Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kolmas tyyppi muuttaa tutun kaverin käytöksen ikäväksi

Vierailija
09.05.2024 |

Onko tuttua? Olet jonkun kaveri, hän on mukava ja tulette juttuun. Sitten mukaan tulee kolmas tyyppi, joka muuttaa tämän toisen kaverin käytöksen negatiiviseksi, jotenkin saa siitä esille huonot piirteet. Ja kohta huomaat että olet yksin ja näiden kahden hyljeksimä. 

Näin kävi minulle töissä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluinta tässä on se, että olen ollut tämän tyypin kanssa pari vuotta samassa työpaikassa ja kaikki on mennyt hyvin. Nyt sitten muutamassa kuukaudessa tämä uusi tyyppi on onnistunut muuttamaan tämän tyypin täydelliseksi idiootiksi. 

ap

Vierailija
2/4 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu juttu :/ kannattaa samalla unohtaa tämä "tuttu kaveri". Oikea ystävä pitäisi sinunkin puoliasi, eikä tarvitsisi esittää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuttu juttu :/ kannattaa samalla unohtaa tämä "tuttu kaveri". Oikea ystävä pitäisi sinunkin puoliasi, eikä tarvitsisi esittää mitään.

Oudolle vaan tuntuu että kaksi vuotta on tultu kivasti toimeen, mutta nyt olen siirtynyt sitten jollekin dissaus-listalle. En minä mitään ystävää etsi, mutta onhan se kiva jos työkaverien kanssa tulee toimeen. Nyt ilmeisesti tämä uusi tyyppi ei minusta pidä, joten minut siirrettiin sivuun. Ja tämä kaveri, jonka kanssa on tehty pitkään töitä, lähtee tähän mukaan. Ehkä hän on nyt innoissaan kun ei tarvitse esittää tms, tuli se karismaattinen ja kiinnostava kaveri jonka perässä kulkea. Miksi tämän yläaste-meiningin pitää toteutua vielä aikuisena?

ap

Vierailija
4/4 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen "huumaantuu" uudesta tyypistä noin paljon että alkaa käyttäytyä huonosti, on hänessä ollut jo lähtökohtaisesti jotakin vikaa eikä kyse ole muusta kuin siitä että nyt se paljastui. Näitä paskoja on. Unohda koko juttu. Tyhmä se oli jo alunperinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi