Kun ostoskärryssä on paprikaa, maitoa, Oltermanni ja paahtoleipää, tietää että henkilö on juntti
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
50+ nainen ostamassa lähikaupassa olutta tuottaa aina roskaväkivibat.
Jaa, 50+ nainen ei saa siis juoda olutta? Muuttuu roskaväeksi? Mielestäni olutta saavat juoda täysi-ikäiset jos niin haluavat. Ei se ikä mitenkään asiaan kuulu.
"Ihan oikeasti teet voileipiä joissa oltermannia ja paprikaa? Ihanan 1973!"
Paljon on säälittäviä tapauksia tullut tällä palstalla vastaan mutta tämän kommentin kirjoittaja pitää kärkisijaa🤔
Oho. Ap:n aloitukseen vaihdan paahtoleivän ruisleipään ja kas, nehän voisi olla mun ostokset. Eli olen juntti. Ylpeästi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinun ostoskärryissäsi on?
Parsakaalia, lohta, laatujuustoja, suklaata
On se niin noloa ja junttia kun rahat ei riitä tämänkaltaisiin ruokiin.
Heh joku syö norjalaista pussissa kasvatettua antibioottilohta? Taidat olla trolli joka syö pelkkää kaalia.
Kun ostoskärryssä on makkaraa, kaljaa ja tupakkaa, tietää, että kyseessä on persujuntti.
Pakastepizzat ja olut on juntimpaa kuin ap:n kertomat tuotteet. Samaten energiajuomat.
Miksi käyt kaupassa? Ei kaupoissa käy kuin juntit, köyhät ja tietenkin sun kaltaiset ihmiset, joiden elämä on niin ankeaa, että ainoa ilo on kytätä toisten ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostoskärryssä on lapsi ja sinne laitetaan alkoholia niin teen aina lasun varmuuden vuoksi.
Onko olemassa ihmisiä, jotka lapset saatuaan eivät juo tilkkastakaan alkoholia 18 vuoteen? Kiintoisaa.
Mäyräkoira + lapsi näyttää tietysti yhdistelmänä pahalta, mutta eihän sitä olutta välttämättä juoda kerralla tai edes lapsen seurassa. Joku kivempi viinipullo voi olla tuliainen jne.
Pakastepitsat on tosi helppo ja maukas ruoka. Enpä tiennytkään että on junttia, mutta mieluummin olen juntti kuin luovun mukavasta paheestani :)
Jos leipään laittaa paprikaa niin juusto ei mielestäni sovi sen kanssa yhtään. Salaatinlehti paprika ja leikkele
En tiedä, kun en pyöri junttimarketeissa kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ nainen ostamassa lähikaupassa olutta tuottaa aina roskaväkivibat.
Ostoshihnakyttääjä. Teitä varten pitäisi olla kassalla kapulan lisäksi silmille side.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sika, energiajuomat, sipsit,
Sika on hyvää ja sopii moneen ruokaan paremmin kuin nauta.
Se on Suomessa harvoin hyvää eikä sovi esim mihinkään keittoon tai liemeen.
Mä ostan vain hyvää sikaa ja esim lapa luineen sopii keittoihin ja liemeen. Possun liha on grilliherkkua parhaasta päästä. Toivottavasti löydät hyvän sikatoimittajan sinäkin ja pääset nauttimaan kunnon possuruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisten ostoskärryjen sisällön tuijottaminen on varma junttiuden tae.
Kyllä. Ketä ihmettä kiinnostaa? Jos joku ostaa jotain tosi outoa, silloin ehkä. Ei tule mieleen mitä olisi.
Kännisenä paljon olutta ja vielä tupakkaa ostava on juntti.
sikanauta on paljon maukkaanpaa kuin pelkkä naudanjauheliha
Kuka miettii ruokaostoksillakin "mitä muut ajattelevat"? Hullun hommaa!
Pikku vinkki, ruokaostoksilla kannattaa miettiä:
- Mikä on hyvää
- Mikä on terveellistä
Ja painottaa näitä kahta ominaisuutta fiiliksen mukaan. Joskus enemmän herkuttelua, joskus terveellisyyttä ja parhaassa tapauksessa molempia yhtäaikaa!
Elämä on liian lyhyt junttiuden välttelyyn. Ainoa tilaisuus vältellä junttiutta on ehkä juhlien järjestäminen, ellei toiveessa ole mukavan rennot junttijuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunat ja sika-nauta.
Tämä. Miksi sika-nautaa ylipäänsä vielä v 2024 myydään??
Siitä tulee parhaat lihapullat. Onneksi sun ei tarvi niitä ikinä syödä, jos et tykkää. Meillä syödään lihaakin. T. Rikas helsikiläinen
Luulin, että hän tarkoitti säilyke-nötköttiä. Siitä tulee hyvä junttipata keitettyjen makaronien kanssa, eikä siihen muuta tarvitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Ap:n aloitukseen vaihdan paahtoleivän ruisleipään ja kas, nehän voisi olla mun ostokset. Eli olen juntti. Ylpeästi sellainen.
Ruisleipä on terveellistä. Sitä ja edamia tai emmentalia ostan usein. Myös tomaatteja, harvemmin paprikaa.
Ruokien maku ja rakenne ovat tärkeitä. Illalla tosin pakastepizzoja lisätäytteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin ääliö että katsoo mitä muut ostaa? Onko tuollaisia ihmisiä oikeasti?
En minä käännä päätä sivuun esim ostoshihnalta kun kassalla seison ja väkisinkin näen siinä muiden ostokset.
No vaikka minä näen niin silti en mitenkään rekisteröi tai mieti mitä muut ostaa.
Onko ap:lla käynyt mielessä että ruoka on myös bisnestä. Teollisuutta itseasiassa ja ruuan markkinointi on oma taiteen lajinsa. Jos joku asia on nykyään junttia kertoo vaan että markkinointi on tehnyt tehtävänsä.