitys keskenään. En näe mitään lämpöä olevan, kun kaukaa ihmettelen sitä. Jopa henkiset miehet. Ymmärrys toki tuo plussaa, jos sitä on asioille. Ehkä nuorilla ihmisillä on kipinä sattumalta silmissä ja ilo, sieluvaloa ei näy kaikilla tarpeeksi. Muuttiko maailma ihmiset vai olivatko ne sitä aina. Naisena koen että empatia on tärkeää, vaikkei itkisi ja nyyhkisi asioille. Ja ehkä joillakin on lämpöä, jossain, joku sisäinen aurinko.