Kun ostoskärryssä on paprikaa, maitoa, Oltermanni ja paahtoleipää, tietää että henkilö on juntti
Kommentit (169)
Housuissas on juntti!
Joka toista haukkuu, on ite!
Sen napa pyörii ja paukkuu
ja joutuu sinne
räkälaukkuun!
Paprika ja oltermanni ovat oikein hyviä ruoka-aineita 😘
Ai, makumieltymykset kertoo onko joku juntti?
- tuskin
Uppiniskaisuus on juntin ominaisuus ja ap vaikuttaa sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Paprika ja oltermanni ovat oikein hyviä ruoka-aineita 😘
Varsinkin yhdessä leivän päällä. Oi, tulee lapsuus mieleen! Taidanpa ostaa seuraavalla ruokakauppareissulla.
Jännä ajatella että meidän tavallisten ihmisten seassa kulkee kaupoissa näitä ap:n kaltaisia. Harvoin edes tukka sekaisin tai omiaan mutisten.
Se kertoo vain, että henkilöllä on todnäk. perhe. Eli elämä. Ap voi pitää glaseeraamista elämänsisältönään jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunat ja sika-nauta.
Tämä. Miksi sika-nautaa ylipäänsä vielä v 2024 myydään??
Siitä tulee parhaat lihapullat. Onneksi sun ei tarvi niitä ikinä syödä, jos et tykkää. Meillä syödään lihaakin. T. Rikas helsikiläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunat ja sika-nauta.
Tämä. Miksi sika-nautaa ylipäänsä vielä v 2024 myydään??
Siitä tulee parhaat lihapullat. Onneksi sun ei tarvi niitä ikinä syödä, jos et tykkää. Meillä syödään lihaakin. T. Rikas helsikiläinen
Ja olen niin juntti etten osaa edes kirjoittaa oikein. T. Lihapullien tekijä
Moukat!
Oikeasti sivistynyt ihminen ei astu jalallaan mihinkään ruokakauppaan. Ruokahankinnat suorittaa hovimestari (eikä todellakaan mistään marketista) ja ateriat valmistaa tietysti oma keittiömestari.
Suomessa ei juuri muita olekaan kuin eri asteisia juntteja.
Mikä paprikasta tekee junttia? Minusta paprika on tosi hyvä salaattiin. Enemmän makua kuin kurkussa ja tomaatissa.
Ostosteni perusteella olen sitten oikea priimusjuntti eikä haittaa yhtään.Paprikaa,täysmaitoa,täysrasvaista Oltermannia ja ruisleipää kuluu,eikä mikään vaivaa vaikka 60 vuotta on tikissä.Mahdun hyvin vegaanien kanssa samaan pöytään kunhan eivät ala nillittämään minun läskisoosistani.
Olen kuvitellut olevani jokseenkin täydellinen juntti, mutta en taida ollakaan. Ap:n mainitsemista ostoksista minulla ei ole kuin maitoa.
Mikäs minä sitten olen, kun ostan useammin lohta, parsakaalia ja suklaata?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut olevani jokseenkin täydellinen juntti, mutta en taida ollakaan. Ap:n mainitsemista ostoksista minulla ei ole kuin maitoa.
Mikäs minä sitten olen, kun ostan useammin lohta, parsakaalia ja suklaata?
Yrität olla jotain, mutta sitten suklaa paljastaa wt juntiksi.
Ennen ostin aina naudan jauhelihaa mutta hinnan noustessa yli kolmen euron olen opetellut syömään sikanautaa. Rahaa on kyllä mutta jos ei reagoi hinnan nousuihin niin nehän nousee sitten ihan rajattomasti.
Juntti-iigori värkkää näitä suomalaiset on juntteja- aloituksia palstalle.
Oh the irony.
Minullakin on oltrermannia, paprikaa, porkkanaa, avokado, lohta, ruisleipää, juureksia, katkarapuja ect. Olenko minäkin ap mielestäsi juntti ,kun talvella hiihtelen lapin hangilla ja asun luxus kakkoskodissani ja äitiepäiväksi piipahdamme Pariisiin.😀😂🤗
Kyllä pahinta on italianpatapussi,halpaa sika-nautaa ja maksuhäiriöolutta, Sitten pyydetään vielä rizloja kassalta.