Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo synnyttää pian esikoisemme, niin onko minun pakko mennä sinne tukemaan vaimoa synnytyksessä?

Vierailija
09.05.2024 |

Kun minulla olisi muita juttuja tekeillä. Myös jos synnytys osuu samaan aikaan, kun kaverilla on grillijuhlat. Niin en pysty silloin tukemaan vaimoa synnytyksessä, kun lupasin mennä kaverin grillijuhliin!

Miten minun pitäisi toimia?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset ajatelleet, että avioliittojen tilaan ja eroihin voi vaikuttaa se että miehet pakotetaan mukaan synnytykseen. Kyllä tunteet omaava mies ehtii tutustua lapseensa, ei vauvaa tarvitse olla kiskomassa ulos. Toki, jos mies ehdottomasti haluaa mukaan, se pitää sallia.

Mietin kuinka valitetaan etteivät miehet naisten mukaan osallistu tarpeeksi lasten hoitoon, lasten kanssa olemiseen. Suvussani on toki nuoria isiä jotka hoitavat lapsiaan.

Pikkasen sama asia imetyksen kanssa. Äidistä tehdään huono,  jos imetys ei onnistu tänä päivänä vauva ei siihen kuole.

Nämä on mummin aatoksia :)

Vierailija
42/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mitä siellä mies tekee. Sain lapseni synnytettyä ilan miehen läsnäoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin jo liikaa. 

Vierailija
44/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postmoderni vasemmistolainen mies ei todellakaan mene synnytykseen mukaan vaan viettää sen ajan salasuhdenaisen kanssa. Koska ketään ei voi omistaa.

Vierailija
45/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo, mutta itse aiheeseen: minä synnytin yksin omasta tahdostani.

Mutta tosiaan, kyse oli sinun tahdostasi ja puolisosi huomioi toiveesi. Eikö? 😊

Vierailija
46/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postmoderni vasemmistolainen mies ei todellakaan mene synnytykseen mukaan vaan viettää sen ajan salasuhdenaisen kanssa. Koska ketään ei voi omistaa.

Jaahas, Ikean pöytä siis.

Vierailija
47/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit saanut provosta uskottavamman kun olisi vaihtanut syyksi grillijuhlien tilalle sairaalakammon tai sen että pelkäät muuten vaan. Tosin mielestäni miehen velvollisuus on osallistua synnytykseen (naisen näin halutessa) vaikka miten pelottaisi. 

No ei todellakaan ole mikään miehen velvollisuus osallistua mihinkään, paitsi suorittaa asepalvelus. Mitään muuta velvollisuutta miehellä ei ole tässä maassa.

Jos mies ryhtyy panopuuhiin, hän samalla langettaa päälleen melkoisen velvollisuuksien painon loppuiäkseen.

Vierailija
48/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ymmärrä, miksi miehiä ikinä on mukana. 

Eiväthän he silti ymmärrä asiaa ja naureskelevat miesten kesken jälkeen päin: höhöhöö, uskomatonta kuinka paljon se venyy!! Tuli paskaa samalla!! Höröhöröhöö!!

Idiootit paikalla "tukemassa". 

Tässä puhutaankin miehistä, ei kakaroista, jotka ovat hoksanneet, mihin muuhun pippeliä voi käyttää kuin pissaamiseen.

Vierailija
49/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet provo eikä kukaan nainen ole mennyt lisääntymään noin tyhmän miehen kanssa.

Vierailija
50/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naiset ajatelleet, että avioliittojen tilaan ja eroihin voi vaikuttaa se että miehet pakotetaan mukaan synnytykseen. Kyllä tunteet omaava mies ehtii tutustua lapseensa, ei vauvaa tarvitse olla kiskomassa ulos. Toki, jos mies ehdottomasti haluaa mukaan, se pitää sallia.

Mietin kuinka valitetaan etteivät miehet naisten mukaan osallistu tarpeeksi lasten hoitoon, lasten kanssa olemiseen. Suvussani on toki nuoria isiä jotka hoitavat lapsiaan.

Pikkasen sama asia imetyksen kanssa. Äidistä tehdään huono,  jos imetys ei onnistu tänä päivänä vauva ei siihen kuole.

Nämä on mummin aatoksia :)

Avautumisvaihe on usein pitkä ja synnyttävä nainen voi joutua olemaan pitkiä aikoja yksin, jos samaan aikaan syntyy muita vauvoja. Ennemmin eroon vaikuttaa se, että mies tieten tahtoen jättää vaimonsa selviytymään tuosta yksin vaikka nainen pyytäisi miestä mukaan. Jos oma mies olisi ollut tuollainen vässykkä, niin en olisi ilmoittanut hänelle mitään lapsen syntymästä. Ehtiihän sen tehdä myöhemminkin, kuten sanoit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän