Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Onko liian rankkaa aloittaa xycling rv 21?
25.01.2007 |
Moi!
Olen käynyt koko raskauden ajan salilla ja kevyissä jumpissa ja tänään ei menis mitään muuta aikatauluihin sopivaa kuin xycling... Olen joskus muinoin käynyt kerran spinningissä, mutta muuten en koskaan.
Pystyykö siellä polkemaan omaa tahtia, vai nouseeko syke väkisinkin yli sallitun?
Onko kukaan harrastanut ko.liikuntamuotoa raskaana?
Kiitokset kommenteista, Äippä:) Rv 21+1
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Omasta kokemuksesta sanoisin että kuuntele omaa kehoa. Jos tunnilla tulee huono olo, voit lopetaa kesken. Jos olet liikkunut koko raskauden ajan niin uskallat varmastikin mennä pyöräileen. Ajoasento voi tuntua hankalalta jos masu on jo edessä. Jos ohjaustakoa saa nostettua ylemmäs niin se saattaa tuntua mukavammalta asennolta. Mutta pyöräilyssa on se hyvä puoli että voit tehdä sitä ihan omaan tahtiin.
Itselläni ainakin on lähes kaikenlainen liikunta sopinut ihan synnytykseen saakka. Oon liikunnanohjaaja ja olen jumppia vetänyt äitiyslomaan asti esikoiselta ja toisesta raskaudesta vähän ennen lopetin ja nyt kolmannelta jää nähtäväksi.
Mutta kuuntele omaa kehoa!! Jos joku tuntuu ikävältä, älä tee sitä!!!! Omat tuntemukset on paras mittari asioiden tekemiseen..