Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo synnyttää pian esikoisemme, niin onko minun pakko mennä sinne tukemaan vaimoa synnytyksessä?

Vierailija
09.05.2024 |

Kun minulla olisi muita juttuja tekeillä. Myös jos synnytys osuu samaan aikaan, kun kaverilla on grillijuhlat. Niin en pysty silloin tukemaan vaimoa synnytyksessä, kun lupasin mennä kaverin grillijuhliin!

Miten minun pitäisi toimia?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään!

Vierailija
22/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit saanut provosta uskottavamman kun olisi vaihtanut syyksi grillijuhlien tilalle sairaalakammon tai sen että pelkäät muuten vaan. Tosin mielestäni miehen velvollisuus on osallistua synnytykseen (naisen näin halutessa) vaikka miten pelottaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni suuttui kuulemma kun syntymäni osui tärkeän pallopelin näkemisen aikaan. Ei tullut lisää sisaruksia, tuli ero. Mites sulla?

Vierailija
24/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni suuttui kuulemma kun syntymäni osui tärkeän pallopelin näkemisen aikaan. Ei tullut lisää sisaruksia, tuli ero. Mites sulla?

Eiköhän yksi kakara ole jo tarpeeksi.

Vierailija
25/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit saanut provosta uskottavamman kun olisi vaihtanut syyksi grillijuhlien tilalle sairaalakammon tai sen että pelkäät muuten vaan. Tosin mielestäni miehen velvollisuus on osallistua synnytykseen (naisen näin halutessa) vaikka miten pelottaisi. 

No ei todellakaan ole mikään miehen velvollisuus osallistua mihinkään, paitsi suorittaa asepalvelus. Mitään muuta velvollisuutta miehellä ei ole tässä maassa.

Vierailija
26/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono aloitus, mutta ihan syystä. En tiedä missä vaiheessa mies pakotettiin mukaan synnytykseen. Hätäsektio on toki hädässä kallisarvoinen asia, enkä ole kai oikea henkilö sanomaan mitään. Olen katsellut verisiä ohjelmia synnytyksistä joissa haarat levällään ähkitään, itketään ja oksennetaan. Auttaako katselu miehen rakkauden määrään ja mihin suuntaan. Luonnossakin emo hakee rauhaisan paikan ilman yleisöä, ehkä siksi että joku uros voi syödä jälkeläisen. 

Miehen on hyvä nähdä ihan livenä se työ, jonka synnyttäjä tekee. Ja yleensä on helpompi luoda side sellaiseen lapseen, jonka syntymän on nähnyt.

No, ei ole. Ei minua ainakaan kiinnostanut katsoa, miten vaimo synnyttää. Katon mieluummin netflixiä, kun oman vaimon synnytystä.

Vierailija
27/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulla on ratkaistu ongelmaasi 😁! Ota vaimo mukaan grillijuhliin 😊, hän voi synnyttää luomuna paikanpäällä. Tiedossa on aikamoinen show 🤣! Voitte sitten kaikki yhdessä vieraat mukaan lukien, tukea vaimoasi synnytyksess 🥰. Miltä tämä kuulostaa ap 😅?

Vierailija
28/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystä voi verrata kun väännät ison tiukan pökäleen pönttöön. Kavereiden kanssa menet grillaamaan tietysti. Vaimo pärjää muutenkin. Kaverit tärkeimpiä. 

Vierailija
29/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ymmärrä, miksi miehiä ikinä on mukana. 

Eiväthän he silti ymmärrä asiaa ja naureskelevat miesten kesken jälkeen päin: höhöhöö, uskomatonta kuinka paljon se venyy!! Tuli paskaa samalla!! Höröhöröhöö!!

Idiootit paikalla "tukemassa". 

Vierailija
30/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono aloitus, mutta ihan syystä. En tiedä missä vaiheessa mies pakotettiin mukaan synnytykseen. Hätäsektio on toki hädässä kallisarvoinen asia, enkä ole kai oikea henkilö sanomaan mitään. Olen katsellut verisiä ohjelmia synnytyksistä joissa haarat levällään ähkitään, itketään ja oksennetaan. Auttaako katselu miehen rakkauden määrään ja mihin suuntaan. Luonnossakin emo hakee rauhaisan paikan ilman yleisöä, ehkä siksi että joku uros voi syödä jälkeläisen. 

Jos susta tuntuu siltä, että lähipiirissä joku uros meinaa syödä jälkeläisen, niin suosittelen hankkimaan apua ja olla hankkimatta lapsia. 

Vierailija
31/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten lapsellinen kulkusten kantaja on muka tulossa isäksi. No juu, onhan ne omat jutut tai kaverin grillibileet toki tärkeämpiä kuin lapsen syntymä. Vai miten se menikään?

Vierailija
32/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten lapsellinen kulkusten kantaja on muka tulossa isäksi. No juu, onhan ne omat jutut tai kaverin grillibileet toki tärkeämpiä kuin lapsen syntymä. Vai miten se menikään?

Tietysti omat menot ensin ja sitten vasta, jos jää aikaa niin voi sen vaimon sekä perheen kanssa.

Vierailija
33/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että Kummelia on tullut taas katsottua?

Vierailija
34/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan lasten isä ollut mukana. Vei kyllä synnytyssairaalaan.

Vierailija
35/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv... jotkut grillijuhlat tärkeämmät kun oman lapsen syntymä?

Niin, no mitä se mies oikeasti siellä synnytyksessä tekee, odottelee vain. Minä en edes tiedä milloin on alkanut olla tapana että mies on mukana. Usein miehet hoitaa jo aiemmin syntyneitä lapsia kun vaimo synnyttää. Näin oli meilläkin. 

Vierailija
36/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isän tikkiä" Ei muisteta laittaa jos et ole siellä paikalla sitä pyytämässä.

Vierailija
37/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaimo valitsisi varmaan grillijuhlat ennemmin itsekin. Olin minäkin kotiin lähdössä kesken synnytyksen kun ajattelin että menee ohi jos lähden kotiin, ei se kivaa puuhaa ollut 

Vierailija
38/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv... jotkut grillijuhlat tärkeämmät kun oman lapsen syntymä?

Niin, no mitä se mies oikeasti siellä synnytyksessä tekee, odottelee vain. Minä en edes tiedä milloin on alkanut olla tapana että mies on mukana. Usein miehet hoitaa jo aiemmin syntyneitä lapsia kun vaimo synnyttää. Näin oli meilläkin. 

Niin no, ei ole montaa vuosikymmentä, kun se mies on usein ollut kätilönä auttamassa vaimoa synnyttämään. Välimatkat on olleet pitkiä, eikä aina naapurin emäntä ehtinyt paikalle.

Vierailija
39/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit lasta siittämässä, niin sinne vain lapsen syntymään mukaan. Mukisematta.

Vierailija
40/50 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olit lasta siittämässä, niin sinne vain lapsen syntymään mukaan. Mukisematta.

Paino sanalla jos. Eiköhän se vaimo ole tajunnut hakea puolet lapsensa geeneistä jostain muualta kuin tuollaisen vässykän pöksyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi