Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli valittamaan kun pesen pyykkiä pyhäpäivänä

Vierailija
09.05.2024 |

Ei kai nyt nykypäivänä sillä mitään väliä ole onko pyhäpäivä tai ei? Niin olen ainakin kuvitellut. Sanoin etten ole uskovainen ja tietääkseni saan pestä pyykkiä vaikka jouluna. Sanoi, tai pikemmin huusi että ottaa isännöitsijään yhteyttä. Pitäisikö tässä huolestua jostain vai voinko pestä vielä toisen koneellisen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole asunnossa seiniä kun naapuri kerran tiesi sinun pesevän pyykkiä.

Vierailija
42/46 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole asunnossa seiniä kun naapuri kerran tiesi sinun pesevän pyykkiä.

Asun rivitalossa ja tiedän tasan tarkkaan milloin naapuri pesee pyykkiä, kun veltot vesiputket helisee kattolevyjen päällä. Itse koneen ääntä en juurikaan kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäpäivä on pyhitetty lepopäivä. Silloin ollaan hiljaa eikä tehdä töitä. Minusta saisi olla kaupat ja julkinen liikennekin seis pyhänä. Saksan malli

Synnyttäjän pitää yrittää olla ponnistamatta lasta ulos pyhäpäivinä, jos ei onnistu niin synnyttää sitten kotona.

Juoppo alkaa laittaa ruokaa ja sammuu keskenkaiken sohvalle pyhäpäivänä. Annetaan asunnon ja naapurinkin asunnon  palaa.

Toinen juoppo ajaa jalankulkijan päälle pyhäpäivänä. Poliisi ja ensihoitajat tulevat seuraavana arkipäivänä paikalle.

Ai niin, muista saada sydänkohtaus tai yrittää hukkua sitten arkipäivänä, jos haluat pysyä hengissä.

Vierailija
44/46 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että nykyään ei edes yritetä elää ihmisiksi. Sitten ihmetellään miten asuinalueet ghettoutuu.

Vierailija
45/46 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kerrostalossa iäkkämmillä naisilla oli ongelmaa siitä, että jotkut asukkaat pesivät pyykkiä sunnuntaina. Yhtenä yhdistävä tekijä heillä oli reipas alkoholin kulutus, joten olisiko syynä ollut lauantai-illan ryyppääminen ja raju sunnuntain kestävä krapula (ilmeisesti uskovaisina heidän ainoa alkoholiton päivä oli sunnuntaina).

Vierailija
46/46 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat pestä. Olin vuokralla joskus omistuskerrostalossa. Vein mattoja puisteltavaksi sunnuntaina niin hississä äiti opasti lastaan kuinka paha ihminen olen kun sunnuntaina siivoilen. Oli itseasiassa kielletty tuo mattojen puistelu sunnuntaisin. En sitten tiedä milloin siinä talossa työtätekevät kerkeävät mattonsa viemään ulos.

Asuintaloni puistelu-/pyykkiparvekkeella vaatteiden kuivatus on kielletty sunnuntaisin sekä kirkollisina pyhäpäivinä. Parveke on talon vinttikerroksessa eikä toiminta näy kadulle tai naapuritaloihin. Tamppauskiellon jotensakin ymmärrän, mutta tuo kuivatuskielto lähinnä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi