Minne matkustaa näillä spekseillä
-Ei turistirysä
-Max 5h lennot Helsingistä
-Kulttuuri, historia ja taide kiinnostaa
-Pariskuntana lähdössä
-Majoittumisessa tärkeää se, että on hieman luksusta.
Ollaan käyty Roomassa, Veronassa, Firenzessä, Gardajärvellä, Pariisissa, Nizzassa, Saksa koluttu maana aikalailla kokonaan, Itävallassa, Lontoossa, Birminghamissa, Manchesterissa, Edinburghissa, Glasgowssa ja Invernessissä.
Vieläkö olisi Euroopassa näkemisen arvoista? :D
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Spekseillä😅
Joo, suomalaiset rakastaa näitä. Minä tein aina rekki speksejä ja pommeja. Speksi = specification = määritelmä, Rekki speksi on request specification = ehdotus määritelmäksi, millainen asian pitäisi olla. Pommi= BOM= bill of material = materiaaliluettelo, osaluettelo
Krakova! Varmasti tykkäätte.
Lissabonissa olin huhtikuussa ja kukaan eikä missään oltu informoitu, millainen huumeongelma siellä on! Narkit haahuilee ja asuu kaduilla. Mikään media ei ole sanallakaan tästä puhunut. Oli kyllä karu yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Spekseillä😅
Pleksit päähän ja spessulle speksi-matkalle!
Etkö ole tuhonnut luontoa tarpeeksi??
Aloittajan koluamalla listalla on aika monta turistirysää. Nytkö tuli mitta täyteen? :D
Budapest, Praha, Krakova, Varsova
Amsterdamissa ainakin taidemuseoita, oopperaa (paitsi kesällä kaikki taitaa olla lomalla)
Lontoon ootte kolunneet, mutta kesällä siellä aina BBC Proms
Kunpa Puolaan menisi matkustajalaiva. Tai edes junarata. On vain ruuhkainen tie joka ei kutsu ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Puolaan menisi matkustajalaiva. Tai edes junarata. On vain ruuhkainen tie joka ei kutsu ajamaan.
Riikaan tallinkilla/siljalla ja siitä etiäpäin jollain muulla.
Vierailija kirjoitti:
Krakova! Varmasti tykkäätte.
Lissabonissa olin huhtikuussa ja kukaan eikä missään oltu informoitu, millainen huumeongelma siellä on! Narkit haahuilee ja asuu kaduilla. Mikään media ei ole sanallakaan tästä puhunut. Oli kyllä karu yllätys.
Niinpä. Mulle ei kukaan tule yleensä selittämään mitään, mikä on hyvä, mutta Lissabonissa tultiin sähisemään hääss, hääss, hääss..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikaan tallinkilla/siljalla ja siitä etiäpäin jollain muulla
Ei Riikaankaan mene kuin satunnaisesti pari kertaa kesässä. Voisi sinnekin mennä säännöllisesti.
Hollannissa ja Belgiassa on paljon kivoja kaupunkeja, joihin pääsee junalla hujauksessa. Esim. Utrecht. Ranskassa kävisin mielellään Lyonissa, kuulostaa kivalta mutta en ole vielä käynyt. Edinburgh on kiva mutta turistirysä, ehkä sieltä junalla jonnekin?
Istanbul