Mikä auttaa herkkukrapulaan
Vinkkejä? Vettä olen juonut jo tosi paljon. Ehkä vähän auttaa, mutta olo huono edelleen
Kommentit (3)
Vierottuminen sokerista. Joskus tein 6 kk kokeilun, jolloin jätin kaikki herkut, jälkiruuat ja limut pois. Vaikeinta oli eka kuukausi. Sitten ei enää kaipaakaan. Jossain vaiheessa retkahdin taas vanhaan tapaan. Syön yhden Fazerin sinisen melkein joka päivä stressiin. Ei ole hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierottuminen sokerista. Joskus tein 6 kk kokeilun, jolloin jätin kaikki herkut, jälkiruuat ja limut pois. Vaikeinta oli eka kuukausi. Sitten ei enää kaipaakaan. Jossain vaiheessa retkahdin taas vanhaan tapaan. Syön yhden Fazerin sinisen melkein joka päivä stressiin. Ei ole hyvästä.
Olen itsekin yrittänyt enkä ole hirveästi syönyt viime aikoina herkkuja. Sattui nyt yksi vaikea asia tähän ja sorruin eilen iltana karkkiin ja kekseihin. Ehkä kun olen itse kans vähentynyt sokerin syömistä niin tää krapula sitäkin pahempi :P
Pitäisi löytää jokin tehokas muu keino noihin repsahduksiinkin, vaikka yritän että en liikaa syyllistäisi itseä yhdestä kerrasta. Mutta kun tietää että se auttaa hetkellisesti mutta tulee sitten tää hirveä olo seuraavaksi päiväksi. No, parempi varmaan kuitenkin että ei sorru mihinkään päihteisiin, mutta olis tänki tilalle joku muu hyvä löytää
Yritän juoda edelleen paljon vettä ja käydä vaikka siellä kävelyllä. Jospa tää verensokeri vähitellen tästä tasaantuis
Lähde pitkälle lenkille ja lopeta herkkujen syöminen.