Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tissien koko on niin tärkeää joillekin miehille?

Vierailija
09.05.2024 |

Hyvä naama ja perse on tärkeimmät. Kolmantena jalkojen riittävä pituus suhteessa selän pituuteen. Neljäntenä hiukset. Tissien koko ei ole varmaan edes top kympissä minulla. Jopa naisen luonne menee niiden edelle.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että tärkeää olla isot mutta kiva bonus se on. Nykyiselläni on semmoiset että hyvä kun kämmeniin mahtuu niin kiva niitä hyväillä, puristella ja imeä/nuolla. Nainenkin tykkää kun niillä vähän leikkii. Pienemmät jäisi varmasti pienemmälle huomiolle.

Mulla myös miesystävä perusteli mielenkiintoaan D-kuppeihini sillä, että kun hänen kätensäkin ovat isot, niin on kiva saada ne tisseillä täyteen. Sanoi tallentaneensa ekakerralla näyn verkkokalvoilleen. Riittää muuten, kun itse olen akateeminen, mies taas tosi mies. Ihanaa käsityöläisseksiä.

Vierailija
42/49 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halveksi Aa-kuppia. Ei se koko, vaan se kokonaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin on tärkeää että tissit ovat pienet, herkät ja vielä vanhanakin pystyn terhakkaat.

Isot hinkit ovat kiihottavan kiinteät vain 15 minuutin ajan 17-vuotiaana mutta jo 30-something ikäisenä ne ovat enää löysänä riippuvaa läskiä.

Vierailija
44/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ja tiimalasivartalo tekevät ulospäin naisen. Uhkeus ja iso takamus ovat kapealla vyötäröllä kaunein näky ikiniä.

Vierailija
45/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhat koskan oli AA rinnoilla varustetu neito jonka nännit olivat niin herkät että niitä kosketlemalla laukesi tosi helposti, oli aivan mahtava saada hänet tuleman puistoss,autossa, ostarissa, juhlissa, ravintolan käytävällä ja niin edellen. Vieläkin kuumotaa =)

Vierailija
46/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin muutkin ulkonäköön perustuvat syyt. Joku tykkää pitkästä toinen lyhyestä. Yksi pitkistä hiuksista toinen lyhyemmistä. Paino, silmien väri jne. Miksei silloin myös tissien koko?

Vierailija
47/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit saa kaupasta. Muut asiat tärkeämpiä

Vierailija
48/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ja tiimalasivartalo tekevät ulospäin naisen. Uhkeus ja iso takamus ovat kapealla vyötäröllä kaunein näky ikiniä.

Näinhän se niissä kivikauden "venus"-patsaissa tahtoo olla. Varmasti on karvojakin niin että luolamiehellä ottaa eteen.

Vierailija
49/49 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa kantaa kuin omalta osaltani.  Seksikkäintä naisessa on hyvä itsetunto. Kun tämä kohdillaan ja nainen sinut itsensä kanssa, on rintojen koko, pepun napakkuus jne toissarvoisia asioita. Toki kokonaisuuteen vaikuttavia, mutta toissarvoisia.

Kaduilla kulkiessa ei tule katseltua vaimomateriaalia, vaimo on, vaan enemmänkin visuaalisesti viehättäviä ja ulkoisilta avuiltaan puoleensa vetäviä naisia. Rinnat ovat hyvin kauniit, koosta riippumatta. Pienemmät kiihottavat, kun asu paljastavampi tai vartalonmyötäinen. Suuremmat taas, kun asustus ei niitä niin korosta. Esim. bikinit pienempi rintaisella naisella mielestäni kauniimmat ja seksikkäämmät, kuin muodokkaammalla. Farkut ja huppari taas tulee ajatuksissa kuorittua muodokkaammalta.

Lyhyesti siis, ei voine vetää mutkia suoriksi ja stereotypioita ryhmää miehiä, jotka yhdestä tietystä syystä pitäisivät rintojen kokoa merkittävänä jostakin tietystä syystä. Avarakatseisuutta siis peliin!!

m45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi