"On vaikeaa olla tyytyväinen mihinkään, kun Tinderissä vaihtoehtoja voi selata loputtomasti kuin seinämaalin sävyjä."
"Silloin ei ikinä malta pysähtyä ja tyytyä yhteen valintaan, vaan ruohon odotetaan aina olevan vihreämpää."
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000010340824.html
Siinpä se oli hyvin sanottu.
Kommentit (205)
Tinder on juurikin parasta mitä netti voikaan tarjota. Moni tuttukin on tinderin kautta tapaillut satoja miehiä.
Ihanaa kun ei tarvitse lähteä esimerkiksi baariin väisteleen suomalaisia juntteja vaan treffit voi sopia kätevästi kotona.
Naisille ei koskaan mikään riitä ja nainen vaatii aina enemmän ja enemmän. Kaikki mitä mies tekee naiselle on seuraavalla kerralla se vähimmäis taso mitä nainen vaatii mutta sekin vähimmäis taso on ylitettävä ja tästä ylityksestä muodostuu seuraavalle kerralle vähimmäis taso mitä nainen vaatii. Samaan aikaan kuitenkin saisit kiljuvat kurkku suorana että mies ei saa vaatia naiselta yhtään mitään
Mulla ei oikeastaan ikinä ollut tuollaista oloa tinderissä. Päinvastoin, jos sieltä jämälaarista löyty yks hyvä, joka pääsi menemään, harmitti pitkään että ei varmasti tuu enää yhtä hyvää vastaan.
Lopulta sit onneksi löyty hyvä, joka ollut nyt matkassa mukana 1,5 vuotta. Ajatuskin tinderiin palaamisesta kauhistuttaa.
N34
Tämä koskee vain naisia. Miehiä on Tinderissä merkittävä enemmistö, joten heille ei ole siellä loputtomasti tarjontaa.
Ilahduttavaa on se, että tuon varttivuosisatakriisin jälkeen tulee kolmenkympin kriisi, sitten neljänkympin kriisi, viidenkympin kriisi, jne. Elämä on siirtymistä kriisistä toiseen.
t. M50
Itselläni ei ollut tuota ongelmaa. Hyvät oli vähissä ja ainutlaatuisia oli vain yksi. Helppo valinta.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei koskaan mikään riitä ja nainen vaatii aina enemmän ja enemmän. Kaikki mitä mies tekee naiselle on seuraavalla kerralla se vähimmäis taso mitä nainen vaatii mutta sekin vähimmäis taso on ylitettävä ja tästä ylityksestä muodostuu seuraavalle kerralle vähimmäis taso mitä nainen vaatii. Samaan aikaan kuitenkin saisit kiljuvat kurkku suorana että mies ei saa vaatia naiselta yhtään mitään
Mitkä vaatimukset? En ole koskaan vaatinut mitään treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes mene treffeille jos ne lukemattomat vähinnäisvaatimukset ei täyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksikään nainen vaadi mieheltä mitään jos naiselta itseltä kysytään nainen vain olettaa ja odottaa miehen tekevän naisen haluamat asiat ja jos mies ei tee niitä niin seuraavia treffejä ei tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä en vaadi mitään!!! Mutta jos et tee niin kuin minä haluan niin seuraavia treffejä ei tule"
Kyllä tämä ongelma oli olemassa jo ennen Tinderiäkin...ja kyllä se on ihan persoonasta kiinni, ei sukupuolesta. Aina on ihmisiä, joille ei mikään riitä, etsitään sitä "täydellistä" ja sitten yhtäkkiä aika loppui😕
Mä en vaadi keneltäkään mitään. Kaikki saa olla juuri sellaisia kuin ovatkin. Niin mäkin olen. Ja siksi kaiketi sinkkuna. En suostu muuttamaan itseäni miehen vuoksi enkä myöskään haluaisi, että mies alkaisi esittämään mun vuokseni jotain mitä ei oikeasti ole. Jos se yhteen sopiva sattuu vastaan niin kiva. Jos ei, niin sitten ei ja yksinkin on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oikeastaan ikinä ollut tuollaista oloa tinderissä. Päinvastoin, jos sieltä jämälaarista löyty yks hyvä, joka pääsi menemään, harmitti pitkään että ei varmasti tuu enää yhtä hyvää vastaan.
Lopulta sit onneksi löyty hyvä, joka ollut nyt matkassa mukana 1,5 vuotta. Ajatuskin tinderiin palaamisesta kauhistuttaa.
N34
Tämäpä se!! Ei se Tinderin miesvalikoima mitään huippua ole. Käväisin sovelluksessa hetki sitten ja tasan yksi oikeasti potentiaalinen löytyi. Kun jutusta ei tullut mitään, yritin hetken jutella muutaman muun mätsini kanssa, mutta keskustelun taso oli todella heikkoa. Poistin sovelluksen ja päätin, että jos ei irl löydy ketään, sitten saa olla löytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Tämäpä se!! Ei se Tinderin miesvalikoima mitään huippua ole. Käväisin sovelluksessa hetki sitten ja tasan yksi oikeasti potentiaalinen löytyi. Kun jutusta ei tullut mitään, yritin hetken jutella muutaman muun mätsini kanssa, mutta keskustelun taso oli todella heikkoa. Poistin sovelluksen ja päätin, että jos ei irl löydy ketään, sitten saa olla löytymättä.
"Yhyy minä en saanut parasta mahdollista sormia napsauttamalla niin en leiki ollenkaan teidän kanssa"
En tiedä, kyllä tavallinen kelpo mies sielä tuntuu pärjäävän todella ihanillekkin naisille. Pitää olla vain kärsivällinen. Ekan kerran olin siellä 3kk kunnes löysin suhteen ja kun suhde ei toiminutkaan niin kuukaudessa löytyis uusi ja paljon parempi kuin edellinen.
Näin voi olla silloin, jos kukaan ei oikeasti ole sopiva ja sellainen, jota on etsimässä. Tottakai silloin miettii aina, olisiko ruoho vihreämpää. Sitten kun oikeasti sopiva ja kiinnostava löytyy, ei todellakaan kiinnosta selailla enää Tinderiä tai muutenkaan katsella, olisiko ruoho vihreämpää.
Nyt on vallalla joku outo harhakäsitys, että pitkä etsimisaika tarkoittaa "nirsoutta". Se, että Tinderissä on satoja tai tuhansia ihmisiä, ei todellakaan tarkoita, että sielä löytyy nopeasti sellainen, jonka kanssa syntyy molemminpuolinen kiinnostus. Joskus toki kohtaamattomuuden syy voi olla jomman kumman osapuolen puutteellinen profiili. Jos kiinnostava ihminen osaa kertoa itsestään vain pituuden ja että hän käy salilla, eihän se Tinderiä selaava osapuoli voi mitenkään tietää, että juuri hän olisi kiinnostava. Toinen harhakäsitys Tinderistä on myös se, että jos siellä sattuu olemaan kaksi toisilleen sopivaa ihmistä, heidän olisi pakko kohdata. Ei se näin mene live-maailmassakaan. Live-maailmassa nämä saattavat osua toistensa kanssa samaan baariin, mutta eivät vain tule jutelleeksi keskenään. Pariutumisessa on mukana aina vähän onnea ja onnekkaita sattumia. Ei edes Tinder voi olla takuuvarma ja aukoton systeemi.
Se vähä, mitä olen itse Tinderiä selannut, ei todellakaan ole vaikuttanut siltä, että se olisi joku "loputtomien vaihtoehtojen karkkikauppa" tai että sieltä voisi vaan vertailla ja valikoida potentiaalisia ehdokkaita. Ei todellakaan. Sellaiset eivät ole vaihtoehtoja, jotka eivät ole vaihtoehtoja. Oikeasti sopivia ja kiinnostavia ei tule vastaan joka kulman takaa, joten olisi harha kuvitella, että heitä olisi Tinderissäkään mitenkään valtavasti. Tinderiä selaamaton voi aivan hyvin olla vaikka kolme vuotta sinkkuna, joten miksi oletus on, että Tinderistä pitäisi nopeasti vain löytää joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes mene treffeille jos ne lukemattomat vähinnäisvaatimukset ei täyty.
Olen eri, mutta miksi tämä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee vain naisia. Miehiä on Tinderissä merkittävä enemmistö, joten heille ei ole siellä loputtomasti tarjontaa.
Olet Tinderissä väärällä asenteella sitten ellei sopivaa löydy.
Olen nainen ja lähes joka kerta se on ollut mies, joka ei ole halunnut pysähtyä vaan mielummin jatkaa tinderöintiä ja etsimistä. Jätin tinderin kokonaan muutama vuosi sitten. Jos ei tule oikeassa elämässä vastaan miestä joka haluaa kanssani perheen niin olen sitten yksin. Tinderiin ei minua saa enää kirveelläkään. :D
Tuo Tia vaikuttaa aika kivalta! 🧡
t. mies